AndroidHealthClinic

hallo, een ufo!

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
http://www.youtube.com/watch?v=y13iq0MGKfE&feature=player_embedded

Boven Moskou vloog enkele dagen geleden een vreemd, onidentificeerbaar object. Onmiddellijk begonnen geruchten over een UFO zich te verspreiden. De zogenaamde UFO bleef urenlang in de lucht hangen boven het Rode Plein.

Piramidevormig object
De identiteit van het piramidevormig object is nog steeds niet bekend, maar op het internet gonst het in ieder geval al van de geruchten.
Zo lijkt de 'UFO' volgens velen wel heel sterk op het ruimteschip uit de 'Star Wars' films.

Anderen zeggen dat er helemaal geen object is, maar dat het gaat om een reflectie van de camera in het vensterraam van de auto waaruit werd gefilmd.

Honderden mensen

Honderden mensen zouden het voorwerp hebben gezien, maar ook daar stellen critici zich vragen bij. Als echt zoveel mensen dit vreemde voorwerp hebben gezien, waarom zijn er dan niet meer foto's en filmpjes beschikbaar, vragen ze zich af.

Wonderbaarlijk

Nick Pope, een ex-analyst van het ministerie van defensie zegt dat het één van de meest wonderbaarlijke UFO-filmpjes is die hij ooit zag.

Blauw licht

Toeval of niet, de UFO verscheen op 9 december, in dezelfde nacht als toen het mysterieuze blauwe licht aan de hemel boven Noorwegen verscheen. Dat licht bleek later afkomstig van een mislukte raketlancering vanuit Rusland. (vdb)

kk nou is op met die ufo bullshit

Dat is geen UFO maar een reclame stunt van de Domino Pizza

Ieder zn meug, toughguy

Interessant, ben benieuwd of wij de eerste ontmoeting mee mogen maken met onze mede universum bewoners.

Door zo'n idiote filmpjes krijgt het hele UFO gebeuren een slechte naam.

als het waar was was het wel door 2000 nieuwszenders gefilmd en uitgezonden

waarom geloof ik dat nou weer niet,volgens mij staat hier binnenkort ook weer in de krant dat er ufo's zijn gesignaliseerd en ik ben dan onschuldig....;):D:D:D

Ziet er wel vreemd uit, maar weinig overtuigend eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Nee, maar als er een keer echt wat gebeurt wordt het niet meer serieus genomen.

Dit soort dingen zullen door 9 van de 10 mensen nog niet geloofd worden ookal zweeft er een UFO voor hun neus, want 9 van de 10 mensen zijn niet in staat om buiten de wereld te denken waar wij in wonen.

:D

Its..... MANBEARPIG!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk dat het de Amerikanen zijn die via Russland Venezuela binnen vallen. :cool:

en het hing daar urenlang !! dan zouden er toch zeker heel duidelijk beelden van gemaakt moeten geweest zijn , dat alleen maakt het ongeloofwaardig

Terug
Naar boven