AndroidHealthClinic

Gyno beoordeling (met foto's)

nightwarrior

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
91kg
Beste leden,

Sinds mijn puberteit heb ik al last van puffy nippels, en deze zijn eigenlijk nooit meer weggegaan. Sterker nog, ik heb de indruk dat het de laatste jaren slechter wordt. Als ik koude tepels heb is er geen enkel probleem. Kan iemand mij zeggen of dit echt gyno is? Je ziet het losweg overal door, hoe dikker gekleed hoe beter je het erdoor ziet.

geen koude tepels:
http://picoolio.net/image/EOG
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

koude tepels:
http://picoolio.net/image/EOQ
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maak je niet druk!

Know that feel bro, echt kutirritant. Ik wacht ook op een held die ons de oplossing kan bieden. Die shit moet echt weg.

Probeer eens Je BF te verlagen. heeft bij mij niet geholpen maar je kan maar proberen he?

Op die laatste twee foto's zie ik toch niks abnormaal.

Know that feel bro, echt kutirritant. Ik wacht ook op een held die ons de oplossing kan bieden. Die shit moet echt weg.

Probeer eens Je BF te verlagen. heeft bij mij niet geholpen maar je kan maar proberen he?

zitten er gluten in jullie dieet? ik begeleid een jongen en bij hem ging het weg toen hij havermout en pasta er uit pleurde.(vocht opslag?)

zitten er gluten in jullie dieet? ik begeleid een jongen en bij hem ging het weg toen hij havermout en pasta er uit pleurde.(vocht opslag?)

Vol met gluten wat blijkt. Als ik nou probeer die gluten te elimineren. Op hoeveel tijd zou ik dan resultaat moeten zien om te weten of het werkt? Het voelt inderdaad als vocht.

Vol met gluten wat blijkt. Als ik nou probeer die gluten te elimineren. Op hoeveel tijd zou ik dan resultaat moeten zien om te weten of het werkt? Het voelt inderdaad als vocht.

alles kwa gluten er uit , denk dat je het in 2 weken wel kan zien.

Johan

lichte gyno. Je zal het vooral zelf zien, omdat je weet dat het er is. Op het strand of zo zou denk ik niemand het merken.

Overigens.. 91kg? je lijkt eerder 80.

Dit is toch geen gyno man. Ga eerst eens je bf verlagen.

Nope, geen gyno.

Ik beoordeel ze als een zes... Niemand, buiten jouzelf, zal hier iets verkeerds aan zien.

Puffy nipples is wat anders dan Gyno.

Voel je iets onder je tepel? Nee? geen Gyno.

Wat hier boven al genoemd is, vetpercentage verlagen.

Nou ben benieuwd, post over twee weken weer even.

Je hebt toch best wel een aanzienlijke hoge vetmassa, probeer die eerst te verlagen en kijk dan verder. Denk eerlijk gezegt dat 't daar simpelweg aan ligt.

Succes!

Ik heb dit ook al jaren zoals jij, zou na de puberteit weggaan zei de huisarts en het was geen gyno, maargoed die puberteit ben ik al lang voorbij en het is er nog :/ maar het ziet er zeker niet uit als gyno. Anders even bij de huisarts binnenwippen en al zelf voelen of je iets achter de tepel voelt, iets hards.

Terug
Naar boven