XXL Nutrition

Gsm controle / sim

pffff waar zit den tijd van de postduif. Toen had ik al die miserie niet :rolleyes:

berichten die je al gewist hebt kan de politie via je provider opvragen!
krijgen ze gewoon zwart op wit!
Nee man dat kan niet, anders hadden ze het bij mij wel gedaan aangezien het over produceren van GHB ging.

tegenwoordig kan da wel bro! Tot 300 smsjes terug...:rolleyes:

Nochtans heb ik van niemand in den bak gehoord da ze zo berichten achterhaald hebben, en bij hebben ze het niet gdn, het enige wat ze hadden was een lijst van nummers die ik gebeld had enzo.
Dus ik betwijfel het:D

Nochtans heb ik van niemand in den bak gehoord da ze zo berichten achterhaald hebben, en bij hebben ze het niet gdn, het enige wat ze hadden was een lijst van nummers die ik gebeld had enzo.
Dus ik betwijfel het:D

ik zeg tegenwoordig. Ik weet ook niet hoelang dat al kan. Begin van het jaar ging het al. Waneer ben jij geklist met je ghb bedrijf?

Vorig jaar januari, gezeten tot juli, waar haal jij dat, dat ze dat kunnen?

Mijn neef hebben zo zijn gsm gecontroleerd omdat hij in het openbaar wiet was aant smoren. Aant station in antwerpen. En van iemand die ik via via ken hebben ze ook gepakt omdat hem speed maakte. Daar hadde ze dat ook bij gedaan.

Is natuurlijk allemaal maar van horen zeggen hé, als ik een feest binnen ga geef ik men gsm ook aan vriendin. Als ze me dan pakken moet ik dieje al niet afgeven. BS natuurlijk, want ik heb een abbonement :D:D

btw; was da vorig jaar, dacht het jaar ervoor?

Laatst bewerkt:
Mijn neef hebben zo zijn gsm gecontroleerd omdat hij in het openbaar wiet was aant smoren. Aant station in antwerpen. En van iemand die ik via via ken hebben ze ook gepakt omdat hem speed maakte. Daar hadde ze dat ook bij gedaan.

Is natuurlijk allemaal maar van horen zeggen hé, als ik een feest binnen ga geef ik men gsm ook aan vriendin. Als ze me dan pakken moet ik dieje al niet afgeven. BS natuurlijk, want ik heb een abbonement :D:D

btw; was da vorig jaar, dacht het jaar ervoor?

Eerste half jaar van 2009.

Terug
Naar boven