Fitness Seller

Gyno gaat niet weg met femara

procard

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
6
Zit nu al ruim 1,5 week op 2,5mg ed, en me gyno word niet echt minder.

Heb niet echt erge gyno, maar wil er graag vanaf. Moet ik het langer blijven pakken?

Gr

• Topic Starter Topic Starter
Niemand een idee?

Bij mij ging die ook niet weg. enigste wat weg was, was me libido :p ben er mee gekapt en voor lief genomen :S

Ja dat is bij ook wel nu.

Is t wel gyno of is t gewoon vet?

Zo was het niet bedoelt hoor. Is het weldegelijk een knobbel/schijf of is het gewoon slap? Sja, je ziet hier de gekste dingen voorbij komen.
Heb helaas geen ervaring met femara..

Knobbel en slap, alleen aan de rechterkant

Moet je toch wat meer vertellen kerel..

Hoe ben je aan de gyno gekomen? Hoelang zit de gyno er al. Wat voor middelen heb je gebruikt? Wat gebruik je nu nog op het moment? Gevoelige tepels? Schijfje of knobbeltje? Jeuk? Etc etc

Zo was het niet bedoelt hoor. Is het weldegelijk een knobbel/schijf of is het gewoon slap? Sja, je ziet hier de gekste dingen voorbij komen.
Heb helaas geen ervaring met femara..

Wat nou als het gewoon slap is? dan neem ik aan dat het gewoon vet is..

Beetje flauwe reactie kerel. Iemand die Femara gaat gebruiken, zal heus wel weten of ie gyno heeft

eh? Gyno(klier) en pseudo-gyno(vet) wordt constant met elkaar verward...

Anyway, eens de klieren echt verhard zijn zal femara weinig doen.

ga eens naar je huisdokter en zeg dat je het al van je puberteit hebt. Die kan uitsluitsel maken, en ms een mamografie laten maken.

Als je met deca aan het kuren bent zal femara trouwens ook niks/weinig doen. Idem Nolva.

Laatst bewerkt:
Tijdens deca zal nolvadex wel helpen. In tegenstelling tot femara zal nolva de receptor blokkeren. Femara vehinderd de omzetting naar oestrogeen. En omdat deca zelf oestrogeen is zal femara niet helpen.

Tijdens deca zal nolvadex wel helpen. In tegenstelling tot femara zal nolva de receptor blokkeren. Femara vehinderd de omzetting naar oestrogeen. En omdat deca zelf oestrogeen is zal femara niet helpen.

Deca is ook "oestrogeen" via de androgene receptor. Daar gaat nolva niet helpen.

Laatst bewerkt:
Het is gekomen tijdens mij sust/tren kuur. Ben daar half Febuarie mee gestopt, omdat het niet zo mega erg was. Heb ik gewoon me ptc afgemaakt, en toen is de gyno ook wat minder geworden.

Toen dachte ik dat nog wel weg zou trekken en de loop van tijd. Maar de knobbel blijft er zitten. Als je recht op de tepel drukt voelt het meer als een zacht schijfje, maar als je dan de tepel bij elkaar knijpt, voel je toch een flink knobbeltje

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Gevoelig is het nu helemaal niet meer, ook niet pijnlijk. Dat was enkel tijdens de kuur, en was te verhelpen met ari

Tren kan zelf ook oestrogeen zijn. Het hecht aan zoveel receptoren al.

Femara opbouwen tot 5mg na 10 dagen zal je merken dat het minder word.

Nolvadex in combinatie met pramipexol. Dan pak je zowel oestrogeen als prolactine aan.
Een andere manier om gyno kapot te krijgen is masteron. Daar worden die klieren minuscuul klein van. Maar daar begin je beter niet aan als je gevoelig bent voor haaruitval.

Laatst bewerkt:
Femara opbouwen tot 5mg na 10 dagen zal je merken dat het minder word.

als de gyno er eenmaal is, dan wordt het niet meer minder door femara.

je neemt het om gyno te voorkomen wanneer je tepel gevoelig wordt.

huisarts kan je doorverwijzen voor plastische chirurgie, succes!

als de gyno er eenmaal is, dan wordt het niet meer minder door femara.

je neemt het om gyno te voorkomen wanneer je tepel gevoelig wordt.

huisarts kan je doorverwijzen voor plastische chirurgie, succes!

Praktijk wijst toch anders uit.

• Like
Waarderingen: RvR
Terug
Naar boven