AndroidHealthClinic

Gyno ondanks aromasin

Dbol eruit gooien en aromasin naar 10mg ED doen. Hielp bij mij erg goed op bijna 2,5 gram test per week.

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Heel simpel, meeer Aromasin, of Arimidex. Ikzelf kan kleine beetjes Aromasin goed hebben, maar zodra ik veel moet pakken (bijv. 25mg pd) krijg ik enorme last van mijn gewrichten. Op 1000mg Test zou je normaal gezien 1mg Arimidex per dag nodig hebben (of 12,5 tot 25mg Aromasin per dag). Uiteraard is iedereen anders maar dat is ongeveer de richtlijn.

Ik denk dat dat dan heel individueel is, want meer dan 10mg ED heb ik nooit hoeven nemen van Aromasin.
Op 20mg krijg ik idd wel pijn in mijn gewrichten, erger dan winstrol zelfs
Ik denk dat als je zoveel aromasin neemt dat je gewrichten pijn gaan doen dat je je oestrogeen onnodig verlaagd hebt.

Dbol eruit gooien en aromasin naar 10mg ED doen. Hielp bij mij erg goed op bijna 2,5 gram test per week.

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Ik denk dat dat dan heel individueel is, want meer dan 10mg ED heb ik nooit hoeven nemen van Aromasin.
Ik denk dat als je zoveel aromasin neemt dat je gewrichten pijn gaan doen dat je je oestrogeen onnodig verlaagd hebt.

Ditzelfde dacht ik dus ook.. Op 1g test werkt 10mg super. Moet er niet aan denken om weer 20mg te gebruiken. Was me alles behalve bevallen

• Topic Starter Topic Starter
Heel simpel, meeer Aromasin, of Arimidex. Ikzelf kan kleine beetjes Aromasin goed hebben, maar zodra ik veel moet pakken (bijv. 25mg pd) krijg ik enorme last van mijn gewrichten. Op 1000mg Test zou je normaal gezien 1mg Arimidex per dag nodig hebben (of 12,5 tot 25mg Aromasin per dag). Uiteraard is iedereen anders maar dat is ongeveer de richtlijn.

Heb de aromasin geupped naar 10 mg ED, heb eerder op 20 mg ED gezeten tijdens cruise en had geen last van mijn gewrichten.
Ik neem ook nolva zoals hierboven al beschreven was.

Ik zal updaten hoe het gaat

Heb de aromasin geupped naar 10 mg ED, heb eerder op 20 mg ED gezeten tijdens cruise en had geen last van mijn gewrichten.
Ik neem ook nolva zoals hierboven al beschreven was.

Ik zal updaten hoe het gaat

Als ik in een cruise 10mg pak voel ik me echt down. 2x per week een tabje arimidex wil do the job in een cruise/TRT om balans te houden.

Is idd heel individueel. Hield nog steeds aardig wat vocht vast met 25mg pd.
Ken zelfs mensen die op TRT doseringen (200mg pw) 25mg per dag nodig hebben om het oestrogeen binnen de referentiewaarden te houden. Als je op 2.5gr test echt maar 10mg aromasin nodig hebt heb je echt heel veel geluk of was de test die je had was niet bepaald juist gedoseerd :D

Heb het met meerdere soorten testosterone hetzelfde. Ook hg

Hoi mannen

Testuitslag is eindelijk binnen.

oestradiol was 112

prolactine was 0,383

Huisarts zei dat het normaal was....maar hoe zit ik hier dan(nog steeds) bitchtits te vormen?

Heb sinds openen van dit topic op 10 mg aromasin en 40mg nolva gezeten maar 0 verbetering......

Ik heb ook al 2x gyno gekregen door Test. Dit beide keren weg gewerkt met Letro.
Tijdens mijn derde kuur Caber mee laten lopen en kreeg dit keer geen gyno.

Misschien moet je ook eens Caber gaan overwegen, kost wel aardig wat maar ik had maar 1 potje van 8 stuks nodig voor 8 weken.

Ik heb ook al 2x gyno gekregen door Test. Dit beide keren weg gewerkt met Letro. Tijdens mijn derde kuur Caber mee laten lopen en kreeg dit keer geen gyno. Misschien moet je ook eens Caber gaan overwegen, kost wel aardig wat maar ik had maar 1 potje van 8 stuks nodig voor 8 weken.

Wil best caber mee laten lopen volgende keer maar dan moet ik toch wel eerst de huidige gyno weg zien te werken.:o

Wil best caber mee laten lopen volgende keer maar dan moet ik toch wel eerst de huidige gyno weg zien te werken.:o

Letro hielp bij mij. Moet er wel bij zeggen dat je voelt dat er wat in lichaam zit wat er niet hoort. Maar werken deed het zeker.

Terug
Naar boven