XXL Nutrition

Haargroei Door Anabolen!!!!

Hoofdhaar verlies je omdat de follikels gevoelig zijn voor DHT (5-ar type 2).
Lichaamshaar reageert er weer juist andersom op, die groeien juist bij invloed van DHT (5-ar type 1).

Dus tegen de tijd dat we 60 zijn hebben een lekker vachtje ,en inhammen tot in mijn nek:D

• Topic Starter Topic Starter
is er wat tegen te doen het is nog niet zo heel erg maar wel klote gewoon,

beachman zei:
komt het puur door de tren dat ik dat nu ineens heb of door meerdere spullen???

Naar mijn mening is tren 1 van de ergste boosdoeners (erg androgeen).

ach ja die haren verdwijnen in tegenstelling tot spieren niet weer na een kuur, dus dat zijn ook "gains" ;)

Als je met tren 5 kg gaint is zeker 2 kg daarvan haar! :eek:

beachman zei:
echt klote die haargroei heb het wel eens vaker gehad en dan haalde ik het een keertje weg en kwam nooit meer terug

Vind t raar dat je dat niet wist. :) Mijn armen zijn meer behaard dan eerst en ook is de haargroei verder toegenomen vanaf mijn borst.

Testo zei:
Gozer...wat heb jij een bloedirritant lelijke avatar zeg!

Werk je in een mongolenhuis of heb je hem zomaar van google afgetrokken ofzo?
Hij heeft tenminste nog vlees op z'n knast:thumbup:

oke maar hoe komt het dat die profs geen haar hebben. ik weet dat ze waxe, ehh maar lang niet allemaal. Ronnie ,JJ, misschien ook Jay cutler. en zo zijn er meer van wie ik zo kan zien dat ze niet scheren.

lahcen_butler zei:
oke maar hoe komt het dat die profs geen haar hebben. ik weet dat ze waxe, ehh maar lang niet allemaal. Ronnie ,JJ, misschien ook Jay cutler. en zo zijn er meer van wie ik zo kan zien dat ze niet scheren.

Jij bent een kenner zo te horen!:p

Als ik kuur groei vooral haar op borst en neushaar:p moet ik elke week eens in knippen anders is het geen zicht.

Voor de rest ben ik niet echt een behaarde kerel (gelukkig toch).

grtz

Terug
Naar boven