AndroidHealthClinic

Hardcor Labs HCL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ironmind zei:
Zet je gewoon lekker 2x p/w 400MG Test + 200MG Deca ofzo...
Zie niet in waarom dit erg is, lekker goedkoop + de pijn zal meevallen als je Deca erbij zet...
Bovendien, misschien ga je wel keihard op die bende! :P

blahblah, keihard niet trainen vd pijn ja:rolleyes:

Ironmind zei:
1000MG passen er in 1ML (mits soortelijk gewicht correct is, zoals water).
1/1000 van een kilo is 1gram, 1/1000 van een liter 1ML.
wordt niet in water opgelost...
zelfs als het in water is opgelost klopt het nog niet...1kg/l is dichtheid van water..los je er shizzle in op dan neemt volume ook toe...toename gewicht en volume is niet lineair dus zal dichtheid toennemen (oplosbaarheidsproduct)...

Vraagje: is het mogelijk om een inject uit te brengen van een combinatie: test prop en tren ace ( zou ideaal zijn indien mogelijk). Tis gwn maar een vraag( mss een domme maarjha;)). Een Vb: 75mg test prop en 50mg Tren ace /ml

schijnt idaaad te kunnen...

zou ideaal zijn he voor een cutkuur ;)

klaas zei:
wordt niet in water opgelost...
zelfs als het in water is opgelost klopt het nog niet...1kg/l is dichtheid van water..los je er shizzle in op dan neemt volume ook toe...toename gewicht en volume is niet lineair dus zal dichtheid toennemen (oplosbaarheidsproduct)...

Ja precies, dat gaf ik al aan, dat is bij water het geval...
Maar ook al neemt het volume erg toe, dan nog lijkt me de helft:500mg/ml wel realiseerbaar...

Volgende keer zelf een combo brouwen van test prop en tren ace lekkahh:brew: :evil2:

pimpdog zei:
Vraagje: is het mogelijk om een inject uit te brengen van een combinatie: test prop en trenbolone ace ( zou ideaal zijn indien mogelijk). Tis gwn maar een vraag( mss een domme maarjha;)). Een Vb: 75mg test prop en 50mg Tren ace /ml

eehhh wat is het verschil met beetje uit ene potje opzuigen en beetje uit andere?

Ironmind zei:
Ja precies, dat gaf ik al aan, dat is bij water het geval...
Maar ook al neemt het volume erg toe, dan nog lijkt me de helft:500mg/ml wel realiseerbaar...
dichtheid neemt toe -> concentratie wordt groter

hoi ik begin maandag met een kuur van hcl. en naar het schijnt is het wel vrij pijnlijk. is ook mijn eerste kuur en hoop dat het goed zen werk zal doen. greetz...

Ga je ons wel ff vertellen hoe het je vergaat dan,Davy?

Hoe ziet je kuur er eigenlijk uit?

Succes,kerel.

hoi ik zal zeker iets laten weten over hoe het verloopt. ik heb een kuur van supertest en duodeca voor 10 weken. en volgens iemand die ik ken zou ik hier een kilo of tien van bijkomen... greetz..

haha HCL als eerste kuur!! dat word afzien!

zoals T al zei: succes...

Weer erg jammer dat er steeds meer mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Wees blij dat we in nl goeie underground labs rijk zijn die spullen voor een mooie prijs leveren.

Als men dan met zeer pijnlijke plekken wil rondlopen om alsnog een kwartje goedkoper uit te zijn dan zijn wat mij betreft de pijnlijke plekken gegund

en wat bedoelen jullie eigenlijk met afzien... ze hebben me al gezegd da ik de eerste twee dagen ni zou kunnen gaan zitten...:( ... greetz..

maak anders ff logje aan ;)

tja afzien... HCL staat voor: pijn is fijn.

afzien is fijn, toch?

en wat is dat een logje... ik ken er niet veel van hoor...greetz.???

dat laat ik aan de mods over, tot vlug..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven