AndroidHealthClinic

Gyno

Bezoekers in dit topic

Aviicii

Preppin for show
Elite Member
Lid geworden
9 dec 2012
Berichten
369
Waardering
11
Massa
83kg
Vetpercentage
7%
Ik ben bezig met Test -E vs Tren ..
1ml test e pw
2ml tren e pw..

Ik voel een bobbel onder mn linker tepel, hoeveel nolvadex zou ik nemen?
Ik zou best ook femara ernaast nemen aangezien het tren gyno kan zijn?

Ik denk het volgende :
ED 20MG Nolvadex voor slapengaan
ED 1mg Femara voor slapengaan
of
ED 0,5MG arimidex voor slapengaan
ED 1mg Femara voor slapengaan
Karma voor de hulp
 
Laatst bewerkt:
Nolvadex wordt afgeraden bij tren gebruik. Zou gewoon ari nemen 0,5mg ed of 1mg eod.
 
Je moet weten dat je 0 libido zal hebben op femara he, zou even kijken of het door oestrogeen komt of wat anders
 
Door wat anders?? Gyno komt door te hoog oestrogeen, altijd.
+++
Ik ga gewoon 0,5MG Ari nemen, met 1mg femara.. Libido is geen enkel probleem, m2 zorgt daar wel voor
 
+++
Ik ga gewoon 0,5MG Ari nemen, met 1mg femara.. Libido is geen enkel probleem, m2 zorgt daar wel voor

Die 2 moet je helemaal niet stacken. Ik zou het bij de femara houden. Letro neem je alleen als niets anders werkt.
 
Zou in dat geval dostinex pakken 2 x pw 0,5 mg

Welke week zit je?
 
Was even de naam vergeten, het is idd prolactine zou het even laten testen betje vaag dat je met 250 mg test al gelijk gyno krijgt en afhankelijk van je bloedtest een middel nemen.

Men moet wel weten dat femara echt een heftig medicijn is het smoort je libido echt gigantisch en ik kreeg er oedeem van en kon een week niet lopen. Denk dat mijn lichaam echt heftig reageerde toen echt al mn oestrogeen weg ging.
 
nope. prolactine gyno heeft te maken met te hoge prolactine. Wat bij tren veel voorkomend is. Nolva werkt hier idd niet voor.

Oh boy. Gyno komt altijd door een te hoog oestrogeen gehalte. Tren of niet. Je moet dus altijd je oestrogeen aanpakken.
 
Back
Naar boven