AndroidHealthClinic

gyno en puffy nipples niet zichtbaar bij stijve tepels.

Bezoekers in dit topic

Femara voor periode van 2/3 weken elke keer als je een knobbel hebt. Lipoderm ultra dagelijks 2 keer smeren voor de puffy nipples. Ben na een lange periode er bijna van af! Nog 1 potje en het is niet meer te zien (zelfs niet bij witte tshirts)
 
Bohh ram geil stijve tepels
 
Ja alles vergoed. Ik ben na 1,5 week weer rustig begonnen met trainen. Nu 6/7 weken verder en littekens zijn bijna onzichtbaar. Hechtingen zitten aan binnenkant dus litteken als het ware ook.
 
Ja train al paar weken weer vol gas! Herstel is echt super snel gegaan. Ook geen sec. pijn gehad. Heb dit in mijn puberteit gekregen maar kuren is idd niet bevordelijk. Ga wel weer kuren en neem preventief arimidex en ga hierbij bloed prik op oestrogeen en prolactine. Ik moet nog even uitzoeken bij welke aas je nou moet opletten op oestrogeen en bij welke op prolactine. En met sommige aas heeft arimidex ook geen zin maar moet je nolva pakken. Dit omdat ari het aromatase enzym blokkeert/remt waardoor er geen test omgezet wordt in oestrogeen. maar sommige aas zijn van zichzelf al een soort oestrogeen waardoor geen aromatase nodig is. Dan pak je nolva om je oestrogeen receptoren te bezetten
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nice, dit lijkt dus wel een goede tijdelijke oplossing. Kan je dit bij kruidvat ofzo halen?

Waarschijnlijk wel. Ik heb het bij de etos gekocht.
 
Ja train al paar weken weer vol gas! Herstel is echt super snel gegaan. Ook geen sec. pijn gehad. Heb dit in mijn puberteit gekregen maar kuren is idd niet bevordelijk. Ga wel weer kuren en neem preventief arimidex en ga hierbij bloed prik op oestrogeen en prolactine. Ik moet nog even uitzoeken bij welke aas je nou moet opletten op oestrogeen en bij welke op prolactine. En met sommige aas heeft arimidex ook geen zin maar moet je nolva pakken. Dit omdat ari het aromatase enzym blokkeert/remt waardoor er geen test omgezet wordt in oestrogeen. maar sommige aas zijn van zichzelf al een soort oestrogeen waardoor geen aromatase nodig is. Dan pak je nolva om je oestrogeen receptoren te bezetten

Leuk om te horen dat het bij jou is goed gegaan maar ik ken zoveel horrorverhalen dat ik een operatie noot zou doen tenzij het zelfs door een shirt zichtbaar is of pijnlijk is
 
Denk dat het idd verhalen zijn. Operatie doen ze zo vaak
 
de adviezen in dit topic doen mij denken aan het 'smeer pindakaas op je buik advies' incl. foto XDXD

My god, kan er nog steeds om lachen als ik eraan denk XD
 
In knijpen haarlak op spuiten en dan snel droog blazen.
 
lichte puberteits-gyno + retarded ribcage hiero, af en toe in knijpen helpt
 
Back
Naar boven