MuscleMeat

buitenaardse interventie legt kernwapenarsenaal plat

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OMG! Het is gewoon echt waar! Het was zelfs op CNN!

Nu mensen aan God twijfelen en bijna niemand meer wil geloven moet er toch wat worden verzonnen :)

Heb het over de nieuwere generaties :)

Volgens mij zijn het orbs.

Heb het over de nieuwere generaties :)

dan moet je dit maar s effe bekijken, dit is zeer interessant.
Dat zijn allemaal beelden van ufo's,vreemde wezens... die al aan bod kwamen tienduizenden jaren ,zelfs miljoenen jaren terug.In schilderijen,teksten ,bijbel , muurschilderingen ....
Leg dat maar eens uit dan.
Lees ook maar eens de verhalen van bepaalde indianenstammen.
De aliens waren er allang voordat alle geloven bestonden.
Alle geloevn zijn er gewoon om een houvast te hebben ,indien nodig.

http://www.youtube.com/watch?v=KNZ2xve0zzI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=cz4cUSn2bNE&feature=related

Laatst bewerkt:
Je verwart feit met suggestie.

Edit: Jezus man, ik heb die filmpjes een beetje bekeken maar hier prik je toch zo door heen? Dat er op wat oude tekeningen iets staat dat lijkt op een schotel (ook echt aliens in vliegende schotels kom op gast), en een lelijke tekening van een gast betekent toch niet dat er aliens zijn geweest.

Edit: En dan alle aliens een hoofd, 2 armen, 2 benen en het zelfde figuur als de mens hebben bestaat ook alleen in Star Trek. (waar het overigens in een aflevering TNG:the chase wel geinig verklaard wordt)

Laatst bewerkt:
Je verwart feit met suggestie.

Edit: Jezus man, ik heb die filmpjes een beetje bekeken maar hier prik je toch zo door heen? Dat er op wat oude tekeningen iets staat dat lijkt op een schotel (ook echt aliens in vliegende schotels kom op gast), en een lelijke tekening van een gast betekent toch niet dat er aliens zijn geweest.

lol,dan zie jij toch niet goed .

lol,dan zie jij toch niet goed .

En jij ziet vooral wat je wilt zien. Probeer eens kritisch na te denken. Jij ziet iets wat je kan intrepeteren als een aanwijzing voor hetgeen dat je zoekt (bewijs voor aliens) in oude kunst e.d. en dan zeg je: "zie je wel, het is zo". Ja zo werkt het dus niet in de grote mensen wereld vriend.

Ben jij ook zo iemand die zegt dat 9/11 een bewezen complot is en dan met youtube filmpjes komt?

omg , met u valt al niet te praten merk ik

En jij ziet vooral wat je wilt zien. Probeer eens kritisch na te denken. Jij ziet iets wat je kan intrepeteren als een aanwijzing voor hetgeen dat je zoekt (bewijs voor aliens) in oude kunst e.d. en dan zeg je: "zie je wel, het is zo". Ja zo werkt het dus niet in de grote mensen wereld vriend.

Ja bent niet kritisch genoeg, jouw geest is duidelijk vervuild door de indoctrinatiepraktijken van de NWO/Illuminati/Reptilians etc! Open your mind fool! Koop wat alufolie en ales komt goed.

eerst zien dan geloven :D

vraag me af of die aliens ons goede suplementen zullen leveren :D

en de bezorg dienst in licht jare gaat dus bestellen en volgende seconde binne? :D

En dan valt er weer niet met me te praten. Hoezo niet? Dat ik met argumenten kom betekent toch juist dat er met me te praten valt? Of valt er alleen te praten met mensen die het met je eens zijn?

Onomstotelijk bewijs voor buitenaards leven in dit topic.

27tlV.jpg

Terug
Naar boven