Fitness Seller

gyno

erik_sportief

Cool Novice
Waardering
0
wat vinden jullie het beste tegen gyno

wat ik het meest hoor is nolva maar hoor dat nolva van gs niet supper schijnt te zijn.

ook heb ik vitamine b6 horen vallen.

Vitamine B6 is tegen acne bro. Nolva van gs heb ik geen ervaring mee, ik zou in een dringend geval voor zekerheid humangrade nolva pakken..

• Topic Starter Topic Starter
zat te denken aan nolva als nakuur

B5 is acne toch...B6 was tegen iets anders , namelijk prolactin.

Voor hulp bij de gyno Nolva ja, tamoxifen dus.

erik_sportief zei:
wat ik het meest hoor is nolva maar hoor dat nolva van gs niet supper schijnt te zijn.

Nolva dus. Vitamine B6 drukt je oestrogenen niet hoor.

Buiten dat is voor zover ik weet de Nolva van GS gewoon even goed als human grade stuff.

als je in je kuur last krijgt van gyno en je neemt nolva remt dat wel je kuur :(

damzz jij leeft echt hiero he :D

ik leer het ook nog wel ;)

als je nolva neemt remt het de opbouw maar in welke mate dat precies is i do not know

MrJ zei:
Oestrogenen hebben ook anabole eigenschappen. ;)

Ja check al die gespierde chickies met hun oestrogenen! :p

Nee grapje, weet dat ze inderdaad ook anabole werking hebben. Maar die anabole werking zou dus alleen plaats kunnen vinden als de Nolva de oestrogeen receptoren niet bezette?

Denk dat het redelijk verwaarloosbaar is als je in een goede testosteron kuur zit. Merk zelf nou niet echt dat ik minder groei zodra ik nolva neem tegen gyno symptomen tijdens de kuur.

Reem zei:
Ja check al die gespierde chickies met hun oestrogenen! :p
Nee grapje, weet dat ze inderdaad ook anabole werking hebben. Maar die anabole werking zou dus alleen plaats kunnen vinden als de Nolva de oestrogeen receptoren niet bezette?
Denk dat het redelijk verwaarloosbaar is als je in een goede testosteron kuur zit. Merk zelf nou niet echt dat ik minder groei zodra ik nolva neem tegen gyno symptomen tijdens de kuur.

Yeps, als een hormoon zich niet aan de receptor bind gebeurt er niet zoveel he. :)

Of het erg verwaarloosbaar is weet ik niet. Ik zou iig pas met Nolva beginnen als je last krijgt van gyno.

Nolva van GS niet super? Wat een bull!

chainsaw.jpg

:D

erik_sportief zei:

2 maten van me hebben er anders goede ervaringen mee hoor. Gyno is verdwenen in beide gevallen.

B6 is tegen progesteron bro...

alright cool thx voor de messages :)

als ik er last van krijg dan weet ik wat te doen ;)

Terug
Naar boven