Fitness Seller

Gyno

Colossalx

Advanced Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m72
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
Hey jongens jullie mening..

Ik heb hardnekkige gyno opgelopen. Ik heb dit al lang.
Probleem ik weet niet door oestrogeen of prolactine.
Heb de gyno al minimum een halfjaar en heb met tren en deca gekuurd en deca en tren in stack ook 1000mg test.

Dusjah weet niet van wat gyno komt. Ik voel een harde knobbel.
Een bolletje niet extreem groot maar heb er ook puffy nipples bij.
Trouwens de rechterkant is het grootst linkerkant is ongeveer 50% van rechts.
Ik voel me er echt niet goed bij verberg het constant.

Nu binnen enkele weken ga ik cutten naar 6%. Sta nu op 12-13%
Mijn vraag wordt de gyno dan minder zichtbaar of juist meer ?
Maar dan zijn de puffy nipples toch al weg.

Graag jullie mening, het word denk ik operatief verwijderen.
Maar dat is voor later. Als ik stop met cyclen.

Laatst bewerkt:
Denk dat het erger eruit gaat zien als je op 6 bodyfat zit, als je gyno erg is word het volgens mij wel vergoed bij je verzekering hoe heb je het gekregen btw? fout nagekuurd?

Ik heb zelf gyno gehad, niet van as trouwens, toen ik onder de 10% kwam werd het echt heel duidelijk zichtbaar.
Ik gok als je naar de 6%gaat(ik heb daar nooit op gestaan toen ik gyno had)het nog veel beter zichtbaar wordt.
Bij mij is het operatief verwijdert, operatie viel me alles mee en resultaat was top.

Ik denk zelf dat je puffy tepels wel weg gaan trekken, het hangt een beetje aan de grote van de knobbel of het op gaat vallen. Groter als een cm ga je denk ik wel zien.

• Topic Starter Topic Starter
Ja die puffy nipples zullen weggaan dit vind ik het ergste..
Maar als je nou operatief laat verwijderen en je kuurt terug zwaar komt het dan niet gewoon terug..

Ja die puffy nipples zullen weggaan dit vind ik het ergste..
Maar als je nou operatief laat verwijderen en je kuurt terug zwaar komt het dan niet gewoon terug..
Hangt ervan af of de klier volledig is verwijderd of niet, anders komt het weer terug als je teveel oestrogeen in je lichaam hebt

De klier word niet volledig verwijdert want dan heb je een ingevallen tepel. En ja je heb dan zeker weer kans op gyno, hoge dosis test in combi met deca en tren zal gerust een geweldige kuur zijn maar zeker een gyno gevoelige kuur.

Mijne is totaal verwijdert, er zat een flinke deuk, ik heb een paar maanden daarna mijn eerste kuur genomen 250mg test e5d, het "gat"werd netjes opgevuld, nu zie je alleen als ik in een bepaalde houding sta(armen in de lucht) nog een klein soort van deukje.
Mij is verteld door de dokter die ik heb gesproken voor me kuur dat als de klier weg is er uiteraard ook nooit meer wat terugkomt.

Dit ga je hoe lager je vp steeds beter zien kijk maar naar wedstrijd jongens op het podium is dat het eerste wat opvalt. Komt omdat de rest droog word behalve dat stukje dat blijft er puffy uitzien.

• Topic Starter Topic Starter
Dit ga je hoe lager je vp steeds beter zien kijk maar naar wedstrijd jongens op het podium is dat het eerste wat opvalt. Komt omdat de rest droog word behalve dat stukje dat blijft er puffy uitzien.
Dat is minder, hm binnen enkele weken ga ik naar de 5-6% ik post hier nog.
Als het erg is laat ik het operatief verwijderen ga dit dan met fotos etc doen.

ik heb vorige week in beverwijk een jongen gezien op het podium met gyno, was echt geen gezicht.

Hey jongens jullie mening..

Ik heb hardnekkige gyno opgelopen. Ik heb dit al lang.
Probleem ik weet niet door oestrogeen of prolactine.
Heb de gyno al minimum een halfjaar en heb met tren en deca gekuurd en deca en tren in stack ook 1000mg test.

Dusjah weet niet van wat gyno komt. Ik voel een harde knobbel.
Een bolletje niet extreem groot maar heb er ook puffy nipples bij.
Trouwens de rechterkant is het grootst linkerkant is ongeveer 50% van rechts.
Ik voel me er echt niet goed bij verberg het constant.

Nu binnen enkele weken ga ik cutten naar 6%. Sta nu op 12-13%
Mijn vraag wordt de gyno dan minder zichtbaar of juist meer ?
Maar dan zijn de puffy nipples toch al weg.

Graag jullie mening, het word denk ik operatief verwijderen.
Maar dat is voor later. Als ik stop met cyclen.

Als je stopt met cyclen? voor altijd?

Terug
Naar boven