Hans Teeuwen is ook wel zo over de houdbaarheidsdatum heen. Vind het maar een irritante man waar al jaren niets zinnigs meer uit komt. Ik snap wel dat hij gefrustreerd is na alles wat er gebeurd is, in zijn directe omgeving.
Maar hij komt op mij vaak nogal labiel (gelijk een crack junk) over.
Vind dat Pter R de Vries (verschrikkelijke kerel), ergens wel gelijk heeft. Maar wat Big T zegt: two wrongs don't make a right.
Weet wel dat het hele je suis charlie verhaal weer een typerend voorbeeld is van de selfie makende stille tocht generatie waar we in leven. Ik walg er een beetje van. MH17, dit. Volk verslaafd aan (stille) protesten, rouw, gevoelens delen, meningen uiten. Er wordt gepraat hoe wij hier als samenleving mee om moeten gaan. Vrijheid van meningsuiting. Blabla. Dat er eens iemand opstaat die met wat maatregelen komt in plaats van al dat geleuter.
Er is een probleem, presenteer een oplossing of hou je schmoel. Echt. Ondertussen worden de vluchtelingen uit Syrië nog in een warm bad ontvangen en proberen we tegelijkertijd op de jongeren die er heen willen om te vechten in te praten. Oestrogeen beleid. Hippies aan de macht.