- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vindt hem ook tegenvallen eerlijk gezegd, ik wordt er snel zat van, al na 2 uurtjes spelen. gta sa en vc zat ik echt nachten lang door te spelen en kwam ik de volgende dag op school met een verrot hoofd. Deze gta is perfect eigenlijk met graphics en details maar is het is anders en minder op een of andere manier, ik weet niet waarom?
ik vindt hem ook tegenvallen eerlijk gezegd, ik wordt er snel zat van, al na 2 uurtjes spelen. gta sa en vc zat ik echt nachten lang door te spelen en kwam ik de volgende dag op school met een verrot hoofd. Deze gta is perfect eigenlijk met graphics en details maar is het is anders en minder op een of andere manier, ik weet niet waarom?
Je gaat ook veel sneller dood en de politie komt veeels te snel, en je kan ook niet zomaar ff wat auto's beuken of mensen neerschoppen zonder dat er gelijk politie achter je aan komt.
wat wel leuk is, is je huis in gaan en bij je bed wachten met politie achter je aan. Steeds komen er juuten binnen door dat deurtje en die knal je af, als je bijna dood bent klik je gewoon op driehoek en je bent er vanaf. Misschien dat cheats het interessant gaat maken maar dan kan je de 100% volgens mij niet meer halen.
Auto's zijn ook te langzaam en als je te hard rijdt en botst dan knal je door je voorruit waardoor je gelijk 60% van je health wegknalt, het duurt ook fftjes voordat je weer opstaat en dan heeft de politie alle tijd om je te omsingelen en je neer te knallen. leuk realistisch maar onnodig.
wat niet realistisch is is dat je een moddervette juut achter je aan hebt die het langer volhoudt dan jij
Richtsysteem is ook k*t, hij gaat niet authomatisch richten naar iemand maar je moet eerst zelf richting die persoon draaien en dan pas richt hij op hem. Al is het wel cool met die missies dat je je achter muren verschuilt en dan mannetjes neerknalt.

Ik zit nu op 70 procent met GTA4 ben al dagen op ¨zoek naar de Infernus.
Dat is die wagen met vleugeldeuren. Iemand een idee waar deze staat kan hem echt nergens vinden.
Zie hem ook bijna nooit rijden.
Je krijgt hem van die homo nadat je zijn missies doet, maar die ben je intussen kwijt, denk ik. Ik heb ze eens in de showroom van AutoErotic zien staan, je kon ze daar stelen. Ik weet wel niet of ze daar altijd staan.
Ik zit nu op 70 procent met GTA4 ben al dagen op ¨zoek naar de Infernus.
Dat is die wagen met vleugeldeuren. Iemand een idee waar deze staat kan hem echt nergens vinden.
Zie hem ook bijna nooit rijden.