wpolo
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 15%
Hey allemaal,
Ben een half jaartje terug begonnen @ 66kg, zit nu rond de 75kg. Bodyfat weet ik niet precies, de vp% weegschaal geeft 15,5% aan, volgens mij klopt dat wel ongeveer, wat schatten jullie?
Vanwege andere sport (Waterpolo) niet in de gelegenheid veel dagen in de week te trainen, maar haal eigenlijk altijd wel 2 keer, en soms 3 keer. Tot nu toe ook nog geen trainingsschema gevolgd maar probeer me vooral te richten op de compounds. Heb SS en SL gelezen en probeer zoveel mogelijk in die richting te trainen.
Stats tot nu toe:
Deadlift - 90kg x 5
Squat - 75kg x 5
Benchpress - 60kg x 5
Shoulder press - 40kg x 5
Stelt allemaal nog niet zoveel voor maar zijn al redelijk gestegen, begon echt met bijna niks...
Meestal ziet mn week er ongeveer zo uit:
Ma - Krachttraining
Di - Waterpolo
Wo - Krachttraining
Do - Waterpolo
Vri - Waterpolo
Za - Waterpolo
Foto's (Sorry voor slechte poses)
Tips worden zeer op prijs gesteld
Ben een half jaartje terug begonnen @ 66kg, zit nu rond de 75kg. Bodyfat weet ik niet precies, de vp% weegschaal geeft 15,5% aan, volgens mij klopt dat wel ongeveer, wat schatten jullie?
Vanwege andere sport (Waterpolo) niet in de gelegenheid veel dagen in de week te trainen, maar haal eigenlijk altijd wel 2 keer, en soms 3 keer. Tot nu toe ook nog geen trainingsschema gevolgd maar probeer me vooral te richten op de compounds. Heb SS en SL gelezen en probeer zoveel mogelijk in die richting te trainen.
Stats tot nu toe:
Deadlift - 90kg x 5
Squat - 75kg x 5
Benchpress - 60kg x 5
Shoulder press - 40kg x 5
Stelt allemaal nog niet zoveel voor maar zijn al redelijk gestegen, begon echt met bijna niks...
Meestal ziet mn week er ongeveer zo uit:
Ma - Krachttraining
Di - Waterpolo
Wo - Krachttraining
Do - Waterpolo
Vri - Waterpolo
Za - Waterpolo
Foto's (Sorry voor slechte poses)
Tips worden zeer op prijs gesteld