AndroidHealthClinic

Handschoentjes ( 2,49 )

NeoMe

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Vanaf volgende week bij de Aldi, sport handschoentjes. Lijken me wel fijn tijdens de fitness, kijk al tijdje rond maar meestal rond 24,99 en dat vind ik toch echt teveel. Ze horen eigenlijk bij het fietsassortiment, maar ga ze wel uitproberen. Mountainbiken doe ik ook dus geen probleem.

Vanaf 10 april dus, staat in het nieuwe krantje.

Meer mensen die met handschoentjes trainen, bij ons zie ik er vrij veel. Of sommige hebben straps of rubbere/leren lapjes.

*prijs, druk & typfouten voorbehouden.

Laatst bewerkt:
Meer mensen die met handschoentjes trainen, bij ons zie ik er vrij veel. Of sommige hebben straps of rubbere/leren lapjes.
Is je gym een health center toevallig?

Straps en al die zaken moet je achterwegen laten, lees mijn sig!

YES!

Eindelijk betaalbare handschoentjes. Dan kan ik elke training een nieuw paar handschoentjes gebruiken net als Big Ron.

Koop magnesium.

Handschoentjes zijn gay en totaal onnodig.
Straps en rubber lapjes lijken me soms wel handig, maar mijn gewichten zijn nog te k*t daarvor:o

Man o man waar moet het heen met iedereen hij deelt alleen mee dat ze te koop zijn vanaf die datum en de prijs valt zeker niet tegen en voor de mensen die ze wel willen

Ik gebruik ook gewoon vingertoploose gebruik ze voor de rug training , wat is daar mis mee, waar komt deze gayness vandaan?

Heerlijk die eelt lappen op je klauwen. na paar dagen gaan ze altijd scheuren.

Echt super. Voor mij nooit meer handschoentjes. :nope:

Ik heb ook ooit eens 1 set met handschoentjes getraind.. Jezus wat k*t... geen grip, geen gevoel met de stang... waardeloos.

Handschoentjes zijn niet mijn ding

Straps however, briljant voor deadlift en chinups hoor, kun je je volledig concentreren op je rug en vorm. Ik merk duidelijk verschil, kan de juiste spiergroepen beter aanspreken/aanspannen..

schuimrubber lappen tijdens rugtraining. Lekker als je met zn 2en flinke zweethanden steeds op de rubberen stang achter laat. ik heb niks gevonden wat meer grip geeft

Deze antwoorden hierboven lijken er al meer op :) Ik gebruik ze praktisch altijd je moet er aan wennen maar dat is met alles zo

Ik gebruik ook gewoon vingertoploose gebruik ze voor de rug training , wat is daar mis mee, waar komt deze gayness vandaan?

Omdat superdudes er mee rond lopen, en denken dat het stoer staat. Terwijl handschoentjes alleen maar averechts werkt. Er is bijna geen reden om handschoenen te dragen, of je moet een eeltfobie hebben.

Omdat superdudes er mee rond lopen, en denken dat het stoer staat. Terwijl handschoentjes alleen maar averechts werkt. Er is bijna geen reden om handschoenen te dragen, of je moet een eeltfobie hebben.
Lekkere stereotype zeg!
Superdudes lopen ook bijna altijd in All Stars, maar dat topic word wel goed ontvangen? (zelfde principe toch, ofniet;))

Zelf kies ik ook liever voor de magnesium, maar als anderen liever handschoentjes willen dragen; laat ze dan lekker in hun waarde en begin ze niet gelijk superdude of gay te noemen.
Beetje kinderachterig niet waar?

Lekkere stereotype zeg!
Superdudes lopen ook bijna altijd in All Stars, maar dat topic word wel goed ontvangen? (zelfde principe toch, ofniet;))

Niet hetzelfde principe, All stars hebben nut, handschoentjes niet.

Daarnaast werd er gevraagd waar het stereotype vandaan kwam dat handschoentjes gay zijn, en daar gaf ik antwoord op. Of die typering nou klopt of niet.

Lekkere stereotype zeg!

Zelf kies ik ook liever voor de magnesium, maar als anderen liever handschoentjes willen dragen; laat ze dan lekker in hun waarde en begin ze niet gelijk superdude of gay te noemen.
Beetje kinderachterig niet waar?

all stars is voor powerlifters!!!

bij welke oef gebruik je dan magnesium? ik doe men deadlift zelfs zonder tot iets van een 160kg...
straps gebruik ik zelden, enkel bij rackpull normaal gezien, als het meerdere reps is...
handschoentjes, moet ik niet mee aankomen, vriend schopt me buiten :p

Terug
Naar boven