MuscleMeat

HardBass 2010

Ja idd, hehe. Het viel me pas echt op bij Qlimax dit jaar. Vooral bij Alusion toen.

Ik heb Gostosa gisteren niet gehoord, schijnt dat het wel weer drama was :P Ik snap niet dat ze het zelf ook doet maarja.

Ja ik heb het zelf ook niet helemaal meegekregen, ik kwam net de zaal binnen op het moment dat zij in schaamte de draaitafel verliet.. :D

De dj's die daarna kwamen hebben mij weer een heel blij gemaakt :)

• Topic Starter Topic Starter
blij dat de line-up voor hardbass wel lekkerrrr is:)

De hardstyle producers zijn zo stom geweest om met de jumpstyle-hype mee te gaan. Vanaf 2004 kwamen ineens nummers als Natte Asbak en nog meer blije bende.

Al die 15 jarige pubertjes die eerst jumpstyle helemaal geweldig vonden, zochten nu hun toevlucht bij hardstyle, want let's face it, jumpstyle is uit dus waarom er nog naar luisteren? Straks vinden ze mij ook gay:rolleyes:? Al die blije ventjes met petjes stappen over op hardstyle en op de melbourne shuffle, terwijl echte hardstyleliefhebbers machteloos moeten toekijken hoe hun muziekstyle naar de klote wordt geholpen door een menigte k*tkoters.

De hardstyle scene staat sindsdien op zijn kop. Het grote publiek schreeuwt om nummers met een blij toontje, terwijl de die-hards niets liever willen dan te beuken.

Hardstyle wordt net als hardcore in de jaren 90 naar de klote ingeholpen. Bij hardcore door de happy hardcore, en hardstyle door de, ja hoe zal ik het noemen, kermismuziek?

OT: hardbass zoog vorig jaar hard.

Laatst bewerkt:

Waarom? Ik was doodziek door mcpp en had ook de indruk dat het ruk was maar op de dvd zag het er allemaal aardig uit :o. Wel koud, dat weet ik nog wel...

M'n vriendin kwam gister trouwens met twee e-tickets aanzetten dus of ik nu wil of niet, ik ben erbij ;)

Laatst bewerkt:
Waarom? Ik was doodziek door mcpp en had ook de indruk dat het ruk was maar op de dvd zag het er allemaal aardig uit :o. Wel koud, dat weet ik nog wel...

M'n vriendin kwam gister trouwens met twee e-tickets aanzetten dus of ik nu wil of niet, ik ben erbij ;)

Ik weet niet ik vond het gewoon niet echt iets. Het voelde meer als een avondje discotheek dan een groot hardstyle festival. Het geluid was inderdaad ook niet best. Ik sla deze over...

Ik ben ook aanwezig!

Laatst bewerkt:
Aanwezig!

Helaas niet aanwazig omdat ik het risico niet durf te nemen om gepakt te worden door de hondjes!

De hardstyle producers zijn zo stom geweest om met de jumpstyle-hype mee te gaan. Vanaf 2004 kwamen ineens nummers als Natte Asbak en nog meer blije bende.

Al die 15 jarige pubertjes die eerst jumpstyle helemaal geweldig vonden, zochten nu hun toevlucht bij hardstyle, want let's face it, jumpstyle is uit dus waarom er nog naar luisteren? Straks vinden ze mij ook gay:rolleyes:? Al die blije ventjes met petjes stappen over op hardstyle en op de melbourne shuffle, terwijl echte hardstyleliefhebbers machteloos moeten toekijken hoe hun muziekstyle naar de klote wordt geholpen door een menigte k*tkoters.

De hardstyle scene staat sindsdien op zijn kop. Het grote publiek schreeuwt om nummers met een blij toontje, terwijl de die-hards niets liever willen dan te beuken.

Hardstyle wordt net als hardcore in de jaren 90 naar de klote ingeholpen. Bij hardcore door de happy hardcore, en hardstyle door de, ja hoe zal ik het noemen, kermismuziek?

Deze man snapt het helemaal. Respect!:)

Zeker zeker gaan we weer lkkr klappertanden zaterdag! Zin aan!:D

Wordt er nog ergens gemeet?

--

Laatst bewerkt:
hoe streng is de controlle op drugs eigenlijk?

Hondjes aanwezig in Arnhem!

Zeiden ze bij qlimax ook, maar heb die hele hondjes niet gezien

Ik ben er zeker!
Helemaal fokkin los gaan en maar KEIHARD STAMPEN
AHHHHH!!! :D

Vanavond weer een lekker potje ragguh en beukuh. :mad:

Kijk uit naar Zatox met al z'n nieuwe platen, die man combineert lekker agressieve melodieën met harde kicks en een ouderwetse reversed bass.

Noisecontrollers gaan w.s. ook een nieuwe draaien.. ook wel benieuwd naar.

Wat de nu-style/early hardstyle discussie betreft... ik vind een mix van oude en nieuwe platen meestal het fijnst. De avond beginnen met een lekkere early set van bijv. Isaac of Pavo om op te bouwen naar een rauwe set van bijvoorbeeld Zatox. Vrolijke plaatjes kan ik soms best waarderen, maar voornamelijk het hardere werk (Zatox/Alpha Twins/Ran-D/B-Front/Donkey Rollers etc.) vind ik vet.

Goedkope, slecht geproduceerde top 40 rip-offs, zoals Brennan Heart in grote getale uitpoept heb ik wel een hekel aan. Dat soort gasten vernken echt de hardstyle. En telkens weer dezelfde uitgekauwde kicks en k*t synths. :( En dan van die kansloze wannabe-stoere vocals erbij... Het petjesvolk vindt het allemaal prachtig natuurlijk, de liefhebber kan wel janken.

Dat hardstyle evolueert vind ik op zich prima, dat is met alle muzieksTen zo, als de kwaliteit van de muziek maar hoog blijft.

Laatst bewerkt:
Vanavond weer een lekker potje ragguh en beukuh. :mad:

Kijk uit naar Zatox met al z'n nieuwe platen.

Ook benieuwd naar de nieuwe Noisecontrollers plaat die gedraaid zal worden.

Hopelijk geen Qlimax achtige taferelen qua drukte...
Hopelijk niet te druk nee,
maar zowiezo beuken vanavond HAHAHA! :D
YESSSSS!!!

ik pak mijn nike's er maar alvast bij ;)

ik ben er ook !!
1e hardbass voor mij , hoop dat het geluid beetje goed is daar :D
tot vanavond !!

TEAM RED WORD KNALLEEEEEEN !!!!!!!

:p

• Topic Starter Topic Starter
HardBass is nog niet uitverkocht, daarnaast waren er minder kaarten te koop als voor Qlimax.. zal wel goed zitten qua drukte.

Geluid was bij Qlimax goed, vanavond zelfde setup.. duss:) Bovendien zou de 'show' beter zijn volgens het b2s personeel (opbouwfilmpjes op officialb2s YT channel).. gaan we meemaken:)

Heb er zin in!(h)

Terug
Naar boven