AndroidHealthClinic

Hamstring groep injecteren?

Billy

Novice
Waardering
0
Graag verneem ik meer info over injecteren direct in de spiermassa, mijn hamstring groep is namelijk in verhouding met de voorkant niet in evenwicht.
Ik zoek dus een snelle manier om de verhouding weer in evenwicht te laten komen, ik weet ook dat snel niet altijd juist is maar gezien mijn doel wat ik wil halen wel relevant.

Dus wie kan mij helpen m.b.t. info over het snel(ler) ontwikklen van de hamstring groep?

Alvast bedankt,
Bil

En dit wil je oplossen door AS op die plek te injecteren en zo plaatselijke spiergroei te bewerkstelligen?

Dat werkt niet ...

a.s. plaatselijk injecteren heeft helemaal geen nut, je spier die je injecteert gaat daardoor niet harder groeien.
Er is wel een middel dat je je spier plaatselijk kan injecteren en dat die spier dan wel gaat groeien.
Maar ik denk dat het daar veel te vroeg voor is gezien je vraag en je kennis, en er zijn er maar weinig die dat gebruiken en het kan zeer pijnlijk zijn.
Dat middel heet PGF-2.

synthol mss een optie?

hahaha! ja gooi die gast maar aan de PGF2.... :D

is rotzooi man... en geloof ook neit dat groei permanent is!!

sjakie! vind het grappig dat je al aant kuren bent... terwijl je niets weet over injecteren e.d. laat staan over kuren zelf!

weet je wat je moet doen? liter slaoli halen (liefst een bus van 10 liter = goedkoper) en dan vervolgens een hele grote spuit halen... en die in je hamstrings zetten....
motorolie werkt ook...

anders doe je het op de rare-abnormale-niet-snel-genoeg-durende-manier....
en dat is: hard trainen...eten....slapen...

:)

:(

De Hamstrings kan je ontwikkelen door deadlifts met gestrekte benen en zware legcurls te doen bro..staand of liggend..niet door er iets in te injecteren helaas...dan zouden de meesten hier een mega kont hebben :)

D.W.

Terug
Naar boven