MuscleMeat

Gym clowns

Ga eens bij fitforfree sporten...... Een heel circus!!

:roflol: geniaal en zo herkenbaar...karma

die n*ger met zijn schokvrije gsm LOL

Laatst bewerkt:
Ik doe ook altijd zo weinig mogelijk. Pas als het gewicht naar beneden gaat als het om hoog zou moeten gaan wil ik helpen hem zo snel mogelijk in het rek te trekken. Mensen die 10 reps willen doen maar vanaf rep 4 hulp nodig hebben heb ik geen boodschap aan.

Dat is spotten idd. :thumbup:

Precies de reden dat ik de piekuren altijd vermijd, veel teveel ergernissen.

Jezus wat een mafkees :roflol:

lijken wel lock outs

grappig dat het altijd ecto's zijn die het irritant vinden als er gescgreeuwd wordt in de gym. En dan zitten ze nog stom te kijken ook :roflol: Terwijl ze zelf maar trainen met dumbbelltjes van 5 kilo iedere hand :roflol:

Volgens mij vinden de meeste mensen dat wel irritant hoor. Of ben jij die ene schreeuwer misschien. :D (btw gescgreeuwd ? :o)

Volgens mij vinden de meeste mensen dat wel irritant hoor. -:o)

ja, alle gespierde kids die denken het beter te weten dan de profs tegewoordig .

Hoe denk je dat alle profs zo groot zijn geworden ? Schreeuwen hoort er nu eenmaal bij als je tot het uiterste wilt gaan, maar dat snappen veel mensen niet blijkbaar. De meesten gaaan dan ook maar naar de gym om wat t rusten en te praten ....

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 14:34 ----------

een gym is geen kerk hoor . Tis ronduit schandalig hoe de regels ook zijn tegenwoordig in de meeste gyms, je mag niet met gewichten gooien of laten vallen , ze hebben vaak liver niet dat je te luid bent. Wat is dat voor zeik allemaal .?

En dat is niet alleen in belgie ,laatst werd Zack Kahn ook uit gym gezet omdat hij te groot en te luidruchtig was . En met Flex Lewis van hetzelfde , hij werd aangemaand om de barbell niet te hard laten neer te vallen ,tot 2 x toe zelfs . Flex liet hem nog harder vallen natuurlijk en mocht dan ook niet meer in die gym komen :D

Tegen mij hebben ze het ook al 4 keer gevraagd om niet met gewichten te veel te gooien of laten vallen . En de stang van de pulldown niet te hard laten omhoog te gaan . :roflol:

Waar zijn we mee bezig eigelijk??

Tis ronduit schandalig hoe de regels ook zijn tegenwoordig in de meeste gyms, je mag niet met gewichten gooien of laten vallen

Pff de meeste die ik met gewichten zie gooien / deze laat vallen, zijn vaak van die lui die maar beetje stoer lopen te doen met gewicht die ze niet aan kunnen en puur en alleen die gewichten laten vallen om aandacht te vestigen... kijk hoe zwaar ik train. Dus ik snap wel dat ze daar niet zo blij mee zijn.

Daarnaast zie ik het nut er ook niet zo van in eerlijk gezegd. Als je het niet meer kunt houden en je niets anders kunt snap ik het en moeten ze niet zo drammen. Maar om elke set alles op de grond te gooien...

Zulke plaatjes zijn vrij waardeloos. De eerste is sowieso deels meso en heeft een hoger vet%, waarom? Als je dan toch getrainde atleten neemt, neem dan gelijk 3 x op hetzelfde vet%.

Een endo heeft het moeilijker om vet te verliezen, maar het is niet onmogelijk ofzo. Slaat dus nergens op.

De tweede is een meso die duidelijk getraind is, maar een meso kan net zo goed niet getraind zijn. En niet elke meso hoeft zo breed te zijn.

De derde is deels meso, en zeker geen typisch voorbeeld van een pure ecto.

Ik vraag me af wie die plaatjes maakt, kan me altijd ergeren aan desinformatie.

Zulke plaatjes zijn vrij waardeloos. De eerste is sowieso deels meso en heeft een hoger vet%, waarom? Als je dan toch getrainde atleten neemt, neem dan gelijk 3 x op hetzelfde vet%.

Een endo heeft het moeilijker om vet te verliezen, maar het is niet onmogelijk ofzo. Slaat dus nergens op.

De tweede is een meso die duidelijk getraind is, maar een meso kan net zo goed niet getraind zijn. En niet elke meso hoeft zo breed te zijn.

De derde is deels meso, en zeker geen typisch voorbeeld van een pure ecto.

Ik vraag me af wie die plaatjes maakt, kan me altijd ergeren aan desinformatie.
Is dit beter?
bodybuilder_bodytypes.jpg

Nee en Jay is grotendeels meso. Zane is een mix van meso en ecto.

Beter neem je een foto van ongetraind persoon. Anders is het te vaag allemaal.

Ecto:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Endo:

Meso:

4raikk.jpg

Eigenlijk nog geen ideale foto's als voorbeeld, want een endo hoeft niet per se zo vet te zijn. En de ecto kan ook nog wel dunner. Maar heb niet lang gezocht naar pics.

Nee en Jay is grotendeels meso. Zane is een mix van meso en ecto.

Beter neem je een foto van ongetraind persoon. Anders is het te vaag allemaal.

Ecto:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Endo:

Meso:

4raikk.jpg

Eigenlijk nog geen ideale foto's als voorbeeld, want een endo hoeft niet per se zo vet te zijn. En de ecto kan ook nog wel dunner. Maar heb niet lang gezocht naar pics.

De ecto nog dunner? Blijft er alleen bot over....
120222-nn-anorexia-8a.380%3B380%3B7%3B70.jpg

Maar uhh, ik ben erg benieuwd hoe er volgens jou er een gespierde ecto eruit kan zien.???

De ecto nog dunner? Blijft er alleen bot over....
120222-nn-anorexia-8a.380%3B380%3B7%3B70.jpg

Maar uhh, ik ben erg benieuwd hoe er volgens jou er een gespierde ecto eruit kan zien.???
Dunner qua botdikte. We hebben het hier over de "pure" lichaamstypen he, dus dan moet je altijd naar de extremen kijken.

Een 100% zuivere ecto heeft echt niet zoveel groeipotentieel. Zelfs met AAS komt hij niet zo ver.

Maar zoals bekend zijn de meeste mensen niet zuiver maar een mix...

wat een onzin die filmpjes, net of zij bepalen wat not done is.

Terug
Naar boven