AndroidHealthClinic

Gyno weghalen. Hoe laten vergoeden?

Guoy

Novice
Waardering
0
Hallo beste mensen,

Dit is hoogstwaarschijnlijk het verkeerde subforum om in te posten, maar zou niet weten welke ik anders moet doen. Hier komt ie:

Ik heb nu ruim twee jaar gyno aan één kant (rechter tepel) en nu begint het ook zichtbaar te worden. Het kan misschien erfelijk zijn (mijn vader heeft het ook), maar kan ook door medicijnen komen (gebruikte 3,5 jaar finasteride en later dutasteride. Bijwerking gyno is hier ongeveer 2-3%.)

Ik weet niet wat het is, maar ik wil het weg laten halen. Ik heb zelf dus nooit anabolen gebruikt en heb ook niet echt een body builder uiterlijk. Weet iemand misschien hoe je ervoor kunt zorgen dat je verzekering dit betaalt? Ik ben al naar de huisarts gegaan met de mededeling dat ik dit al jarenlang heb en dat ik denk dat het erfelijk is aangezien mijn vader het ook heeft. Ik heb vertelt dat ik er last van krijg en ook dat ik het gevoel heb dat het het afgelopen jaar groter is geworden. Zij heeft me doorverwezen naar een chirurg om met hem te praten. Moet nu hem zien te overhalen het weg te laten halen, maar heb geen idee hoe ik hiervoor kan zorgen en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik een kleine bijdrage van mijn verzekering krijg. Lijkt me wel relaxed met die prijzen. Heeft iemand dit eerder voor elkaar gekregen? (Ik weet dat het voor mensen uit Belgie automatisch vergoed wordt. :S In dit geval, jammer dat ik een Nederlander ben. :S)

Voor de goede orde: Hier was een vorig topic van mij over dit onderwerp:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/gyno-wegwerken-verkleinen-letrozole-femara-157474/

Dank voor de hulp!

Guoy

Gewoon aangeven dat je er erg veel last van hebt ( zelfs al van je t-shirt wat eroverheen schuurd ). evt kun je je verzekering opbellen om te vragen wanneer dit vergoed wordt.

De "Magic Words" zijn: Medische Indicatie.

Ik heb al heel wat eurootjes verbouw werkzaamheden laten doen en vergoed gekregen, maar had (gelukkig) nog geen gyno.

De eerste tip heb je al, dat het fysiek last geeft (schuren van een shirt), dus overgevoelige tepels.
Dat het erfelijk is helpt, maar heeft je vader het ooit laten weghalen? Zoniet, dan kan het meevallen dus niet noemen.
En je hebt er "natuurlijk" psychisch erg last van, je durft het strand niet meer op, je hebt je passie zwemmen erdoor op moeten geven, menig relatie strandde al omdat het je onzeker maakt (wel ff je ring afdoen), je schaamt je er diep voor en bent je er doorlopend van bewust. Je voelt dat iedereen er continue naar kijkt, snappie? ;)

Goede kans dat de chirurg het dan medisch noodzakeljk vind om de gyno te verwijderen, en dan is het gedekt.

Om een vrined van mij te quoten: "Een goed verhaal hoeft niet waar te zijn".

Succes!

De "Magic Words" zijn: Medische Indicatie.

Ik heb al heel wat eurootjes verbouw werkzaamheden laten doen en vergoed gekregen, maar had (gelukkig) nog geen gyno.

De eerste tip heb je al, dat het fysiek last geeft (schuren van een shirt), dus overgevoelige tepels.
Dat het erfelijk is helpt, maar heeft je vader het ooit laten weghalen? Zoniet, dan kan het meevallen dus niet noemen.
En je hebt er "natuurlijk" psychisch erg last van, je durft het strand niet meer op, je hebt je passie zwemmen erdoor op moeten geven, menig relatie strandde al omdat het je onzeker maakt (wel ff je ring afdoen), je schaamt je er diep voor en bent je er doorlopend van bewust. Je voelt dat iedereen er continue naar kijkt, snappie? ;)

Goede kans dat de chirurg het dan medisch noodzakeljk vind om de gyno te verwijderen, en dan is het gedekt.

Om een vrined van mij te quoten: "Een goed verhaal hoeft niet waar te zijn".

Succes!

Hahaha vette tip:roflol::lol:

u damn right

Hehe jammer maar helaas werkt het zo wel :roflol:

Heeft de verzekering bij mij betaald.

Gewoon naar de arts gaan en zeggen dat je er last van hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Hee, dank allemaal! Ik ga maar eens die afspraak bij de chirurg maken. ;)

Terug
Naar boven