AndroidHealthClinic

Guns and roses

Thuis ja, niet online.

Ja allemaal.

You're In The Jungle Baby!! You're Gonna Die!!!!!!!!!!!!!:rocker:

Heb nog een concert ui '92 in Parijs op VHS staan ergens. Binnenkort maar weer eens opzetten dan. :p

Heb die Use your illusion cd's nog wel, en ik dacht ook apetite for destruction, spaghetti incident, etc

OOIT was ik daar fan van haha

November Rain blijft natuurlijk een mooi nummer

Yeps vooral de use your illusion's cd's zijn super.

'Appetite for Destruction' en 'Lies' ook hoor. :thumbup:

Appetite is een van de beste rockalbums ooit.

Ook hier eea cd's van Guns N roses ...

Use your illusion allebei, appetite for destruction en the spaghetti incident

Ik heb Illusion 1 en 2 en Appetite for destruction.

Paradise City doet me altijd direct denken aan die puberale jaren op de middelbare school :rocker:
Iedere keer als ik dat nummer hoor herinner ik me de dag dat ik een brugwuppie was en terug naar huis toe fietste midden in de zomer rond een uur of 2 van school en samen met een klasgenoot dit nummer (stond destijds in de hitparades) zong terwijl we idioot met onze hoofden schudden en verlekkerd naar 13 jarigen keken van het andere geslacht.

Shit :(

Wees eens medelevend... post die handel ff op FTD , dan heb ik er ook wat aan ... Torrents vind ik nogal zuigen (verplicht moeten uploaden)

Paradise City doet me altijd direct denken aan die puberale jaren op de middelbare school :rocker:
Iedere keer als ik dat nummer hoor herinner ik me de dag dat ik een brugwuppie was en terug naar huis toe fietste midden in de zomer rond een uur of 2 van school en samen met een klasgenoot dit nummer (stond destijds in de hitparades) zong terwijl we idioot met onze hoofden schudden en verlekkerd naar 13 jarigen keken van het andere geslacht.

Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty!!!
En dan headbangen maar!

En dan kwam mijn moeder de slaapkamer op met de vraag of die takkeherrie wat zachter kon en waarom ik zo raar met mijn hoofd sta te schudden, of ik soms niet goed geworden was?

Jaja, Paradise City van Guns & Roses was op 12jarige leeftijd een fraaie inleiding voor de pubertijd. Nog geen half jaar later kreeg ik Kill ‘em all van Metallica op een bandje, en toen was het hek van de dam.

eigenlijk vond ik de pubertijd geen **** aan, rockmuziek heeft me er enigzins doorheen gesleept. :)

:D hahaha

Allemaal.

Heb nog een concert ui '92 in Parijs op VHS staan ergens. Binnenkort maar weer eens opzetten dan. :p

Mannnnn, dat optreden is echt GOUD...!!!
Tenminste, ik heb er ook één op VHS uit die tijd en in Parijs (buitenpodium). Axl kraakt alvorens Double Talkin' Jive begint die Warren Beaty flink af, geweldig!

Ik ben een paar maanden geleden bij hun concert in Nijmegen geweest, ook killerrr..!

Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty!!!
En dan headbangen maar!

En dan kwam mijn moeder de slaapkamer op met de vraag of die takkeherrie wat zachter kon en waarom ik zo raar met mijn hoofd sta te schudden, of ik soms niet goed geworden was?

Jaja, Paradise City van Guns & Roses was op 12jarige leeftijd een fraaie inleiding voor de pubertijd. Nog geen half jaar later kreeg ik Kill ‘em all van Metallica op een bandje, en toen was het hek van de dam.

eigenlijk vond ik de pubertijd geen **** aan, rockmuziek heeft me er enigzins doorheen gesleept. :)

Ja bro, waar is het dan fout gegaan? Waar heb je de beslissing gemaakt om naar die half zavchte lauwe britpop bandjes te gaan luisteren?

ALLES!

Ik draai ze af en toe nog wel eens, behalve spaghetti, die vond ik nooit veel aan.

Terug
Naar boven