AndroidHealthClinic

Gyno meteen aanpakken?

zjoskes

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Hey wie kan mij advies geven over het aanpakken van gyno?

Ga volgende week de laatste week van mijn kuur in (test e tren e), lekkere kuur overigens..
Sinds het begin van mijn kuur had ik al gevoelige tepels maar ja dat kan met al die hormonen..
Maar sinds een paar weken voelde ik net naast mijn linker tepel een verharding, rechts dus niet.
Het is ongeveer de grootte van mijn vingertop, maar je ziet het niet aan mijn borst. Ik wilde niet mijn vooruitgang negatief beïnvloeden en het is niet heel erg vond ik dus niks aan gedaan.

Nu wil ik wel graag dat het weg gaat, mijn vraag is of ik nu alsnog meteen nolva (of arofixen) tegen de gyno moet pakken en hoeveel?
Of wachten tot de arofixen in mijn nakuur komt dus nu over ca. 3 weken?

Thnkz..

Hey wie kan mij advies geven over het aanpakken van gyno?

Ga volgende week de laatste week van mijn kuur in (test e tren e), lekkere kuur overigens..
Sinds het begin van mijn kuur had ik al gevoelige tepels maar ja dat kan met al die hormonen..
Maar sinds een paar weken voelde ik net naast mijn linker tepel een verharding, rechts dus niet.
Het is ongeveer de grootte van mijn vingertop, maar je ziet het niet aan mijn borst. Ik wilde niet mijn vooruitgang negatief beïnvloeden en het is niet heel erg vond ik dus niks aan gedaan.

Nu wil ik wel graag dat het weg gaat, mijn vraag is of ik nu alsnog meteen nolva (of arofixen) tegen de gyno moet pakken en hoeveel?
Of wachten tot de arofixen in mijn nakuur komt dus nu over ca. 3 weken?

Thnkz..

Gelijk nolva pakken.
**** die halve kilo vocht die je niet gaat pakken.

Ik zou arofixen nemen, dat is een serm en ai voor het onzekere.
Ik zou het eens aankijken met om de dag 1 cap arofixen, dat zou al goed moeten aanslaan.

Ik zou ook meteen 20mg nolva ed doen.

ik had de Test ten eerste verlaagd

Kan ook gyno zijn door de tren (prolactine), geen nolva gebruiken dus.

Na een test tren kuur sowieso aro als nakuur.

Tegen prolactine helpt dostinex

bullshit dat je nolva niet moet gebruiken icm tren.
alle gyno gerelateerde issues aanpakken met nolva imo, want het verhoogt PGR activiteit niet. had hier ooit al een onderzoek over geplaatst.

bullshit dat je nolva niet moet gebruiken icm tren.
alle gyno gerelateerde issues aanpakken met nolva imo, want het verhoogt PGR activiteit niet. had hier ooit al een onderzoek over geplaatst.

Als je prolactine gerelateerde gyno hebt wat vask het geval is met tren, gaat nolva niet veel doen

Ik had er ook even te snel overheen gelezen, mijn fout. Aan je "knobbel" kan je eigenlijk al zien dat het estro gerelateerde gyno is.

Buiten nolva zou ik ook je AI aardig omhoog doen tot het over is. Je hoeft niet gelijk letro te pakken, maar een hoge dosis aromasin is imo ook wel nodig.

Terug
Naar boven