XXL Nutrition

Nieuws Halsema haalt kinderen weg van 'zwarte school'

Nou ja, je schreef in ieder geval als een allochtoon, vandaar mijn vraag.
Wat een college in de USA er verder mee te maken heeft is mij niet duidelijk.

Was sarcasme!

Never mind!!!!!

jij geeft aan dat ik schrijf als een allochtoon, denkende dat ik een laag opgeleid type ben (tenminste dat maak ik op uit jouw reactie). En ik wil alleen maar aangeven dat ik wel degelijk gestudeerd heb.
En ja..ik maak af en toe een spelfout.
Dus toen ik in mn post schreef dat ik wel eens een spelfout maak was dat zelfkennis.
En ik behoef daar verder geen commentaar op van jou!

Laatst bewerkt:
Het was maar een simpele vraag hoor "bodylotion". Je reageert ook al als een allochtoon, weet je zeker dat je niet toch op een zwarte school gezeten hebt?

Deze post heb ik bijna letterlijk langs zien komen op stormfront toen ik onderzoek deed naar gemengde scholen. Heb jij hem daarvandaan? Beetje hypocriet om anders te gaan roepen dat je geen racist(is met een C) bent. Verder, als je kijkt naar de lijst van zwakke scholen, zie de onderwijsinspectie, zijn er ook genoeg witte scholen die als zwak te boek staan.

Als extraatje:

wanneer publiceer je je resultaten?

Deze post heb ik bijna letterlijk langs zien komen op stormfront toen ik onderzoek deed naar gemengde scholen. Heb jij hem daarvandaan? Beetje hypocriet om anders te gaan roepen dat je geen racist(is met een C) bent. Verder, als je kijkt naar de lijst van zwakke scholen, zie de onderwijsinspectie, zijn er ook genoeg witte scholen die als zwak te boek staan.

Als extraatje:

:roflol:

Waar is die jongen mee bezig...

Volgende verkiezingen stemt Halsema op Wilders. :D

Groot gelijk die Halsema, nog een paar windmolens in haar achtertuin rammen zodat ze ook van die principes af kan verhuizen.

Ze had haar kinderen gewoon naar een slechte school met heel veel kinderen uit gezinnen met een lage sociaal-economische achtergrond gestuurd. Dat ze toen een beetje veel poespas heeft gemaakt door te zeggen dat haar kinderen wel op een zwarte school zaten, (omdat het in de buurt was), tsja boeiend. Het heeft verder geen **** te maken met de multiculturele samenleving. Maarja, sommige mensen denken dat je een geenstijl artikel moet lezen, en dit dan ook precies serieus moet nemen. Terwijl ze er zelf al bij zetten dat alles wat ze schrijven TENDENTIEUS, ONGEFUNDEERD EN NODELOOS KWETSEND is. Ga toch eens zelf nadenken, met dat gelul over een falend multiculti experiment.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Nieuw topic!

Mijne is iig een Vrijzinnig Atheïstisch Democratische Bond.:D (en met atheistisch bedoel ik gewoon dat er 0 met religie rekening wordt gehouden)

Wat is atheistisch eigenlijk??
Ze geloven nergens in.
Wat doen ze dan??
Zijn het twijfelaars??? Of alles wat ze maar goed uitkomt volgen???

Haha ja, want mensen die geloven denken niet.

Links lullen en rechts vullen!
Kijk maar naar Wim Kok in het verleden

Wat is atheistisch eigenlijk??
1) Ze geloven nergens in.
2) Wat doen ze dan??
3) Zijn het twijfelaars???
4) Of alles wat ze maar goed uitkomt volgen???
1) Waarom moet je ergens in geloven?
2) Wat bedoel je hiermee?
3) Wat bedoel je met 'twijfelaars'? Sommige atheïsten verdedigen de idee dat er helemaal geen god kan zijn, anderen zeggen alleen dat ze niet geloven in de bestaande religies omdat er niet voldoende bewijs is om ze serieus te nemen (of voldoende bewijs is om ze niet serieus te nemen). Over een eventueel bestaan van iets als een god zeggen ze 'we weten het niet' (agnosticisme).
4) De meeste atheïsten zijn wetenschappelijk onderlegd en volgen dus de wetenschap. Een atheïst heeft verder geen religie nodig om goed of kwaad te bepalen, maar kan dat onderscheid zelf maken.

Nee, ze denken zelf na. Moet je ook eens proberen, zelf nadenken.
Idd.

Haha ja, want mensen die geloven denken niet.
Een meerderheid van de gelovigen denkt in elk geval te weinig. Dogmatische regels volgen vergt nu eenmaal weinig denkwerk.

Uit die post bleek dat idd het geval te zijn.
Uit jouw post dacht ik inderdaad op te kunnen maken dat je in de veronderstelling was dat gelovigen niet zelf nadenken en atheïsten wel.

Een meerderheid van de gelovigen denkt in elk geval te weinig. Dogmatische regels volgen vergt nu eenmaal weinig denkwerk.

Te weinig....erg subjectief. Ken persoonlijk een hoop gelovigen die een stuk beter en meer nadenken dan een hoop atheïsten.

Uit jouw post dacht ik inderdaad op te kunnen maken dat je in de veronderstelling was dat gelovigen niet zelf nadenken en atheïsten wel.

Te weinig....erg subjectief. Ken persoonlijk een hoop gelovigen die een stuk beter en meer nadenken dan een hoop atheïsten.

Op bepaalde vlakken misschien, maar toch stoppen ze ergens met nadenken want anders geloof je die onzin niet.

Vind je het erg als ik dit een keer lees als ik niet een dag eerder kerst heb gevierd.;)
Maar het is een feit: Als je religieus bent denk je niet na over geschiedenis, biologie, natuurkunde etc. etc. (over dat punt dan)

Ik zeg niet dat elke gelovige dom is, een Verhagen of Rouvoet zal vast intelligent zijn, maar zoals gezegd: Ze stoppen ergens met nadenken en dat vind ik gewoon ****ing dom.

Er is bijv. een studie gedaan die aantoonde dat atheïsten meer over religie weten dan theïsten. Waarschijnlijk heb je gelijk als je stelt dat er theïsten bestaan die veel meer nadenken dan bepaalde atheïsten. Maar algemeen gesproken denkt een atheïst meer na, omdat hij niet gebonden is aan dogma. De atheïst is open-minded, terwijl de theïst eerder close-minded is. Open-minded mensen denken meer en redeneren meer.

en anders kan je altijd nog deist (de-ist) worden. Die laten zich niet uit over het al dan niet of wel bestaan van god of goden en doen gewoon hun eigen ding. Ik probeer alles wetenschappelijk te benaderen, maar denk verder niet na of er nu wel of niet een god zou kunnen zijn .... ik merk het wel mocht het ooit zo ver komen toch?

maar okee, back on topic

Grtz,

Aad ~ Doix

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven