AndroidHealthClinic

Gyno weghalen. Hoe laten vergoeden?

Guoy

Novice
Waardering
0
Hallo beste mensen,

Dit is hoogstwaarschijnlijk het verkeerde subforum om in te posten, maar zou niet weten welke ik anders moet doen. Hier komt ie:

Ik heb nu ruim twee jaar gyno aan één kant (rechter tepel) en nu begint het ook zichtbaar te worden. Het kan misschien erfelijk zijn (mijn vader heeft het ook), maar kan ook door medicijnen komen (gebruikte 3,5 jaar finasteride en later dutasteride. Bijwerking gyno is hier ongeveer 2-3%.)

Ik weet niet wat het is, maar ik wil het weg laten halen. Ik heb zelf dus nooit anabolen gebruikt en heb ook niet echt een body builder uiterlijk. Weet iemand misschien hoe je ervoor kunt zorgen dat je verzekering dit betaalt? Ik ben al naar de huisarts gegaan met de mededeling dat ik dit al jarenlang heb en dat ik denk dat het erfelijk is aangezien mijn vader het ook heeft. Ik heb vertelt dat ik er last van krijg en ook dat ik het gevoel heb dat het het afgelopen jaar groter is geworden. Zij heeft me doorverwezen naar een chirurg om met hem te praten. Moet nu hem zien te overhalen het weg te laten halen, maar heb geen idee hoe ik hiervoor kan zorgen en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik een kleine bijdrage van mijn verzekering krijg. Lijkt me wel relaxed met die prijzen. Heeft iemand dit eerder voor elkaar gekregen? (Ik weet dat het voor mensen uit Belgie automatisch vergoed wordt. :S In dit geval, jammer dat ik een Nederlander ben. :S)

Voor de goede orde: Hier was een vorig topic van mij over dit onderwerp:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/gyno-wegwerken-verkleinen-letrozole-femara-157474/

Dank voor de hulp!

Guoy

Gewoon aangeven dat je er erg veel last van hebt ( zelfs al van je t-shirt wat eroverheen schuurd ). evt kun je je verzekering opbellen om te vragen wanneer dit vergoed wordt.

De "Magic Words" zijn: Medische Indicatie.