Fitness Seller

HardBass 2010

Zelfde setup als Qlimax + extra subs. Ben benieuwd!

Show gaat qua pyro en lasers groots worden idd.

ik kan er helaas niet bij zijn,ben ziek grrr

ksta nu op dit moment te raggen en te beuken lekker feestje hoor
en tuurlijk heb ik altijd tijd voor dbb haha!

Epic, als je op zo'n feest bent denken aan dbb. Je hoort te spacen, te raggen, te stampen te STUITEREN verdomme

Evaluatie van een avondje Hardbass.... GENIETEN!

was helemaal top gister shirt uit en stampen maar.

Pffff was ff lekker. Team Blue was top!

was een goed feest! heletijd dicht bij het poduim gestaan, ontbloot bovenlijf, en gaan met die banaan!

1 woord TOP! :D

Hele nachtkeihard staan stampen. Rond 6 uur werkte de x uit, Damn ik kreeg me een kramp in mijn kuiten, en dan ook nog eens die pokketrapjes oplopen...wat een hel.
Nu nog steeds kramp als ik een verkeerde beweging maak.

Al met al een topfeestje met lekker keiharde hardstyle!

Btw iemand iets gezien van die vechtpartij?

die trappen waren idd een hel, de trap op was zwaar, de trap af had ik steeds het gevoel voorover te vallen.
van de vechtpartij niets gezien, was net naar de wc, vriend van mij had het wel gezien, die zat op de tribune, maar die zei dat het snel onder controle was en al die gasten werden er snel uitgezet.

maar al met al een zeer goed geslaagd feest!

Ben nu het setje van red aan het luisteren. Heerlijk!

Was wel weer geinig feestje inderdaad. Laatste half uur maakte toch weer veel goed!
Hardstyle is het toch niet helemaal voor mij ben ik wel achter!

Hele nachtkeihard staan stampen. Rond 6 uur werkte de x uit, Damn ik kreeg me een kramp in mijn kuiten, en dan ook nog eens die pokketrapjes oplopen...wat een hel.
Nu nog steeds kramp als ik een verkeerde beweging maak.

Al met al een topfeestje met lekker keiharde hardstyle!

Btw iemand iets gezien van die vechtpartij?

Haha mijn x werkte in de trein rond een uurtje of 7 nog... Nooit nooit zo'n chille treinrit gehad, afgezien van gruwelijke trip naar de plee steeds...

Niks van de vechtpartij meegemaakt...

Was een aardig feestje.

Kijk wel steeds meer uit naar de zomerfestivals... lekker in het zonnetje stampen i.p.v. die donkere halletjes.

Was zeker een goed feest. Aankleding vorig jaar was beter wat mij betreft. In het 3e jaar de setup van jaar 1, sound van jaar 2... :D

Trainen heeft er wel onder geleden trouwens.. katabooltjes -1

De cd van Hardbass is zwaar baas!

Was zeker een goed feest. Aankleding vorig jaar was beter wat mij betreft. In het 3e jaar de setup van jaar 1, sound van jaar 2... :D

Trainen heeft er wel onder geleden trouwens.. katabooltjes -1
Aankleding vond ik vorig jaar ook vetter.

Katabooltjes -10 hiero. Maandagmorgen weer het mannetje willen zijn, maar niks presteren in de gym. :rolleyes: Ach.. die dagen horen er ook bij. Volgende keer misschien wat minder snoepgoed.

@Borrel28: Met name CD2. Psychedelic, Reputation Game, Live The Moment en Atrocious (monsterplaat)... heerlijke nieuwe tracks.

Laatst bewerkt:
Maar eens even de cd downloaden dan, heb dit feest jammer genoeg moeten skippen

Terug
Naar boven