MuscleMeat

gyno-onderzoek Roy

wat ik niet versta is dat je 500 eur + 50 eur voor een consultatie + 50 eur om een dagje op en af te rijden te veel zou vinden om je te laten opereren, terwijl je een paar keer per jaar kuurt en elke kuur je meer geld kost. die operatie moet maar één keer gedaan worden en je bent ervan af. je kan het toch beter laten weghalen en dat geld besparen door een paar maanden niet te kuren. voor mij onbegrijpelijk.

• Topic Starter Topic Starter
skydirk zei:
wat ik niet versta is dat je 500 eur + 50 eur voor een consultatie + 50 eur om een dagje op en af te rijden te veel zou vinden om je te laten opereren, terwijl je een paar keer per jaar kuurt en elke kuur je meer geld kost. die operatie moet maar één keer gedaan worden en je bent ervan af. je kan het toch beter laten weghalen en dat geld besparen door een paar maanden niet te kuren. voor mij onbegrijpelijk.

Heb geloof ik niet gezegd dat het op en neer rijden me teveel is. Het lijkt zeker de oplossing voor mij. Die prijzen klinken goed, dus kom maar op met het adres of telefoonnummer van die kliniek/praktijk waar ze dat voor 550 euro doen en in 1 dag!

Laatst bewerkt:
skydirk heeft mij eens een adres gegeven van een kliniek in belgie.. Je wordt dan geopereerd in het ziekenhuis door die chirurg. Mnr Wilikens geloof ik dat die heette.
En hele aardige kerel, en idd, sochtends rijdt je naar het ziekenhuis en laat in de middag weer terug naar huis.. En een week na de operatie borst trainen?? Nou ik liep dan nog met hechtingen en een verband om hoor.. btw ging het bij mij niet om gyno van een kuur..

dr wilikens, hoogstraat 57, wolvertem (ongeveer 10 km voor brussel via oude autosnelweg antwerpen-brussel). zijn tel was toen 0032 2 270.02.13.
ik weet dat er nog een thread geweest is en dat ging over een andere dokter. ik geloof uit st-truiden of turnhout. die was nog goedkoper. ik dacht tussen 300 en 400 eur. daar was ook iemand van dit forum naartoe geweest. ik heb door dr wilikens geen gyno laten verwijderen. dus ik heb geen ervaring op dit gebied.

probeer eens je verhaal te posten op een gezondheidsplein
daar krijg je wat advies van artsen en kun je weten wat de gevolgen zijn

Suat zei:
Je maakt een afspraak vroeg in de morgen, gaat er heen met je maat of wie dan ook, laat je opereren en rijdt weer terug naar huis.

zelf terugrijden gaat niet,je kunt je armen niet opheffen dat zul je wel zien als je ze opheft is het alsof je borst scheurt;)

ik snap dat je alleen reacties wilt hebben van mensen die het daadwerkelijk hebben opereren. Ik heb zelf ook gyno en ben ook via dit forum gaan zoeken naar mogelijkheden en informatie. Ik heb dus van iemand van dit forum een adres gekregen in Belgie, waar je voor 250 euro klaar bent. Ik ben er zelf nog niet mee aan de gang gegaan, maar denk er toch serieus over. Hier heb je het adres van hun site en kijk zelf wat je ermee doet. SC7!

www.sezkturnhout.be

St.-Elisabethziekenhuis O.C.M.W.
Rubensstraat 166
2300 Turnhout
Tel. (014) 40 60 11
Fax. (014) 42 09 31

dit heb ik nog gevonden in een post van enkele maanden geleden.

Bedankt voor de reacties, mocht het in Nederland niet lukken, wordt het dus zeker Belgie!

Volgens mij doet het er niet zoveel toe HOE je iets hebt opgelopen. Als ik van een dak afspring en al mijn botten breek, krijg ik alles gewoon vergoed. Mensen die roken en longkanker krijgen hoeven hun behandeling ook niet zelf te betalen. Volgens mij gaat het meer om de medische noodzaak van een behandeling.

Verder vind ik het sowieso niet verstandig om te liegen tegen een dokter. Niet zozeer om de vergoeding, maar wel om je gezondheid.

turnhout is wel een goede optie omdat het niet ver van de nederlandes grens ligt. ik denk dat tilburg misschien 30 km van turnhout ligt.

skydirk zei:
turnhout is wel een goede optie omdat het niet ver van de nederlandes grens ligt. ik denk dat tilburg misschien 30 km van turnhout ligt.

Dat is het zeker, heb ze inmiddels gemaild en wacht het even af.

Terug
Naar boven