XXL Nutrition

Handschoentjes ( 2,49 )

Wat is dat voor gezeur over gloves die gay zouden zijn. Noem dan 50% van de IFBB pros maar gay.

Als mensen last hebben van blaren dan kan het een prima oplossing zijn. Als je het puur doet omdat je het er "leuk" vindt uitzien, of omdat je bang bent van het ijzer, ja ok dan is het gay.

Het merendeel van de doorsnee gymrat dus (die gloves draagt).
Ik lig er zelf niet van wakker, heb ook last van eelt aan mijn handen maar nog niet in die mate dat ik er hinder van ondervind.

dr zijn ook mensen met meerdere hobbies als alleen bodybuilden waarbij eelt neit handig is hoor...

als ik veel eelt op mn handen heb, heb ik er last van met het gitaarspelen, plus ik snap de coolheid van 'stoere mannenhanden' niet helemaal blijkbaar.

ieder zn ding he..

Hoezo heb je bij gitaarspelen veel last van eelt dan?

Daarnaast heeft het helemaal niks te maken met stoere mannen handen. Met handschoentjes trainen vind ik gewoon k*t, omdat de grip nog pauperder is dan met blote handen.

Ik draag ze vooral in de winter (home gym) omdat anders je handen vast vriezen aan de halters, baren,...

Die mensen die geilen op eelt op hun handen en het dus Gay vinden dat andere mensen wel handschoenen dragen. Geilen schijnbaar op iets anders dan vrouwlijke schoonheid en lekkere vrouwtjes.
Want die Geilen dus niet op Zo'n setje ''eelderigge'' (nieuw woord voor de dikke van dale ;) ??? ) mannenklauwen!

ksnap niet echt wat mensen tegen handschoentjes hebben. als je van de eelt en van het schuren minder gewicht ( minder spieropbouw ) kunt doen dan met handschoentjes?

Het merendeel van de doorsnee gymrat dus (die gloves draagt).
Ik lig er zelf niet van wakker, heb ook last van eelt aan mijn handen maar nog niet in die mate dat ik er hinder van ondervind.
Tjah, dat zeg jij :) Als ik praat met collega sporters in de gym dan zeggen ze allemaal hetzelfde: last van blaren/eelt, wat klote is om mee te trainen. Draag ze zelf zeker niet altijd, maar bij oefeningen waarbij je makkelijk je vel opentrekt moet het kunnen. Sommigen vinden ook dat het lekkerder traint/verbeterde grip opleverd, dus waarom niet.

Tjah, dat zeg jij :) Als ik praat met collega sporters in de gym dan zeggen ze allemaal hetzelfde: last van blaren/eelt, wat klote is om mee te trainen. Draag ze zelf zeker niet altijd, maar bij oefeningen waarbij je makkelijk je vel opentrekt moet het kunnen. Sommigen vinden ook dat het lekkerder traint/verbeterde grip opleverd, dus waarom niet.

betere grip door handschoenen? krijg je toch juist een slechtere grip van?

+1

Gebruik ze zelf overigens niet meer, eelt vind ik niet meer zo erg. Maar als iemand er last van heeft of wat voor reden dan ook buiten dat het cool staat, why not?

waarschijnlijk zijn ze ondertussen toch al uitverkocht.
Dus probeer maar weer ergens een oldskool magnesium blok te scoren.

later

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb één setje in mijn eigen woonplaats weten te bemachtigen, wilde percee de zwarte versie en maat M. Omdat ik ze toch wel fijn vondt, gelijk een tweede setje gekocht ergens anders. Daar lagen er ook niet veel meer, maar ook een zwarte set maat M gekocht. Ze waren trouwens 2,99 ipv 2,49.E

Eventuele financiele schade kan niet op mij worden verhaald. Ik ben niet verantwoordelijk voor de financiele gevolgen met betrekking tot het geven van de richtprijs. Prijs, druk en typfouten waren voorbehouden.

• Topic Starter Topic Starter
Daar worden ze bij ons niet blij van, als je met dat witte poeder aan komt zetten.

Terug
Naar boven