Fitness Seller

gyno na na-kuur

gertjantje007

Cool Novice
Waardering
3
hallo,
ik heb er een kuur opzitten ( Test E + Dbol).
Na de nakuur begon ik pas een harde knobbel onder mijn tepel zitten.
Nu is de nakuur zo'n 2 weken gedaan.
Wat kan ik nu het beste doen? Kan het kwaad om nog even een weekje nolva te nemen?
gr

Hoe zag je nakuur eruit?

Dayuum onze assgoroe weer :) Meestal kuur je 3 a 4 weken na bij een kuur van 10 a 12 weken, dus nee kan geen kwaad.. Gaat het niet weg regel aromasin of iets anders :)

Gr

2 weken 20mg Nolva ( of Chlomid, niet meer zeker wat het was)..

Sowieso 4 weken 20/20/20/20 en wel een slechte zaak dat je niet eens meer weet wat je 2 weken geleden hebt gebruikt

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 19:34 ----------

Dayuum onze assgoroe weer :) Meestal kuur je 3 a 4 weken na bij een kuur van 10 a 12 weken, dus nee kan geen kwaad.. Gaat het niet weg regel aromasin of iets anders :)

Gr

Ben waarschijnlijk een van de weinige hier die niet werkt als bouwvakker/stratenmaker ;)

• Topic Starter Topic Starter
net even gekeken, was nolva
Dus het kan geen kwaad om nu nog een weekje bij te nemen tot gyno verdwenen is?
het is nu zo'n 2 weken geleden dat ik mijn na kuur gestopt heb.

Laatst bewerkt:
Sowieso 4 weken 20/20/20/20 en wel een slechte zaak dat je niet eens meer weet wat je 2 weken geleden hebt gebruikt

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 19:34 ----------

Ben waarschijnlijk een van de weinige hier die niet werkt als bouwvakker/stratenmaker ;)

Dergelijke opmerkingen tonen maar weer eens haarfijn aan dat je het observatievermogen van een doofstomme tseetsee vlieg bezit.

Dergelijke opmerkingen tonen maar weer eens haarfijn aan dat je het observatievermogen van een doofstomme tseetsee vlieg bezit.

Je gaat me toch niet zeggen dat dit forum vol zit met mense met een academische achtergrond? De mensen die hier werkelijk verstand van zaken hebben zijn op 2 handen te tellen (en daar reken ik mijzelf zeker niet onder)

Meeste kopieren gewoon blind een kuur van internet en doen niet eens onderzoek dmv pubmed of een andere academische site

Je gaat me toch niet zeggen dat dit forum vol zit met mense met een academische achtergrond? De mensen die hier werkelijk verstand van zaken hebben zijn op 2 handen te tellen (en daar reken ik mijzelf zeker niet onder)

Meeste kopieren gewoon blind een kuur van internet en doen niet eens onderzoek dmv pubmed of een andere academische site

er is er maar 1 op dit forum met internet bedreigingen :roflol:

Mooi, kun jij m'n wc schoonmaken.

hallo,
ik heb er een kuur opzitten ( Test E + Dbol).
Na de nakuur begon ik pas een harde knobbel onder mijn tepel zitten.
Nu is de nakuur zo'n 2 weken gedaan.
Wat kan ik nu het beste doen? Kan het kwaad om nog even een weekje nolva te nemen?
gr
Nolva.

Terug
Naar boven