XXL Nutrition

gyno

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
oke ik ga eens overwegen om mn gyno weg te laten halen.
het wordt zoals ik weet niet vergoed dus hoef mn dokter er ook niet mee lastig te vallen toch.

ik heb hier eens iets gelezen over een arts die voor rond 250 euro de operatie uitvoerd maar kan het niet terug vinden?

of zijn er nog andere mogelijkheden?

gebruik even de search, meen dat er al ooit een topic van geweest is....

• Topic Starter Topic Starter
heb ik geprobeerd maar die reageert niet

is zeker iets mis mee

AAJ zei:
oke ik ga eens overwegen om mn gyno weg te laten halen.
het wordt zoals ik weet niet vergoed dus hoef mn dokter er ook niet mee lastig te vallen toch.

ik heb hier eens iets gelezen over een arts die voor rond 250 euro de operatie uitvoerd maar kan het niet terug vinden?

of zijn er nog andere mogelijkheden?

Hoezo wordt het niet vergoed?

Een andere kerel op het board, die heeft het gister laten weghalen en bij hem werd het wel vergoed!

(of komt het bij jou door de roids?)

heb er het een en ander over gevonden maar is een arts uit belgie en kom zelf uit het hoge noorden van nederland dus nit echt in de buurt. :mad:

Homer17 zei:
Hoezo wordt het niet vergoed?

Een andere kerel op het board, die heeft het gister laten weghalen en bij hem werd het wel vergoed!

(of komt het bij jou door de roids?)

wel vergoed ???
nu snap ik er niks meer van, dan toch maar ens langs de dokter

@AAJ Je Hebt Post ;)

Voor €250, dat zal ! Dat kan echt niet! Je moet verdoofd worden, behandeld worden door een chirurg, plaats vrij gemaakt worden in het ziekenhuis en hoogst waarschijnlijk een nachtje blijven en tijdens je verblijf word je constant in de gaten gehouden door een zuster. En dan zal ik nog wel een paar dingen vergeten, dus vergeet het maar voor €250, of je krijgt het thuis op het keukenblok aangeboden.

Ga langs het plaatselijke ziekenhuis en vraag naar een plastisch chirurg die ervaring heeft met gyno/ borst operaties! Better safe than sorry

250€ dan ga je niet in een ziekenhuis maar bij een amateur thuis!

Kost zeker meer dan 2000 euro met dagopname ed erbij.

Ben er laatst aan geholpen, gewoon ziekenfonds vergoed.

ik ga het ook eens bij de dokter proberen en dan horen jullie wel weer

jim bedankt :thumbs:

Terug
Naar boven