Iemand ervaring met deze producten, ben wel geinteresseerd in hun t500 en stromba ject 100mg/ml de test 500 meng ik met bold om het minder pijnlijk te maken, iemand ervaring?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hardgainers zei:Controleer de vials wel goed op onzuiverheden in de olie.. heb hier een sustanon staan van HCL in de curiositeiten kast ,... zweeft dreef en groeit van alles in...
DBC01 zei:Je maakt de ester kapot bij die hoeveelheid, en het slaat werkelijk nérgens op.
DBC01 zei:Is een chemisch proces, als ik dat wil uitleggen moet ik gaan zoeken, copy en pasten uit andermans tekst. Kort gezegd: er kan maar een maximale hoeveelheid mg testosteron in een mililiter zitten. Dat is niet oneindig.
Farmaceurten hebben bepaald dat het maximum ligt op 250mg om dan nog comfortabel te kunnen injecten.
Bij 500mg/ml komt er zoveel werkzame stof in één ml dat je allerhande stoffen erbij moet pompen om dat praktisch uit te voeren. Hiermee beschadig je ook de ester, waarschijnlijk door de grote hoeveelheid BA.
Leviathan zei:Voor zover ik weet gaat de ester niet kapot, maar kun je bij een normale BA/BB verhouding nooit of te nimmer 500mg testosteron per ml oplossen.
Je krijgt dan een product dat oververzadigd is en bij de minst geringste afkoeling gaat kristalliseren, tenzij men andere oplosmiddelen heeft gebruikt en dat is ook niet de bedoeling.
Testo zei:Er staat mij bij dat 428mg de maximale hoeveelheid test is die je kan oplossen in 1 ml,dus dat er 500mg inzit is zowiezo al een leugen.
DBC01 zei:Lees es goed. Het maximum ligt niet op 250mg, dat ligt hoger.
De beste verhouding is max 250mg per ml.
Als je hoger gaat krijg je dus last van pijn tijdens en na injecteren.
En die pijn is bij GS Supersust al meerdere keren besproken hier op DBB dus dat hoeft niet nogeens herhaalt![]()