AndroidHealthClinic

Gym gezocht omgeving Wommelgem

Nick1987

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Ben op zoek naar hardcore gym omgeving Wommelgem,Train nu in Mechelen maar verhuis in Maart.

Iemand een idee?

Groetjes Nick

In Wommelgem zelf heb je zo'n health city toestand. Afhankelijk of dit je ding is of niet kun je daar trainen. Een andere optie is mss in Merksem:
http://www.american-wellness.be/

Is heus niet zover rijden en is zeker beter dan die health city ;)

• Topic Starter Topic Starter
american heb ik al is gaan zien,geen foto's op de site.zal dus is zelf moete gaan zien. thx

Ik train er zelf en is zeker de moeite. Jaarabo is volgens mij 400 euro. Maar als je even een mailtje stuurt dat je krap bij kas zit, krijg je het voor 200 euro.

Heb ikzelf, en een kameraad van me, gedaan ;):D

health city is onlangs vernieuwd (nieuwe toestellen = minder qua BB-toestellen, meer chicks-fitness)
voor beginner genoeg voor de basis, maar niet meer

train zelf ook in merksem (planet fitness) ook zeer goed imo

@kane 200€verschil en die doen dat? wel strange,kga binnekort is kijken,traine precies ook wel pro BB. @dimi daar kan ik al niets gaan doen dan :)

american wellness is zeker en vast de beste die je gaat vinden in de buurt. franco's powergym in schoten is ook nog ok maar duurder van prijs denk ik

@Kane bent ge zelf van Merksem? is daar eigelijk veel te zien kwa uitgaan enz? of is da maar dood

merksem zelf is dood maar ge zit op 5 minuten van noxx :)

@ timmeeh noxx ben ik is 1 ne keer geweest was op donderdag was wel goe,zit meestal in illusion ook zot kot ze.maar ben da wa beu aant worde.zou een clubke wille starte,allemaal gaste da in zelfde gym traine. en daar mee uitgaan maakt ineens ook wa meer indruk ;):) if you known what i mean

hoe is die healthcity in wommelgem? Ik was nl van plan om naar daar te gaan trainen zodra ik een rijbewijs heb (anders is het 45min fietsen). Simpelweg voor de prijs €6.25 per week ofzo. Beter dan mijn €60 die ik nu betaal. Squatrek hebben we hier niet en dumbbells tot 40kg (alles van hammerstrenght). Veel slechter/basis'er kan het niet worden denk ik

@Kane bent ge zelf van Merksem? is daar eigelijk veel te zien kwa uitgaan enz? of is da maar dood

Ik ben ook niet van Merksem, maar ik vermoed dat het daar hetzelfde is als alle andere randgemeenten van Antwerpen. Een aantal leuke cafés, maar meer niet. Als je meer wil, moet je naar het centrum of 't Zuid. Maar dan ga je gewoon met de tram ofzo, en je neemt een nachtbus om naar huis te gaan of anders rijdt om 6u de eerste tram terug. Of je fietst.

hoe is die healthcity in wommelgem? Ik was nl van plan om naar daar te gaan trainen zodra ik een rijbewijs heb (anders is het 45min fietsen). Simpelweg voor de prijs €6.25 per week ofzo. Beter dan mijn €60 die ik nu betaal. Squatrek hebben we hier niet en dumbbells tot 40kg (alles van hammerstrenght). Veel slechter/basis'er kan het niet worden denk ik

Jij bent duidelijk nog nooit in een Health City geweest. Geloof me, het is niet wat je zoekt. Waar woon je precies, misschien zijn er andere opties?

Deze is ook in Merksem, 300€ per jaar geloof ik.
http://www.planetfitness.be/

in merksem valt der ni veel te doen ze

als ge electro enzo goe vind noxx ofzo of beter naart stad gaan

als je echt houd van gestoorde en harde feestjes zou ik naar de "volkslust" gaan, maar das nog iets te gestoord voor mij

Jij bent duidelijk nog nooit in een Health City geweest. Geloof me, het is niet wat je zoekt. Waar woon je precies, misschien zijn er andere opties?

ben van hove, naast mortsel. In mortsel heb je el fanatics mar dat is al even duur ik nu betaal. Hoe kan health city basic nu nog slechter zijn :p

ben van hove, naast mortsel. In mortsel heb je el fanatics mar dat is al even duur ik nu betaal. Hoe kan health city basic nu nog slechter zijn :p

hoe slecht wil je weten (train er zelf niet maar wel men broer), er is bv maar 1 bankje voor BP :D, ook nog een smith machine

train nu in Body health in mechelen wel goeie gym oud maar goed

Ik ben een paar jaar geleden eens in een health city geweest. Als ik het me goed herinner, stonden er 20 spinningfietsen, wat crosstrainers en loopbanden, dumbbells tot 30kg, een smith en nog wat vrouwenmachines. De zaal voor groepslessen was groter dan de fitness-ruimte.
Ik was daar dus erg snel weer buiten. Die in wommelgem ken ik niet, maar verwacht niet dat het daar veel beter wordt.

Fanatics = gay sinds de verbouwingen.

Maar als je Hove woont, is Duffel toch niet zo ver? Daar heb je Bodyfit, echt hardcore heb ik gehoord.

Inderdaad, Wommelgem is niet veel beter, ik meen mij het volgende nog te herinneren:
-1 benchbankje (die kan dan nog niet incline ofzo)
-1 smith machine
-geen powerrack
-kleine ruimte beschikbaar om aan krachttraining te doen, terwijl het er immens groot is, 100'en spinningshizlle en fietsen dat dan weer wel..
-dumbbells tot 24kg, je was er echt de man as je die dingens kon heffe :eek:!!!!!

Dan is American Wellness centre echt pakke beter:
-1 powerrack (bijna altijd vrij)
-1 nieuw squatrack
-2 benchbankjes
-1 inclinebankje
-boel verstelbare bankjes
-dumbbells tot 50 kg

..meer heb je niet nodig..

:cool:

in merksem valt der ni veel te doen ze

als ge electro enzo goe vind noxx ofzo of beter naart stad gaan

als je echt houd van gestoorde en harde feestjes zou ik naar de "volkslust" gaan, maar das nog iets te gestoord voor mij

harde feesjes is nu ook een groot woord :) gwn chiro en scoutsfeesje. Ik zit er praktisch elk feesje, maar dat is ook omdat ik de helft daar ken. Als je er niemand kent denk je "wtf is dit hier!"

Als je er naar toe gaat, verwacht dan geen discotheek gedoe :) maar is wel cheap en gezellig imo.

@topicstarter train je nu al in een andere gym en welke? Train zelf in Planet Fitness in merksem dus miss ken ik je wel van ziens?

Terug
Naar boven