Fitness Seller

GVT 5x5

Limited976

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Hallo, Ik train nu al een jaartje of 4, redelijk wat vooruitgang gemaakt met gewone schemaatjes maar nu zit ik toch tegen mijn plafond. Op natuurlijke wijze uiteraard. Ik heb mij even geregistreerd op het forum en volgende schema gekozen om even aan te houden: http://www.strengthcats.com/CP-GVT.html Dit is dus een 5x5 schema, alleen snap ik niet goed wat men bedoeld met 'rest intervals'

2iuw3o7.png

Is het nu de bedoeling dat ik voor 'bench press' 5set van 5 reps direct na elkaar doe? Bij de 'DB Flyes' tussen elke set van 5 reps hou je 60 seconden rust? Alles met hetzelfde gewicht (60% van je 1RM). Ik heb gemerkt tijdens mijn workout van gisteren dat 5x5reps direct na elkaar toch echt zwaar is, als je met 2 traint kan je dit ook niet toepassen dit schema dan? Op diverse fora lees ik ook dat het rust interval tussen de 15-60seconden mag zijn tussen elke set. En 90-120seconden als je het superset doet. Kan iemand mij wat duidelijker uitleggen hoeveel tijd ik mag nemen tussen de 5x5reps bij A1. bench press en A2. DB Flyes

Volgens mij zijn het supersets, dus A1 en A2 als superset uitvoeren en dan 60 sec rust. Vervolgens weer A1 en A2 uitvoeren en weer 60 sec. rust. 5x5 zonder rust is gewoon 1x25 imo.

• Topic Starter Topic Starter
Als je ze als superset uitvoerd dan mag je 60-120s na je superset rusten dacht ik. Schema hierboven kan superset als non superset gedaan worden. Deze logica is al duidelijk, bedankt. U nog de niet superset variant :D. Ik denk dat het gewoon 60s rust tussen elke set is dan, alleen zit je dan wel lang in de GYMM.. Dus dan ga ik beter voor 15-30s denk ik

Edit 1: Dit vond ik net terug
'About 60 seconds when performed in sequence and 90-120 seconds when performed as a superset'

Dus dan moet je A1 en A2 sowieso achter elkaar dan, in superset dan is het na de superset 90-120s rust.