MuscleMeat

Gym voor of na het eten?

Noep

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Hallo mede-jagers.

Ik zit in havo 5 en heb geen school meer t/m m'n examens, dus dat betekent veel vrije tijd (buiten het studeren).

Nu vraag ik me af wanneer ik naar de sportschool zal gaan, rond half 4 / 4 uur of rond 7 uur / half 8. ivm het avondeten.

:)

wat jij het fijnst vindt.

:roflol:

Geweldig...

Welkom man , en gewoon wanneer jij zin hebt en of het uitkomt ?!
eten kan altijd nog..

Grt, Ray..........

• Topic Starter Topic Starter
Oo oke haha :') thanks!

Tussen het eten ja.

eten > trainen > weer eten. repeat.

ik heb een tijdje voor het ontbijt getraint, een tijdje na het avondeten, een tijdje voor het avondeten, een tijdje voor het middageten, en een tijdje na het middageten. Na een maaltijd vond ik dat ik extra kracht had en meer energie, maar dan hadk moeite met een grote hoeveelheid te eten na mn workout. Toen ik voor het eten trainde, voelde ik dat ik minder kracht had tijdens mn workout (vooral voor het ontbijt), maar dan was ik wel in staat om een grote maaltijd te eten na mn workout. Ik zou zeggen test het eens uit en doe wat jij het beste vindt, persoonlijk train ik nu voor mn avondmaal (ik eet wel een kleine pre-workout, meestal peperkoek o.i.d, zo heb ik voldoende energie tijdens mn training en kan ik gemakkelijk 900kcal eten als post-workout.

ik train altijd rond 17.30
15.45 maaltijd , na de training eiwitten shake (19.00) & om 20.15 terug een maaltijd :)

ik ga het liefst zo vroeg mogelijk, want naar mijn idee gaat herstel beter als ik het merendeel van mn voeding na het trainen neem.dus zou dan een tussendoortje voor het sportenpakken. en dan na het sporten goed avondmaal

Hallo mede-jagers.

Ik zit in havo 5 en heb geen school meer t/m m'n examens, dus dat betekent veel vrije tijd (buiten het studeren).

Nu vraag ik me af wanneer ik naar de sportschool zal gaan, rond half 4 / 4 uur of rond 7 uur / half 8. ivm het avondeten.

:)

het is naar mijn idee het beste om voor de maaltijd te trainen en iets kleins vooraf te eten, omdat je met een maaltijd meteen al je tekorten etc aanvult, maar ik train zelf altijd 1 a 2 uur na mijn maaltijd, maar het is echt persoonlijk. kijk wat je het fijnst vindt

Terug
Naar boven