MuscleMeat

Rock and roll

Bezoekers in dit topic

favo's voornamelijk onder Psychedellic Rock and Progressive Rock.

Kansas, Boston en Chicago zijn overigens ook niet verkeerd, leuke muziek. :rocker2:

Jij lijkt me zo iemand die naar conceptalbums luistert
 
Jij lijkt me zo iemand die naar conceptalbums luistert
In de praktijk maar weinig en doorgaans moet ik het doen met radio, maar als mij gevraagd wordt om favoriete albums, dan zeker. :) Gewoon Arrow Classic Rock, Veronica of de Radio 2 Top 2000 vind ik doorgaans prima om lekker weg te luisteren.
 
Do you like Phil Collins? I've been a big Genesis fan ever since the release of their 1980 album, Duke. Before that, I really didn't understand any of their work. Too artsy, too intellectual. It was on Duke where Phil Collins' presence became more apparent.


:yes:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
In de praktijk maar weinig en doorgaans moet ik het doen met radio, maar als mij gevraagd wordt om favoriete albums, dan zeker. :) Gewoon Arrow Classic Rock, Veronica of de Radio 2 Top 2000 vind ik doorgaans prima om lekker weg te luisteren.
Kan Arrow niet meer vinden in de auto dus luister niet zo veel Rock meer. Was eigenlijk ook meer omdat ik doodziek werd van die andere klotezenders. En daar wel af en toe kwaliteit op kwam.
 
Do you like Phil Collins? I've been a big Genesis fan ever since the release of their 1980 album, Duke. Before that, I really didn't understand any of their work. Too artsy, too intellectual. It was on Duke where Phil Collins' presence became more apparent.


:yes:
Dit is zeker goed en dit vond het laatste geweldige album, maar ik vind juist de oude albums geweldig, zeker met Peter Gabriel, maar ook de eerste albums onder leiding van Phil. Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadway, Foxtrot, A Trick of The Tail etc.
 
Kwam er laatst achter dat Phil drumt in dat nummer van Frida van Abba (There something going on) :o
 
Kan Arrow niet meer vinden in de auto dus luister niet zo veel Rock meer. Was eigenlijk ook meer omdat ik doodziek werd van die andere klotezenders. En daar wel af en toe kwaliteit op kwam.
Eens. Arrow is van de ether af helaas. Ik luister nog wel radio 2, maar moet regelmatig wegdraaien. USB-stickie voor de lange ritten is niet verkeerd. Ik luister ook niet enkel Rock, maar kan er wel van genieten. Neil Young is mijn favoriete artiest trouwens.
 
Ik ken een gast die is ook gek op hem. Vind zelf bepaalde nummers van CSNY niet onsoortig.

Heb sinds kort DAB+ maar Arrow pakt die niet :hamer:
 
Mensen thuis en buitenshuis op fone, zijn jullie fan van fluitjes?


Jaaaaaaaa

Alstu

 
  • Like
Waarderingen: BB_
Kwam er laatst achter dat Phil drumt in dat nummer van Frida van Abba (There something going on) :o
Phil was de drummer van Genesis en pas vanaf A Trick of The Tail nam ie de zang over, toen Peter Gabriel opgestapt was. Daarna ging ook Steve Hacket weg (And Then There Were Three...) en na Duke vond er een overgang plaats van progressive rock naar popmuziek, de commerciële toer. Toen werd het m.i. minder, maar smaken verschillen.
 
Mensen thuis en buitenshuis op fone, zijn jullie fan van fluitjes?


Jaaaaaaaa

Alstu

Focus, wat een geweldige Nederlandse band met Jan Akkerman en Thijs van Leer:
 
Ik ken een gast die is ook gek op hem. Vind zelf bepaalde nummers van CSNY niet onsoortig.

Heb sinds kort DAB+ maar Arrow pakt die niet :hamer:
Album Dejá Vu is legendarisch. Ik kan van NY ook de minder bekende albums zoals Sleeps with Angels erg waarderen. NY heeft echt een breed ouevre.
 
de commerciële toer. Toen werd het m.i. minder, maar smaken verschillen.
Vroeger vond ik dat geweldig juist. I can't dance. Jesus he knows me. Alleen die Disney rommel haatte ik.

Weet wel dat ik een slechte jeugdherinnering aan hem heb.

Toen dit nummer een keer gedraait werd stond ik als een muurbloempje beetje aan de kant. :treuren: Iedereen verder schuifelen maar ik niet :(


 
Back
Naar boven