- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe ook altijd zo weinig mogelijk. Pas als het gewicht naar beneden gaat als het om hoog zou moeten gaan wil ik helpen hem zo snel mogelijk in het rek te trekken. Mensen die 10 reps willen doen maar vanaf rep 4 hulp nodig hebben heb ik geen boodschap aan.
Volgens mij vinden de meeste mensen dat wel irritant hoor. -)

Tis ronduit schandalig hoe de regels ook zijn tegenwoordig in de meeste gyms, je mag niet met gewichten gooien of laten vallen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]grappig dat het altijd ecto's zijn die het irritant vinden als er gescgreeuwd wordt in de gym. En dan zitten ze nog stom te kijken ookTerwijl ze zelf maar trainen met dumbbelltjes van 5 kilo iedere hand
![]()
Is dit beter?Zulke plaatjes zijn vrij waardeloos. De eerste is sowieso deels meso en heeft een hoger vet%, waarom? Als je dan toch getrainde atleten neemt, neem dan gelijk 3 x op hetzelfde vet%.
Een endo heeft het moeilijker om vet te verliezen, maar het is niet onmogelijk ofzo. Slaat dus nergens op.
De tweede is een meso die duidelijk getraind is, maar een meso kan net zo goed niet getraind zijn. En niet elke meso hoeft zo breed te zijn.
De derde is deels meso, en zeker geen typisch voorbeeld van een pure ecto.
Ik vraag me af wie die plaatjes maakt, kan me altijd ergeren aan desinformatie.
Nee en Jay is grotendeels meso. Zane is een mix van meso en ecto.
Beter neem je een foto van ongetraind persoon. Anders is het te vaag allemaal.
Ecto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Endo:
Meso:
![]()
Eigenlijk nog geen ideale foto's als voorbeeld, want een endo hoeft niet per se zo vet te zijn. En de ecto kan ook nog wel dunner. Maar heb niet lang gezocht naar pics.

Dunner qua botdikte. We hebben het hier over de "pure" lichaamstypen he, dus dan moet je altijd naar de extremen kijken.De ecto nog dunner? Blijft er alleen bot over....
![]()
Maar uhh, ik ben erg benieuwd hoe er volgens jou er een gespierde ecto eruit kan zien.![]()