Fitness Seller

Haartransplantatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagnusZ

Cool Novice
Waardering
0
Werkt het? of werkt het niet?

Mijn dokter beweerde altijd dat het helemaal niks uithaald and that het haar er toch weer uitvalt na een tijdje en nergens op lijkt? (maar hij is een prutser en vertrouw hem niet)

Zijn er verder sites die misschien kunnen simuleren hoe ge dr uit zult zien met meer haar?

Vraag Gerard jolink :)

Werkt het? of werkt het niet?

Mijn dokter beweerde altijd dat het helemaal niks uithaald and that het haar er toch weer uitvalt na een tijdje en nergens op lijkt? (maar hij is een prutser en vertrouw hem niet)

Zijn er verder sites die misschien kunnen simuleren hoe ge dr uit zult zien met meer haar?

Scheer gewoon 0m de 3 dagen je kop kaal, doe ik ook.

Wat ben jij voor een mafkees joh, met al je onzekere willy-topics. Je zou eens therapie moeten overwegen ipv al die onzinnigheid.

Géén idee. Mocht ik ooit kaal worden, dan scheer ik het gewoon lekker af.

Wat is er mis met een kale kop?

nee het werkt niet.
alleen schaamhaartransplantatie blijkt te werken.
ik heb nu niets meer boven mijn lul, daarvoor alles op mijn aars laten transplanteren :thumbup: nu ben eindelijk wel sexy :banana:

MagnusZ, God's most precious failure. Want we nken niet allemaal even graag in de k*t nietwaar?

Gast wat maak jij een kansloze topics aan!

Ik vind je juist goed staan met die kale kop

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben je een kloontje van sniperx?

Sniperx heeft hier de humor niet voor + kan geen vlaams typen

Wat ze doen:
-gezonde haren van achterhoofd nemen
-inplanten op gewenste plek, (meestal aan de voorkant en inhammen)
-Het ingeplante haar gaat niet uitvallen

Kijk naar John Travolta, Mel Gibson, Johnny Depp, Brandon Fraser, Matthew McConaughey, Jeremy Piven.
Dit valt te betwisten maar sommigen hebben het zelf toegegeven of het was overduidelijk.

Kaal is geniaal! :D

Als jij dat bent op die foto, dan is het al te ver heen om nog nut te hebben denk ik voor haartransplantatie. Scheer de rest er gewoon af.

ben ik de enige die harttransplantatie las?

Niet zeiken en gewoon kop kaal scheren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven