AndroidHealthClinic

Hardcor Labs HCL

Status
Niet open voor verdere reacties.

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
Iemand ervaring met deze producten, ben wel geinteresseerd in hun t500 en stromba ject 100mg/ml de test 500 meng ik met bold om het minder pijnlijk te maken, iemand ervaring?

Van wat ik gelezen heb doet die shit veel pijn maar wie weet als je het mixed dat het minder is?

Ik wens je veel succes,kerel.

Hou ons op de hoogte.

Controleer de vials wel goed op onzuiverheden in de olie.. heb hier een sustanon staan van HCL in de curiositeiten kast ,... zweeft dreef en groeit van alles in...

Als je je een beetje verdiept in de structuur en de productie van steroiden, dan zul je ongetwijfeld gaan lezen dat testosteron op 500mg per ml punt 1 érg pijnlijk wordt en dus enorm veel kans op infecties geeft omdat mensen aan de pijnlijke plek gaan zitten maar ten tweede, en da's nog véél interessanter, is 500mg per ml test bijna ondenkbaar. Je maakt de ester kapot bij die hoeveelheid, en het slaat werkelijk nérgens op.

De keuze:

Of je spuit 500mg test enanthate van een willekeurig ander merk, da's 2ml, pijnloos.
Of je spuit HCL 500mg test en dan gebruik je 'slechts' 1ml! Wauw! 1ml minder spuiten! Maar...

Het verschil is enorm veel pijn.

Wat heb je erop tegen om 2ml te zetten in plaats van 1ml als de pijn zoveel meer is en de kwaliteit van de gear stukken minder?
Zo ook met Winstrol/Stanozolol op 100mg per ml. Allemaal leuk en aardig maar hier krijg je hetzelfde verhaal.

Kortom het klinkt allemaal erg stoer en hardcore maar de échte hardcore man spuit verstandig en traint hard, in plaats van minder ml's te spuiten en de rest van de week niet meer de sportschool in te kunnen van de pijn.

Puur uit intresse maar wat bedoel je met:
"Je maakt de ester kapot bij die hoeveelheid"

Is een chemisch proces, als ik dat wil uitleggen moet ik gaan zoeken, copy en pasten uit andermans tekst. Kort gezegd: er kan maar een maximale hoeveelheid mg testosterone in een mililiter zitten. Dat is niet oneindig.
Farmaceurten hebben bepaald dat het maximum ligt op 250mg om dan nog comfortabel te kunnen injecten.

Bij 500mg/ml komt er zoveel werkzame stof in één ml dat je allerhande stoffen erbij moet pompen om dat praktisch uit te voeren. Hiermee beschadig je ook de ester, waarschijnlijk door de grote hoeveelheid BA.

• Topic Starter Topic Starter
k wilde het voornamelijk proberen omdat de kosten niet zo hoog zijn, maar laat maar gaan

DBC01 zei:
Je maakt de ester kapot bij die hoeveelheid, en het slaat werkelijk nérgens op.

Voor zover ik weet gaat de ester niet kapot, maar kun je bij een normale BA/BB verhouding nooit of te nimmer 500mg testosteron per ml oplossen.

Je krijgt dan een product dat oververzadigd is en bij de minst geringste afkoeling gaat kristalliseren, tenzij men andere oplosmiddelen heeft gebruikt en dat is ook niet de bedoeling.

In de afgelopen tijd zijn er veel mensen geweest die vanwege de kosten een merk wilden proberen dat 'goedkope' gear aanbood. Probleem is dat alles z'n prijs heeft. Een nieuwe laptop voor 200 euro? red je niet. Op vakantie naar de Seychellen voor een paar honderd euro? Het gaat gewoon niet. Een nieuwe auto voor 5000 euro? Lukt niet.

Alles heeft z'n prijs kerel en wat je lichaam aangaat moet je daar niet op besparen, het risico is gewoon te hoog.

DBC01 zei:
Is een chemisch proces, als ik dat wil uitleggen moet ik gaan zoeken, copy en pasten uit andermans tekst. Kort gezegd: er kan maar een maximale hoeveelheid mg testosteron in een mililiter zitten. Dat is niet oneindig.
Farmaceurten hebben bepaald dat het maximum ligt op 250mg om dan nog comfortabel te kunnen injecten.

Bij 500mg/ml komt er zoveel werkzame stof in één ml dat je allerhande stoffen erbij moet pompen om dat praktisch uit te voeren. Hiermee beschadig je ook de ester, waarschijnlijk door de grote hoeveelheid BA.

Je hoeft niet meer te copy/pasten. Ik snap wat je bedoeld bedankt!

Leviathan zei:
Voor zover ik weet gaat de ester niet kapot, maar kun je bij een normale BA/BB verhouding nooit of te nimmer 500mg testosteron per ml oplossen.

Je krijgt dan een product dat oververzadigd is en bij de minst geringste afkoeling gaat kristalliseren, tenzij men andere oplosmiddelen heeft gebruikt en dat is ook niet de bedoeling.

klopt er zijn oplosmiddelen waarbij 500mg/ml oplossen wel mogelijk is maar dan hebben we het niet over BB of BA.. ook met Peg is het niet haalbaar.. kan wel maar waarom zou je denk ik dan pijnlijk blijft de inject zo i zo bij deze hoge dosering.

Er staat mij bij dat 428mg de maximale hoeveelheid test is die je kan oplossen in 1 ml,dus dat er 500mg inzit is zowiezo al een leugen.

de test v hcl geeft idd ook maar 420mg aan....

hcl is idd hl goedkoop

of ik je aanraad hcl uit te proberen? daar heeft DBC al uitbundig op geantwoord!

DBC01, hoe zit het dan met de super sustanon als het maximum op 250 ligt, die zit nammelijk op 300 mg, is dat wel oke ?

Lees es goed. Het maximum ligt niet op 250mg, dat ligt hoger.
De beste verhouding is max 250mg per ml.

Als je hoger gaat krijg je dus last van pijn tijdens en na injecteren.
En die pijn is bij GS Supersust al meerdere keren besproken hier op DBB dus dat hoeft niet nogeens herhaalt ;)

Testo zei:
Er staat mij bij dat 428mg de maximale hoeveelheid test is die je kan oplossen in 1 ml,dus dat er 500mg inzit is zowiezo al een leugen.

Dan moet je al vervelende hoeveelheden BA gebruiken. Niet erg prettig spuiten lijkt me

Er gaan geruchten dat Mr T's solvent dichloormethaan bevat. .
Das een erg smerig stofje en zeer ongezond om te injecteren.

Daar kun je makkelijk 500mg test in oplossen naar wat ik gelezen heb

DBC01 zei:
Lees es goed. Het maximum ligt niet op 250mg, dat ligt hoger.
De beste verhouding is max 250mg per ml.

Als je hoger gaat krijg je dus last van pijn tijdens en na injecteren.
En die pijn is bij GS Supersust al meerdere keren besproken hier op DBB dus dat hoeft niet nogeens herhaalt ;)

beste verhouding misschien wel voor pijn/irritatie maar niet voor optimale werking:

"Thus, the bioavailability and physiological effects of a nandrolone ester in an oil vehicle are greatest when the ester is injected in a small (1 ml vs. 4 ml) volume and into the gluteal vs. deltoid muscle. We conclude that the side-chain ester and the injection site and volume influence the pharmacokinetics and pharmacodynamics of nandrolone esters in an oil vehicle in men."

-The Journal of Pharmacology And Experimental Therapeutics, Vol 281, No. 1; 93-102, 1997.

1000MG passen er in 1ML (mits soortelijk gewicht correct is, zoals water).
1/1000 van een kilo is 1gram, 1/1000 van een liter 1ML.
Dus als je 500MG Test + 500MG aan andere rotzooi als olie erbij doet, dan heb je toch een goeie mix?
Zie niet in waarom het spul kapot zou kunnen gaan...
En ook al zou de max (wat Testo aangaf) 400MG+ maximaal zijn, dan is dat toch niet erg? Als het op deze manier goedkoop kan zijn, dan waarom eigenlijk niet?

Zet je gewoon lekker 2x p/w 400MG Test + 200MG Deca ofzo...
Zie niet in waarom dit erg is, lekker goedkoop + de pijn zal meevallen als je Deca erbij zet...
Bovendien, misschien ga je wel keihard op die bende! :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven