MuscleMeat

Gta Iv

alles wordt saai als je het constant speelt.

ik vindt hem ook tegenvallen eerlijk gezegd, ik wordt er snel zat van, al na 2 uurtjes spelen. gta sa en vc zat ik echt nachten lang door te spelen en kwam ik de volgende dag op school met een verrot hoofd. Deze gta is perfect eigenlijk met graphics en details maar is het is anders en minder op een of andere manier, ik weet niet waarom?

Je gaat ook veel sneller dood en de politie komt veeels te snel, en je kan ook niet zomaar ff wat auto's beuken of mensen neerschoppen zonder dat er gelijk politie achter je aan komt.

wat wel leuk is, is je huis in gaan en bij je bed wachten met politie achter je aan. Steeds komen er juuten binnen door dat deurtje en die knal je af, als je bijna dood bent klik je gewoon op driehoek en je bent er vanaf. Misschien dat cheats het interessant gaat maken maar dan kan je de 100% volgens mij niet meer halen.

Auto's zijn ook te langzaam en als je te hard rijdt en botst dan knal je door je voorruit waardoor je gelijk 60% van je health wegknalt, het duurt ook fftjes voordat je weer opstaat en dan heeft de politie alle tijd om je te omsingelen en je neer te knallen. leuk realistisch maar onnodig.

wat niet realistisch is is dat je een moddervette juut achter je aan hebt die het langer volhoudt dan jij

Richtsysteem is ook k*t, hij gaat niet authomatisch richten naar iemand maar je moet eerst zelf richting die persoon draaien en dan pas richt hij op hem. Al is het wel cool met die missies dat je je achter muren verschuilt en dan mannetjes neerknalt.

Zit nu op +-23%, speel per dag maar een half uurtje ofzo.. Ben het meestal snel beu :)

ik vindt hem ook tegenvallen eerlijk gezegd, ik wordt er snel zat van, al na 2 uurtjes spelen. gta sa en vc zat ik echt nachten lang door te spelen en kwam ik de volgende dag op school met een verrot hoofd. Deze gta is perfect eigenlijk met graphics en details maar is het is anders en minder op een of andere manier, ik weet niet waarom?

heb ik ook ja, na 30-45min spelen gaat bij mij de PS weer uit, GTA SA was ik idd ook de hele avond aan het spelen (op de PC wel s waar)

is zekers 1 van de betere games die zijn uitgekomen sinds de xbox360 en ps3 er zijn!

klopt wel dat wanneer je het te lang achter elkaar speelt het gaat vervelen, is toch eigenlijk hetzelfde wat je de hele tijd moet doen;)

Je gaat ook veel sneller dood en de politie komt veeels te snel, en je kan ook niet zomaar ff wat auto's beuken of mensen neerschoppen zonder dat er gelijk politie achter je aan komt.

wat wel leuk is, is je huis in gaan en bij je bed wachten met politie achter je aan. Steeds komen er juuten binnen door dat deurtje en die knal je af, als je bijna dood bent klik je gewoon op driehoek en je bent er vanaf. Misschien dat cheats het interessant gaat maken maar dan kan je de 100% volgens mij niet meer halen.
Auto's zijn ook te langzaam en als je te hard rijdt en botst dan knal je door je voorruit waardoor je gelijk 60% van je health wegknalt, het duurt ook fftjes voordat je weer opstaat en dan heeft de politie alle tijd om je te omsingelen en je neer te knallen. leuk realistisch maar onnodig.

wat niet realistisch is is dat je een moddervette juut achter je aan hebt die het langer volhoudt dan jij

Richtsysteem is ook k*t, hij gaat niet authomatisch richten naar iemand maar je moet eerst zelf richting die persoon draaien en dan pas richt hij op hem. Al is het wel cool met die missies dat je je achter muren verschuilt en dan mannetjes neerknalt.

Idd ,als je met cheats speelt kun je niet alle achievements halen.

Mijn broer heeft de cheats al gezocht en het zijn er maar 12 ofzo.

Dit is de eerste keer dat ik een console game speel, heb al de voorgaande gta games op de PC gespeeld.
Schieten en rijden moet ik nog erg aan wennen, ik vond het op pc eerlijk gezegd veel makkelijker.

Huisgenootje heeft hem op de xbox360. Heb dus eventjes gekeken, en naar wat ik heb vernomen is dat hij een stuk realistischer is dan zijn voorgangers. Dat kan door sommige als jammer ervaren worden, maar door anderen juist als prettiger. Ikzelf vind het ook wat leuker. Jammer alleen dat je niet meer naar de gym kan gaan :)

ze zouden dbz moeten remaken met die graphics :o
ik hou niet zo meer van consoles, altijd dat gezeik als ze kapot gaan
vroeger kon ik gewoon op me megadrive en nin64 rammen zonder dat die kapotgingen, de huidige shizzleis al kapot als je een scheet laat

[Link niet meer beschikbaar]

erwin280 weet niet wat kwaliteit is.

ik ga het spel wel zoizo uitspelen, ik moet nu missies doen voor brucie, die is t*ring grappig, dan zie hem steeds weer over zijn anabolen en rock hard chestmuscles praten:P

Speel het spel ook niet echt lang, na een uurtje heb ik er al weinig zin meer in.
Maar het spel is sowieso erg goed, en aan het rijden en schieten moet je gewoon wennen.

Daarintegen is het wel bagger met die "relaties" onderhouden.
Maar denk ook dat het misschien de leeftijd is dat je daarom sneller wat kapt en met dit weer heb ik er ook niet echt veel behoefte aan.
In de herfst/winter maanden zit ik liever binnen :P

Ik zit nu op 70 procent met GTA4 ben al dagen op ¨zoek naar de Infernus.
Dat is die wagen met vleugeldeuren. Iemand een idee waar deze staat kan hem echt nergens vinden.
Zie hem ook bijna nooit rijden.

Ik zit nu op 70 procent met GTA4 ben al dagen op ¨zoek naar de Infernus.
Dat is die wagen met vleugeldeuren. Iemand een idee waar deze staat kan hem echt nergens vinden.
Zie hem ook bijna nooit rijden.

Je krijgt hem van die homo nadat je zijn missies doet, maar die ben je intussen kwijt, denk ik. Ik heb ze eens in de showroom van AutoErotic zien staan, je kon ze daar stelen. Ik weet wel niet of ze daar altijd staan.

Je krijgt hem van die homo nadat je zijn missies doet, maar die ben je intussen kwijt, denk ik. Ik heb ze eens in de showroom van AutoErotic zien staan, je kon ze daar stelen. Ik weet wel niet of ze daar altijd staan.

Ja kreeg hem idd van die Gay maar die ben ik kwijt geraakt doordat ik met die wagen aan een missie begon en in een andere wagen moest stappen.
Kijk ook vaak bij die autodealer maar daar staan eigenlijk bijna altijd alleen die ferrari modellen.

[Link niet meer beschikbaar]

ook leuk!!! Verborgen auto Subaru WRX STI

Terug
Naar boven