MuscleMeat

GS sustanon 300mg/ml

en dat hele inruil verhaal is leuk maar weinig nuttig. mensen willen goede spullen en niet halverwege de spullen gaan inruilen.
stel je ff fictieve casus voor: grote vent verkoopt aan klein beginnend mannetje underground lab. komt klein mannetje terug met de klacht dat shit niet werkt. wat zou grote man doen, spullen terug nemen en terugsturen. right!
jullie weten zelf ook wel hoe dat werkt. dan ligt t aan de voeding, rust training enzenz.
allemaal leuk en aardig maar zo werken dingen in praktijk niet

@ Loo

Juist ja daarom irriteer ik me daar zo aan, omdat gewoon alle serieuze jongens en als een speer op gaan, en breezah´s er alleen maar klachten over hebben!

Dat is ook een beetje gelul, als jij gewoon een goede leverancier heb of hij nou groot of klein is dan neemt hij gewoon de spullen terug ongeacht wat het is!!!!!!!!!!!!
En als ze lopen te zeiken over voeding of trainen is het gewoon tijd om zijn kop er af te trakken hahahahaha.
Dus denk dat je een nieuwe leverancier moet zoeken, als hij problemen maakt ..

Groeten........
dennis999 zei:
en dat hele inruil verhaal is leuk maar weinig nuttig. mensen willen goede spullen en niet halverwege de spullen gaan inruilen.
stel je ff fictieve casus voor: grote vent verkoopt aan klein beginnend mannetje underground lab. komt klein mannetje terug met de klacht dat shit niet werkt. wat zou grote man doen, spullen terug nemen en terugsturen. right!
jullie weten zelf ook wel hoe dat werkt. dan ligt t aan de voeding, rust training enzenz.
allemaal leuk en aardig maar zo werken dingen in praktijk niet

Topicstarter moet gewoon die supersust gaan gebruiken en een knappe log bijhouden en dan weten we snel genoeg of hij er goed op gaat of niet.

Elkaar afzeiken schiet niemand wat mee op dus gewoon rossen die spuit en beginnen met die kuur!!:D

Die extra 50mg in de supersust kom toch van het decanoate ester? ik bedoel die is alleen zwaarder dan de normale sust..

injectpijn zal dan toch mee moeten vallen . als je de prop verhoogt zou je dat eerder denken...

maar hup erin die zooi.. en niet mauwen hehehe.... beetje pijn de 1e 2-3 injects kan maar moet wel minder worden en als je er echt ziek van wordt dan beter laten staan...

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Topicstarter moet gewoon die supersust gaan gebruiken en een knappe log bijhouden en dan weten we snel genoeg of hij er goed op gaat of niet.

Elkaar afzeiken schiet niemand wat mee op dus gewoon rossen die spuit en beginnen met die kuur!!:D

Dinsdag heb ik mijn supersust, ik hou jullie zeker op de hoogte.
:D

dennis999 zei:
ff voor de goede orde:
-waarom var aan t begin?
-test en deca combi snap ik
-daarna switch je over naar andere ester vanwege verzadiging (hoe ken dat nou?? test=test maar goed...) en blijf je test e gebruiken in combi met sust. dat slaat al helemaal nergens op.
-gebruik de sust in t begin ivm korte esters. gebruik var als overbrugging vd lange esters naar de pct.
-4 weken sust? gaat ook nergens over, sust heeft mede een deca-ester die een halfwaardetijd heeft van bijna 21 dagen.
- je kuur duurt ook geen 16 weken, maar reken er maar op dat je pct pas in week 20 kan beginnen hoor.

wat je mijn inziens beter kan
week 1-12 deca
week 1-12 sust
week 14-15-16 test prop
evt oral ergens aan t begin of richting einde. of eindigen met andere korte ester

just my 2cents

Normaal gezien neem ik dianabol in het begin van de kuur,
mijn leverwaarden waren tijdens mijn vorige bloedtest hoog, dus
neem ik nu een oral die iets minder belastend is.
En qua resultaat, anavar is gewoon top! k vind et beter dan dianabol.
Geen sides, geen bloat, onwijze pomps, evenveel kracht bij als bij dianabol,
kwaliteitmassa gewoon, het enige negatieve is de prijs.

Ik kuur niet langer dan 12 weken met deca, omdat ik in het verleden al gemerkt heb dat ik daar moeilijker van herstel dan gewoon testosterone.
Dus kies ik ervoor om de laatste 5 weken verder testosteren te gebruiken, mijn kuur gaat 17 weken duren en niet 16., k had mij misrekend.
Ik heb gekozen voor de sustanon, vooral omdat ik benieuwd ben hoe et werkt.
Ik had evengoed 1g test. E. kunnen verder doen.
Ook gebruik ik hcg tijdens mijn kuur.

Grtz

Succes met je kuur! ;)
Wel een nette log bijhouden he?! :D

Ironmind zei:
Succes met je kuur! ;)
Wel een nette log bijhouden he?! :D

k ben eig al 12 weken bezig,
vanaf dinsdag begin ik met de sust/test e

k weeg nu 97kg, 1m 76, tot nu toe
tevreden over mijn resultaten.
Nog veel minpunten uiteraard en vet% is
te hoog.

grtz

Ben vorige week gestart met de supersust van GS..was voor mij een hele poos geleden dat ik een test blend heb gebruikt. Ik zet 1ml EOD en voel me er prima bij!

En helaas heb ik geen last van pijnlijke plekken..wel van ongekende geilheid *muhaha*

JuggerNaut zei:
Ben vorige week gestart met de supersust van GS..was voor mij een hele poos geleden dat ik een test blend heb gebruikt. Ik zet 1ml EOD en voel me er prima bij!

En helaas heb ik geen last van pijnlijke plekken..wel van ongekende geilheid *muhaha*

Probeer tijdens het injecteren iets te bewegen met de naald, liever tik je met de naald je bot zo af en toe even aan... De pijn begint waarschijnlijk na enkele uurtjes op te zetten! :D

supper sus van gs is top aleen zeker niet voor beginners,gaat als the mother****er:D

Terug
Naar boven