Fitness Seller

gwn effe vraagje

sponzy

Novice
Waardering
0
Ben al enige tijd actief mee aan het lezen op dit forum.

Heb er ondertussen een kuurtje dbol only op zitten van 2 verschillende UG merken.(5 weken het eerste potje zeg maar, dat waren tabs en dan de laatste week het 2e potje met capsules van een blijkbaar beter merk want hier ging ik echt wel een pak beter op.)
6 weken 30 mg en daarna heb ik 3 weken tamoxifen + mariadistel genomen toen ik op reis was in thailand.

Heb nu nog genoeg caps dbol over van het merk waar ik zo goed op ging om gedurende 4 weken 30 mg te gaan gebruiken.

Mijn vraag is nu feitelijk:
Ik heb gekuurd van halverwege juli tot eind augustus.
De eerste 3 weken van sept was pct.

Is het nu eigenlijk gevaarlijk om direct weer met de dbol te starten, zo kort na men nakuur?
Heb zonet bloed laten trekken en maandag heb ik de resultaten daarvan binnen, volgens mij is alles uitstekend, heb geen sides ondervonden en voel me weer super na een dipje in de eerste pct week.

Ik voel me weer goed en heb veel zin om dat potje nog even een maandje op te gebruiken, met daarna weer tamoxifen en mariadistel natuurlijk.

Normaal gezien ging ik wachten tot November en dan starten met Test e + Dbol kickstart maar zou er nu graag nog even goed in vliegen en dan weer verder zien.

Wat denken jullie, kan het veel kwaad als ik nu nog een maand dbol zou nemen?

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Heb ook een vialtje deca staan btw maar ben beetje bang geraakt van het spul na er veel over gelezen te hebben.
Enkel met test zou ik deca eventueel durven stacken.

Time on=Time off..
Je eerder genoemde plannetje is beter gozer, Test enth pakken en dan gebruik je de 4wkn diana als kickstart.
Maarre...kom nu steeds de Diana caps tegen, ik ken ze niet...misschien ff een pic in de echt/nep sectie?

• Topic Starter Topic Starter
Time on=Time off..
Je eerder genoemde plannetje is beter gozer, Test enth pakken en dan gebruik je de 4wkn diana als kickstart.
Maarre...kom nu steeds de Diana caps tegen, ik ken ze niet...misschien ff een pic in de echt/nep sectie?

kan geen pic nemen aangezien ik de doosjes direct leeg maak en wegsmijt en het spul in een vitamine bottle smijt dusja :rolleyes:
en ja idd ik weet time on is time off maar dbol only is uiteindelijk toch geen zware kuur, vandaar dat ik dacht van tja.

Flans een defige kuur ineen met die dbol, wat test e en die deca die je staan hebt. ;)

kan geen pic nemen aangezien ik de doosjes direct leeg maak en wegsmijt en het spul in een vitamine bottle smijt dusja :rolleyes:
en ja idd ik weet time on is time off maar dbol only is uiteindelijk toch geen zware kuur, vandaar dat ik dacht van tja.

Diana niet zwaar?...mijn axis lag plat van een diana only, had een testwaarde van 5nmol/l..

Gewoon ff wachten en straks als kickstart.
Is allemaal zwaar zat voor je lever.

Nun eerst maar eens de gegainde massa vast houden en dan opnieuw knallen.
je kreeg hier boven al eens een goede tip

Enne deca is best te doen hoor gewoon 2 weken kroter als je tes.
En iets lager dosesen als je tes

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon ff wachten en straks als kickstart.
Is allemaal zwaar zat voor je lever.

Nun eerst maar eens de gegainde massa vast houden en dan opnieuw knallen.
je kreeg hier boven al eens een goede tip

Enne deca is best te doen hoor gewoon 2 weken kroter als je tes.
En iets lager dosesen als je tes

is idd zwaar voor de lever maar heb wel pct achter de rug e.
ja vandaar dat ik zei dat ik deca misschien wel zou stacken met test en dan de test 2 weken langer laten doorlopen, idd. ;)

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Diana niet zwaar?...mijn axis lag plat van een diana only, had een testwaarde van 5nmol/l..

hmm ja maar na de pct moet dit toch zowat weer stabiel geraakt zijn, of is het zo dat je na de pct in feite nog een maand moet wachten.

Had namelijk tijdens de pct sterk het gevoel dat ik langzaam aan weer in orde aan het komen was en na de pct voelde ik me weer gelijk normaal.

Misschien dat ik gewoon de bloedwaarden afwacht, tenslotte zal ik maandag wel horen of alles goed is of niet e.
Als alles redelijk normaal is qua waarden kan het geen kwaad om er weer in te vliegen toch...

Terug
Naar boven