AndroidHealthClinic

Gym in Tilburg

manoontje

JuicerShore
Elite Member
Waardering
5
Ik sport normaal bij het UvT sportcentrum, maar gezien deze schatjes zovaak ze maar kunnen dichtgaan zijn ze ook in juli weer 3 weken dicht. Nu vroeg ik me af of iemand een sportschool in tilburg weet waar ik een proefabbonnement van een maand kan regelen (tot 40/50 euro als het kan), en misschien heeft diegene als hij er zelf ook sport zin om een keer te gaan arnolden (ik ben nog wel een kleintje :P)

Ik woon zelf niet in Tilburg maar geloof wel dat er een aantal mensen van het forum sporten.

• Topic Starter Topic Starter
Dat dacht ik ook maar volgens mij leest bijna niemand deze sectie, erg jammer.
Overigens wordt het waarschijnlijk de Axis (of hoe die nu ook heet?).
Heb ik goede verhalen over gelezen (ook al zijn het erg oude verhalen),
en 'maar' 50 euro voor een maand (ze verwennen ons als studenten bij het sportcentrum teveel, ben niets gewend!).

Jeroen

Woon zelf in tilburg en train ook regelmatig bij Axis. Zelf vind ik Axis een van de beste sportscholen als je houd van lekker hard trainen zonder weinig bullshit. Abbo kost 35 euri per maand en is daarmee zeker niet te duur. Verder train ik zelf ook nog bij budget training in Tilburg noord. abbo is iets goedkoper 28.50 alleen is de gym erg klein en kan het er af en toe echt te druk zijn. Als je het mij vraagt ga voor Axis, weet ook cker dat je daar een maandje of twee los kan betalen en kijken of het wat is.

Laatst bewerkt:
volgens mij woont Jamess daar of traint daar iig

ik ben er niet zo bekend , woon alleen in de buurt , maar volgens mij is OOMS wel aardig te doen .
Verder zitten arendse en pelikaan daar ook , maar dat zijn meer van die health centres :D

volgens mij woont Jamess daar of traint daar iig

ik ben er niet zo bekend , woon alleen in de buurt , maar volgens mij is OOMS wel aardig te doen .
Verder zitten arendse en pelikaan daar ook , maar dat zijn meer van die health centres :D

Inderdaad. Plus de kosten van de abbos zijn vaak een stuk duurder. Ooms kost 48 euri en pelikaan volgens mij 40 uit mijn hoofd.
Als je voor de prijs wilt gaan moet je naar fit4free gaan. Kun je een ochtend abbo afluiten voor 10 euro per maand of 15 euro als je ook in de avond uren wil.

Gewoon naar Quality gaan op de Veldhovenring. Een paar maten van me en ik hebben dat vorig jaar ook gedaan om de maand dat de UVT dicht is te overbruggen. Ik heb vorig jaar 25 euri betaald voor een maand. Dit jaar gaat dat gewoon weer lukken.

Zou zelf naar Axis of Quality gaan voor die paar maanden. Ik zit al 5 jaar bij dezelfde sportschool moet ooit de overstap gaan maken naar 1 van die 2. Maar het is zo lekker vetrouwd waar ik train :D

Hey jongens ik weet niet wat 'deze' is,
maar ik stond vandaag bij de axis voor de deur om een losse maand aan
te vragen, en hij was dicht :o Terwijl er staat dat hij op zondag van 9 tot 14
open is (zowel op de site als op de deuren), ik snap er niets van?

pelikaan, 65 p/m.. maar is het wel waard!

Heb ondertussen mijn contract bij de axis verlengt naar een jaarabbonement,
de belgen zouden het sporten er 'zalig' noemen!

Overigens leek de pelikaan me niet echt een sportschool voor bodybuilders/
powerlifters?

nee maar er lopen wel gruwelijk veel lekkere vrouwen;)

nee maar er lopen wel gruwelijk veel lekkere vrouwen;)

Is dat zo..... Regel een proeflesje voor mij dan. Gaan we samen trainen. Je bent pas 16, kan jou vast nog wel wat dingen leren over trainen en over hoe je die lekkere vrouwen in bed krijgt :d

foei foei jamesss

allea,

ik train zelf bij bodyline tilburg, in de vakantie maanden trainen er verschillende jongens en girls van de cup bij ons op de sportschool
want studenten betalen er maar € 28,- onbeperkt zonder vast contract

als je nog echt bodybuilding wil doen moet je een keer komen kijken, een jongen bij ons op de sportschool ( John Elesen ) heeft de afgelopen weken met bodybuilding wedstrijden mee gedaan in frankrijk E.K 1e plaats hier in Nederland W.K 5e plaats.

dus als je nog op de old school manier wil trainen en niet voor bling bling wil gaan is body line een echte aan rader.

laterrrrrrr.

Als je echt hardcore wilt gaan in Tilburg moet je volgens mij naar Axis gaan daar zit ikzelf ook ben wel bij de UVT wezen kijken maar werdt daar nou niet echt heel wild van

Ik denk voor jou dat Axis de beste optie is. Maat van me traint daar en is heel tevreden. Is ook niet duur in tegenstelling tot bijvoorbeeld pellikaan en Healtcity of Ooms.

Ik sport normaal bij het UvT sportcentrum, maar gezien deze schatjes zovaak ze maar kunnen dichtgaan zijn ze ook in juli weer 3 weken dicht. Nu vroeg ik me af of iemand een sportschool in tilburg weet waar ik een proefabbonnement van een maand kan regelen (tot 40/50 euro als het kan), en misschien heeft diegene als hij er zelf ook sport zin om een keer te gaan arnolden (ik ben nog wel een kleintje :P)

Hee, ik zit ook op de UvT maar ik train in mijn woonplaats Asten. Maar is dat wat dat sportcentrum van de UvT qua krachtapparatuur ed?

Terug
Naar boven