SJ2
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 63kg
net als dat wijf op je avatar, maar dan anders. sluit topic maar weet 't al. En WIS dat nr svp.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bewijs maar, wat zei ik dan aan de telefoon?! hoe kom je aan mn nummer?! nog van dat topic van hier eerst zeker of niet?! kom er maar voor uit!

Mijn nummer is door een verkeerd bericht per ongeluk ooit aan een DBBer toegezonden ipv een vriend en die heeft ooit een topic aangemaakt en het toen verwijderd.. nummer geef ik niet zomaar weg.Stel je niet aan, zorg dan dat je geen prive dingen openbaar maakt.
net als dat wijf op je avatar, maar dan anders. sluit topic maar weet 't al. En WIS dat nr svp.
Mijn nummer is door een verkeerd bericht per ongeluk ooit aan een DBBer toegezonden ipv een vriend en die heeft ooit een topic aangemaakt en het toen verwijderd.. nummer geef ik niet zomaar weg.
Mijn nummer is door een verkeerd bericht per ongeluk ooit aan een DBBer toegezonden ipv een vriend en die heeft ooit een topic aangemaakt en het toen verwijderd.. nummer geef ik niet zomaar weg.
nou en, is hij ook als hij me belt. I don't give a shit.