XXL Nutrition

gyno, aromasin of nolva aanhouden?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben met ari gestopt zonder af te bouwen van 3mg per dag na 0. Aromasin helpt bij mij ook niet echt (mbt gyno**) maar heb het wel thuis liggen voor als die rebound komt waar ik veel over lees maar nog nooit heb ervaren
 
Ik kan zo 10 mensen opnoemen waar aromasin niet hielp tegen opkomende gyno. Helaas is dat ook mijn ervaring en hier sta ik niet alleen in. Of het ligt aan UG of gewoon de werking van exemestane weet ik niet.
 
Ik ben met ari gestopt zonder af te bouwen van 3mg per dag na 0. Aromasin helpt bij mij ook niet echt (mbt gyno**) maar heb het wel thuis liggen voor als die rebound komt waar ik veel over lees maar nog nooit heb ervaren

Ik kan zo 10 mensen opnoemen waar aromasin niet hielp tegen opkomende gyno. Helaas is dat ook mijn ervaring en hier sta ik niet alleen in. Of het ligt aan UG of gewoon de werking van exemestane weet ik niet.


in week 6 was die door masteron weggewerkt, ofja dat was mijn ervaring. Na week 6 was mijn tepels gewoon normaal nergens last van gehad, helaas kwam die in me cruise meteen terug en toen was ie iets meer gevoeliger maar nu nergens last van qua gevoeligheid. Maar voel wel een dikke knobbel rechts en links iets minder.

Als aro niet werkt ga ik ook over naar de ari alleen moet het wel weg zien te krijgen. Maybe dat ik strax wat mast toevoeg met 250mg test eneth kijken of die em weer weg kan krijgen met aro erbij om de rebound te voorkomen?
 
Update? heeft aromasin geholpen?
 
Ik zou kiezen voor arimidex omdat ik hier zelf altijd heel goede resultaten van heb. Last van rebound zoals hier genoemd word heb ik niet. Aromasin zelf heel slechte ervaring mee..helpt bij mij totaal niet. Nolvadex wel maar moet ik veel te hoog doseren.
Arimidex 1mg per dag eventueel ophogen naar 2mg. Als klachten weg zijn langzaam afbouwen

Aangezien je aromasin al binnen hebt...mocht dit niet werken voor jou kun je mijn advies proberen
Ik weet dat het al een oud topic is maar ik kwam hierop uit met dezelfde problemen, hoelang heb je 2mg arimi genomen tot je enige veranderingen ondervond? en had het veel effect op je gains of merkte je er niets van?

Alvast bedankt!
 
Ik weet dat het al een oud topic is maar ik kwam hierop uit met dezelfde problemen, hoelang heb je 2mg arimi genomen tot je enige veranderingen ondervond? en had het veel effect op je gains of merkte je er niets van?

Alvast bedankt!
Aangezien hij sinds 2017 niet meer ingelogd heeft gaat hij vast niet meer antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven