AndroidHealthClinic

Gyno met Test-E + Anavar kuur hoeveel % kans?

MichaelFreeFigh

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Beste leden,

Binnenkort start ik met mijn eerste kuur:

1-10 Test-E 500mg/pw
7-10 Anavar 40mg/pd
11-14 Nolva 20mg/pd
Heb veel gelezen over Gyno, ik heb er zelf nog nooit last van gehad.

Toch ben ik nieuwsgierig hoeveel % de kans ONGEVEER is dat er gyno optreed?

Gr

Laatst bewerkt:
12,43663%

Zou anavar als kickpakken of echt op het einde. Zo drie weken tussendoor niet. Zo zelf ook hoger doseren.

Nakuur ook week later starten.

Er is letterlijk 0% kans op gynaecomastie mits men de juiste medicijnen tot zijn beschikking heeft en zij ook op het juiste moment gebruikt worden.

Welke medicijnen raad je aan?

Aromasin?

aromasin of arimidex

Ik zit zelf op 2000mg test e per week icm 30mg aromasin per dag en hebt geen gevoelige tepels o.i.d.
Je kan het het beste achter de hand hebben en als je tepels wat gevoelig zijn of als ze wat dikker worden meteen nemen.

• Topic Starter Topic Starter
aromasin of arimidex

Ik zit zelf op 2000mg test e per week icm 30mg aromasin per dag en hebt geen gevoelige tepels o.i.d.
Je kan het het beste achter de hand hebben en als je tepels wat gevoelig zijn of als ze wat dikker worden meteen nemen.

Is nolvadex ook nog een optie om het preventief op 10mg per dag te pakken tijdens de kuur?

En dit gaat mn eerste kuur worden, ga ik het verschil merken tussen chest gains en gyno? ben bang dat als er sprake zou zijn van opkomende gyno, lijkt dit in de begin fase niet gewoon op n gain?

Is nolvadex ook nog een optie om het preventief op 10mg per dag te pakken tijdens de kuur?

En dit gaat mn eerste kuur worden, ga ik het verschil merken tussen chest gains en gyno? ben bang dat als er sprake zou zijn van opkomende gyno, lijkt dit in de begin fase niet gewoon op n gain?

Tuurlijk ga je het verschil zien tussen spiergroei en tepelgroei. Zodra je tepels puffy, gevoelig, bobbelig whatever worden kan je aromasin/arimidex nemen.

Nolvadex is geen goed middel om tijdens de kuur te nemen omdat het igf1 verlaagt.
Tenzij je echt heel erg gyno gevoelig bent, maar alsnog zou ik dan gewoon veel aromasin nemen.

Terug
Naar boven