AndroidHealthClinic

Handschoentjes ( 2,49 )

all stars is voor powerlifters!!!

bij welke oef gebruik je dan magnesium? ik doe men deadlift zelfs zonder tot iets van een 160kg...
straps gebruik ik zelden, enkel bij rackpull normaal gezien, als het meerdere reps is...
handschoentjes, moet ik niet mee aankomen, vriend schopt me buiten :p

Ik fail 60kg nog als ik geen magnesium heb haha.

Helaas zijn dat de handschoentjes waarvan het nepleer na 1x zweten en opdrogen keihard wordt en gaat stinken...
Als het wielren handschoentjes zijn zal de mesh bovenop het ook niet lang houden.
Aan de andere kant voor die prijs kun je iedere week een nieuw paar kopen!:p

thanks man ;) zal ff kijken,

handschoenen is een must voor mij.. heb me handen nodig voor me werk/studie en daar mag geen eelt aan zitten ;)

Ik gebruik teveel handcreme om geen handschoentjes te gebruiken ;)

eelt:heart:

• Topic Starter Topic Starter
Eelt :hamer:

Maareh, morgen zijn ze verkrijgbaar...ik zal zeker in de rij staan. Weet niet precies hoelaat de Aldi open is maar ik ga om 06.00 alvast voor de deur liggen en ga dan dutje doen tot ze opengaan. Hoop dat ik er nog eentje kan bemachtigen. Ik ga zeker over lijken, dus wees gewaarschuwd.

voor mij ook geen handschoentjes.

zweetende handen bij hammer curls zijn zo k*t!
Ik denk dat ik dr ook even langs ga:P

Groeten

Vrijdag met handschoentjes getrained, ideaaaaaaal. Had veel meer grip en houvast, kon daardoor dus zwaarder trainen. Ik heb meteen een tweede setje gehaald bij de aldi, dan kan ik de komende tijd vooruit. Nooit meer zonder !

Nope !

Omdat superdudes er mee rond lopen, en denken dat het stoer staat. Terwijl handschoentjes alleen maar averechts werkt. Er is bijna geen reden om handschoenen te dragen, of je moet een eeltfobie hebben.

dr zijn ook mensen met meerdere hobbies als alleen bodybuilden waarbij eelt neit handig is hoor...

als ik veel eelt op mn handen heb, heb ik er last van met het gitaarspelen, plus ik snap de coolheid van 'stoere mannenhanden' niet helemaal blijkbaar.

ieder zn ding he..

Wat is dat voor gezeur over gloves die gay zouden zijn. Noem dan 50% van de IFBB pros maar gay.

Als mensen last hebben van blaren dan kan het een prima oplossing zijn. Als je het puur doet omdat je het er "leuk" vindt uitzien, of omdat je bang bent van het ijzer, ja ok dan is het gay.

Terug
Naar boven