XXL Nutrition

Gyno ondanks aromasin

johnstone

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Ik ben nu in week 4 van

1-4 50mg dbol
1-16 1gr test
1-16 900 mg deca
Neem al vanaf het begin 10mg aromasin eod maar krijg nu toch erg puffy en gevoelige tepels en er begint weer een knobbel te groeien.

Zou het baten om de aromasin hoger te doseren of meteen maar nolva gebruiken? Misschien beide?

gl

10eod is niet echt veel. Zou 2x10mg of bij voorkeur 4x5mg verspreid over de dag nemen. Als dat echt niks uithaalt of echt minimaal dan zou ik letro pakken anders zou je nog voor een extra stap arimidex gaan.

Laatst bewerkt:
bij mij was 10 mg al genoeg per dag, is je aromasin wel real? aromasin is een vrij krachtig middel.

Stop verder met je dbol.

aan die dosis test en deca zal 10mg niet veel doen

Ik ervaar dat arimidex iets beter helpt voor mij maar ik er wel een beetje "down" van wordt...

Ik ga wel proberen om terug over te gaan op Aromasin als men knobbel weg is.

Aro en nolva samen heeft geen nut dacht ik...

Zou nolva gebruiken en zodra je zeker weet je knobbel niet erger word en heel misschien wel krimpt en niet meer verder krimpt weer op aromasin verder gaan met 10mg p dag.
Als je merkt dat het toch weer groeit je dosis uppen naar 20mg.

De dosis van de nolva upper na 20 bedoel je? Aromasin op 20 vind ik niet aan te raden haha

10mg Aromasin bij die doseringen AAS gaat niks doen. Laat je oestrogeen checken, kost maar paar tientjes. Waarschijnlijk is het sky high en dat is alles behalve slim.

10mg Aromasin bij die doseringen AAS gaat niks doen. Laat je oestrogeen checken, kost maar paar tientjes. Waarschijnlijk is het sky high en dat is alles behalve slim.
Dat lijkt me een goed plan. En als blijkt dat je oestrogeen oke is, wordt het veroorzaakt door deca. Dan kom je er niet onderuit om deze te verlagen.

Dat lijkt me een goed plan. En als blijkt dat je oestrogeen oke is, wordt het veroorzaakt door deca. Dan kom je er niet onderuit om deze te verlagen.

Of wat cabergoline of bromocriptine nemen. Werkte bij bij goed.
Ik zou eerst eens starten met arimidex @ 1mg per dag. Wordt het na een week niet minder starten met bromocriptine 1.25mg 2x daags of anders cabergoline 0.5mg 2x per week.
Of natuurlijk gewoon de deca stoppen..

• Topic Starter Topic Starter

Daar was ik al bang voor:o
Dan ga ik eerst maar eens mn estro laten checken

Bedankt voor de reacties
gl

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Of wat cabergoline of bromocriptine nemen. Werkte bij bij goed. Ik zou eerst eens starten met arimidex @ 1mg per dag. Wordt het na een week niet minder starten met bromocriptine 1.25mg 2x daags of anders cabergoline 0.5mg 2x per week. Of natuurlijk gewoon de deca stoppen..

Arimidex heb ik niet meer, dat andere spul wil ik nog niet naar grijpen eig. Eerst Aromasin hoger doseren en kijken wat het doet.

If a patient has "nipple issues", even while estrogen is within normal
range, I add a SERM, emergently. I prefer Nolvadex over Clomid, and
Evista is probably best of all for antagonizing estrogen (although
much more expensive). Clomid often induces untoward visual effects
(i.e. "tracers"), and can cause emotional lability by virtue of its
estrogen agonistic effects at the more peripheral (emotion) brain
sites. I do like my patients to keep some Nolvadex on hand, should
they experience nipple swelling or sensitivity, so they may begin 40mg
per day until the symptoms abate, and then taper to 20 mg QD for a few
days, then 10mg for a few more, then finally 5mg QD to taper off.

Door dr. Crisler.

Ik had ongeveer hetzelfde nam arimidex primitief oed omdat ik gevoelig ben voor gyno. Zelf met elke dat een halve arimidex kreeg ik gyno. Weggewerkt met letro.
Nu in mijn 2e blast caber erbij en nergens last van. Dat werkt echt goed en is zijn geld zeker waard

Ik had ongeveer hetzelfde nam arimidex primitief oed omdat ik gevoelig ben voor gyno. Zelf met elke dat een halve arimidex kreeg ik gyno. Weggewerkt met letro.
Nu in mijn 2e blast caber erbij en nergens last van. Dat werkt echt goed en is zijn geld zeker waard

Merkte je wat aan je libido met caber?

Eerst even prikken op prolactine neem ik aan anders heeft het niet zo veel nut toch? Of zie ik dat verkeerd?

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Hoe doseer je het beste cabergoline? om de dag 0,5mg?

Zo ja wat is dan de oplossing?

Heel simpel, meeer Aromasin, of Arimidex. Ikzelf kan kleine beetjes Aromasin goed hebben, maar zodra ik veel moet pakken (bijv. 25mg pd) krijg ik enorme last van mijn gewrichten. Op 1000mg Test zou je normaal gezien 1mg Arimidex per dag nodig hebben (of 12,5 tot 25mg Aromasin per dag). Uiteraard is iedereen anders maar dat is ongeveer de richtlijn.

Eerst even prikken op prolactine neem ik aan anders heeft het niet zo veel nut toch? Of zie ik dat verkeerd?

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Hoe doseer je het beste cabergoline? om de dag 0,5mg?

Cabergoline hoef je maar 2x per week te pakken. Beginnen met 0.25mg 2x per week eventueel ophogen tot 1mg per week.
max 2mg per week (verdeeld in 2 dosissen)

Terug
Naar boven