Fitness Seller

Gta Iv

vet, eens proberen

vind gta4 trouwens de slechtse gta van de reeks (xbox360)

mijn mening staat in de spoiler, je weet maar nooit of ik ies verraad voor anderen.

missies zijn altijd hetzelfde en zijn poepsimple, tijdens de helft van de missies gebeurt er niet eens wat, gewoon rijden van a naar b. Die gsm is rommel, je kan naar niemand bellen, altijd voicemail. Daten lukt bijna niet. Wel nog steeds hoertjes lopen :D Maar dan echt enkel h**ren en geen doorsnee vrouw van op de straat. Richtsysteem sucks bigtime. Auto's rijden marginaal traag, politie is erg dom zelfs met ettelijke sterren rij je ze zo kwijt. Helicopter van de police blijft irritant. Helicopters die je kan stelen redelijk, geen vliegtuigen meer te stelen op de luchthaven :(. Geen vliegtuig te nemen. Auto's die rond rijden zijn slecht en eentonig. Als je als politie werkt, blijft de politie nog op je vuren.

Wat ik wil zien in de volgende, is weg met dat ps richtsysteem. Een de meer interactie met de stad, met mensen kunnen praten, huizen kunnen kopen of winkel kunnen binnen gaan ed. Terug kunnen trainen en verdikken. Beter hoofdkarakter.

Nja, ik vind hem eigenlijk ook niet super.
Vooral de omgeving is zo eentonig (soms lijkt het net of het kleur weg is, dat alles grijs is), maar da's natuurlijk persoonlijk.

Ik vond het richtsysteem ook niet ideaal. Maar was best te doen. Maar je moet gewoon sowieso free aiming hebben, en niet zo'n raar auto-aim systeem. Auto's vond juist perfect. Elke auto reed anders. Verhaallijn vond ik ook geniaal. Het werd super verteld en leuk uitgebeeld. De stad is prachtig, maar door de GPS leer je hem niet echt kennen. Terwijl ik in Vice City eigenlijk alle routes wel kende, naar bijna alle delen.

Ook ik vond het jammer dat je geen nachtclubs en huizen kon kopen. Toch wel een minpuntje. De politie was op 3 sterren erg goed te doen. Meer heb ik er amper gehad.

Vice City blijft voor mij de absolute topper. Maar GTA IV vond ik ook wel geniaal.

Gta 1 > gta 4

haha ja gta I en II waren echt de shit.

En zo is het.. een auto stelen was nog nooit zo leuk als in GTA 1.

Ik vind GTA IV de beste van de hele reeks dit gaat de eerste worden die ik eindelijk eens uit ga spelen.
De andere versies vond ik na 30% totaal niet boeiend

Zit nu met GTA IV op 70% en ga het gewoon jammer vinden om hem uit te spelen...

Hoop wel dat je in de volgende versie meer interacties aan kan gaan met meerdere mensen die op straat lopen.

Wat Alien eigenlijk al zei:
Wat ik wil zien in de volgende, is weg met dat ps richtsysteem. Een de meer interactie met de stad, met mensen kunnen praten, huizen kunnen kopen of winkel kunnen binnen gaan ed. Terug kunnen trainen en verdikken. Beter hoofdkarakter.

Filmpje is trouwens nep die gast had die wagen daar zelf neergezet.

Maar heb hem toch gevonden. Gewoon een race starten van Brucie en je ziet ze op een gegeven moment rond rijden of aan de race mee doen.
Dan kan je hem ook stelen:D

ow :D
ik heb het eens gespeeld bij een vriend en ik heb toen ook toevallig een infernus gevonden in een steegje, maar ik zou niet weten waar. in ieder geval zal hij er dus wel ergens staan. :P

Ik vind GTA IV de beste van de hele reeks dit gaat de eerste worden die ik eindelijk eens uit ga spelen.
De andere versies vond ik na 30% totaal niet boeiend

Zit nu met GTA IV op 70% en ga het gewoon jammer vinden om hem uit te spelen...

Hoop wel dat je in de volgende versie meer interacties aan kan gaan met meerdere mensen die op straat lopen.

Wat Alien eigenlijk al zei:

Dat gaat ook gebeuren, alleen gta 4 is een nieuwe basisgame. Nu gaan ze het de komende jaren "uitmelken". Net zoals de games vice city en san andreas verbeteringen waren op gta 3. Zo zullen er ook games komen die gta 4 beter tot zijn recht laat komen.

Wel heb je bij Rockstar 100% zekerheid op kwaliteit, elke gta game;)

Dat gaat ook gebeuren, alleen gta 4 is een nieuwe basisgame. Nu gaan ze het de komende jaren "uitmelken". Net zoals de games vice city en san andreas verbeteringen waren op gta 3. Zo zullen er ook games komen die gta 4 beter tot zijn recht laat komen.

Wel heb je bij Rockstar 100% zekerheid op kwaliteit, elke gta game;)

TRUE TRUE

was precies zo met gta3, die heeft echt de basis gezet voor vice city en san andreas. Dus nu word het wachten op de nieuwe versies

ongetwijfeld

hmm, gisteren een geprobeerd, die inferno staat er pas wanneer je die missies hebt gedaan zeker, want hij staat er niet bij mij. Ik heb hem wel gekregen van die homo :D

Die subaru stond er wel, niet echt speciaal ik wou er nl mee naar mijn safehouse rijden en kwam er een stuk of 5 van tegen,heb er dan ene gestolen en met 2auto's naar mijn safehouse gegaan :D . Saven wekt wel niet, de verborgen subaro is terug weg maar diegene die ik gestolen had stond nog wel voor mijn safehouse :p

Wel een gekke feature, wanneer je in een dikke auto rijdt, veranderen de auto's in het straatbeeld ook gelijk. Als je eenmaal een Gran Turismo oid te pakken hebt dan kun je gewoon regelmatig van auto wisselen, terwijl wanneer je een gare bak rijdt je hard moet zoeken wil je een snelle auto vinden... Wel logisch opzich maar komt niet echt realistisch over.

Wel een gekke feature, wanneer je in een dikke auto rijdt, veranderen de auto's in het straatbeeld ook gelijk. Als je eenmaal een Gran Turismo oid te pakken hebt dan kun je gewoon regelmatig van auto wisselen, terwijl wanneer je een gare bak rijdt je hard moet zoeken wil je een snelle auto vinden... Wel logisch opzich maar komt niet echt realistisch over.

Ik denk dat dat heeft te maken met de rekenkracht van de console, als je in een wagen rijdt moet je maar eens opletten dat je dezelfde wagen constant tegen komt.

dat probleem was bij San Andreas en ervoor toch ook al. bij SA was zo'n missie waar je auto's moest verzamelen voor export in de haven, soms was het echt een klotewerk een auto te vinden, maar eenmaal je erin zat kwam je op weg naar de haven 10 van diezelfde auto's tegen.

dat probleem was bij San Andreas en ervoor toch ook al. bij SA was zo'n missie waar je auto's moest verzamelen voor export in de haven, soms was het echt een klotewerk een auto te vinden, maar eenmaal je erin zat kwam je op weg naar de haven 10 van diezelfde auto's tegen.

Tja dat zullen we blijven houden tot ze consoles maken met ongekend veel rekenkracht die veel meer verschillende objecten kunnen weergeven.

Ik denk dat dat heeft te maken met de rekenkracht van de console, als je in een wagen rijdt moet je maar eens opletten dat je dezelfde wagen constant tegen komt.

ja idd, maar wat zoutzak beweert klopt ook. Want als je een ferrari hebt, zie je ook meteen veel andere luxe wagens.

hmm, gisteren een geprobeerd, die inferno staat er pas wanneer je die missies hebt gedaan zeker, want hij staat er niet bij mij. Ik heb hem wel gekregen van die homo :D

Die subaru stond er wel, niet echt speciaal ik wou er nl mee naar mijn safehouse rijden en kwam er een stuk of 5 van tegen,heb er dan ene gestolen en met 2auto's naar mijn safehouse gegaan :D . Saven wekt wel niet, de verborgen subaro is terug weg maar diegene die ik gestolen had stond nog wel voor mijn safehouse :p

Vreemd ??? ik had hem opgehaald en hij staat nog steeds voor mijn safehouse.

Terug
Naar boven