Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Goed dat je dat onderscheid maakt. Ik sta volledig achter onbeperkte VVM maar ik zal zelf nooit gaan provoceren omdat het idd onverstandig is, maar het moet wel mogen.
Wat een mongool.
Nederland blijft blijkbaar wel smullen van die man.
Goed dat je dat onderscheid maakt. Ik sta volledig achter onbeperkte VVM maar ik zal zelf nooit gaan provoceren omdat het idd onverstandig is, maar het moet wel mogen.
Charlie Hebdo provoceerde ook en is eigenlijk gewoon een kutblad dat niemand las en nu opeens heel veel lof krijgt.
Dus eigenlijk ben je het dan toch (gedeeltelijk) eens met wat Peter zij?
Ik ben voor VVM. Maar er zit een groot verschil tussen onnodig provoceren of beledigen en zeggen wat je wil. Van wat ik gelezen heb was het bij Charlie Hebdo meer dat eerste het geval
Ik sta anders ook wel achter onbeperkte vet vrije massa godnondeju zegGoed dat je dat onderscheid maakt. Ik sta volledig achter onbeperkte VVM maar ik zal zelf nooit gaan provoceren omdat het idd onverstandig is, maar het moet wel mogen.
Welnee, de redactie's van praatprogramma's blijven smullen (bij gebrek aan beter) van deze man.
Er is een probleem, presenteer een oplossing of hou je schmoel.
Dus iemand die meepraat met de media, zegt wat de media wilt horen, en totaal geen risico neemt is een held, maar iemand die durft zeggen wat hij denkt (met gevaar voor eigen leven) is een hansworst?
Staatsleiders die aanwezig waren in Parijs, hadden vorige week lovende woorden voor de gestorven koning Abdullah Al Saud.
Je Suis Hypocrisie
Wel lachwekkend dat je geen eens (g)odverdomme mag zeggen op een forum.
Kut Christenen, hopelijk komen ze allemaal in de hel.