- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Dbol eruit gooien en aromasin naar 10mg ED doen. Hielp bij mij erg goed op bijna 2,5 gram test per week.
---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------
Ik denk dat dat dan heel individueel is, want meer dan 10mg ED heb ik nooit hoeven nemen van Aromasin.
Op 20mg krijg ik idd wel pijn in mijn gewrichten, erger dan winstrol zelfs
Ik denk dat als je zoveel aromasin neemt dat je gewrichten pijn gaan doen dat je je oestrogeen onnodig verlaagd hebt.
---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------
Heel simpel, meeer Aromasin, of Arimidex. Ikzelf kan kleine beetjes Aromasin goed hebben, maar zodra ik veel moet pakken (bijv. 25mg pd) krijg ik enorme last van mijn gewrichten. Op 1000mg Test zou je normaal gezien 1mg Arimidex per dag nodig hebben (of 12,5 tot 25mg Aromasin per dag). Uiteraard is iedereen anders maar dat is ongeveer de richtlijn.
Ik denk dat dat dan heel individueel is, want meer dan 10mg ED heb ik nooit hoeven nemen van Aromasin.
Op 20mg krijg ik idd wel pijn in mijn gewrichten, erger dan winstrol zelfs
Ik denk dat als je zoveel aromasin neemt dat je gewrichten pijn gaan doen dat je je oestrogeen onnodig verlaagd hebt.