MuscleMeat

Hardloopster verkracht in Amsterdam

Panzer VIII

Huge Freak
Waardering
733
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
In het Sloterpark in Amsterdam is een 30-jarige vrouw het slachtoffer geworden van verkrachting toen zij zondagochtend vroeg aan het hardlopen was. Op het moment dat zij ter hoogte van het watersportcentrum op het Christoffel Plantijnpad / Plantijngracht liep, werd zij de bosjes in gesleurd door een man met een Turks uiterlijk, waar zij verkracht werd door hem.

Volgens de vrouw zou haar verkrachter ongeveer 25 jaar oud zijn. Hij heeft een blanke huid en zwart haar. De man droeg een korte beige geruite broek en een licht gekleurd shirt. Verder zou hij witte sokken en beige sportschoenen gedragen hebben. Dit valt te lezen op Dichtbij.nl.

De politie is op zoek naar getuigen van de verkrachting en verzoekt mensen die tussen 07.00 uur en 08.00 uur op de bewuste plaats aanwezig zijn geweest zich te melden op telefoonnummer 020-559 2500. Ook mensen die menen de dader te herkennen in het signalement wordt verzocht contact op te nemen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/558846/1/1/50/hardloopster-verkracht-in-amsterdam.html?related

Wat moeten wij hiermee. DBB is geen nieuwssite, zo kan je alles wel gaan plaatsen :P

i don't see the problem ?
nu heeft ze dr cardio toch ook gehad?

:trollface:

Verkrachting.

Dat meisje gaat nu met angst en een gevoel van afschuw door het leven door zo'n vieze turk.

Lager dan dit kun je niet gaan. Gadverdamme.

Zelfde behandeling maar dan erger met bijv. n*gers die hier voor in zijn. Netjes in een rijtje wachten terwijl de Turk gebogen in zo'n middeleeuws hoofd en armen klem vastzit.

straffen.jpg

zo een.

En daar wilde mijn zusje in de buurt op kamers gaan nadat een meisje een tazer in de nek kreeg en 2 zwervers elkaar neerstaken :roflol:

Sneu voor haar. Hopelijk kan ze het allemaal een beetje verwerken en verdergaan. Ik kan me verder niet echt in haar situatie plaatsen dus haar positie is moeilijk te omvatten. Maarja wereld zit vol met dit soort shit, ene maal is het gedrag, op het werk, thuissituatie, ziekte. We zullen het moeten handelen ben ik bang. Sterkte aan het slachtoffer.

Was dit Badr Hari niet??

En verkrachting lijkt mij dus echt niet geil. Het kost je in ieder geval een hoop energie, werk en dan heb je nog zo'n droge bange mokkel die schreeuwt en jankt. Niks voor mij:o

pics van vrouw?

Ze heeft het waarschijnlijk zelf uitgelokt.
Stenigen die handel!

En verkrachting lijkt mij dus echt niet geil. Het kost je in ieder geval een hoop energie, werk en dan heb je nog zo'n droge bange mokkel die schreeuwt en jankt. Niks voor mij:o

snap ik dus ook nooit..
hoe kan je dit nu geil vinden?
hoe kan je in godsnaam geil worden en/of blijven (erectie krijgen/houden) door een vrouw superhardhandig te behandelen, te vernederen en dit volledig tegen haar wil terwijl ze in doodsangst voor haar leven/waardigheid vecht..

van mij mogen ze verkrachters automatisch zonder proces de doodstraf geven..(mits bewijs van schuld natuurlijk)

heb trouwens ooit iets gelezen dat het een verdedigingsmechanisme is van de vrouw om te wenen, want tranen zouden automatisch de parings/verkrachtingsrang bij de aanrander wegnemen..

snap ik dus ook nooit..
hoe kan je dit nu geil vinden?
hoe kan je in godsnaam geil worden en/of blijven (erectie krijgen/houden) door een vrouw superhardhandig te behandelen, te vernederen en dit volledig tegen haar wil terwijl ze in doodsangst voor haar leven/waardigheid vecht..

van mij mogen ze verkrachters automatisch zonder proces de doodstraf geven..(mits bewijs van schuld natuurlijk)

heb trouwens ooit iets gelezen dat het een verdedigingsmechanisme is van de vrouw om te wenen, want tranen zouden automatisch de parings/verkrachtingsrang bij de aanrander wegnemen..

In korea doen ze aan chemisch castreren, lijkt mij ook wel wat..

Pedofielen, aanranders en verkrachters mogen hun ballen wel houden terwijl iemand die een ander neerschiet zijn wapen in moet leveren... Slaat nergens op

She's scared for life

Wat een laffe daad vind ik dit trouwens, als de nood zo hoog is neem dan €50 en trek naar de h**ren, of nog beter, ga met die €50 stappen en versier daar een vrouwtje, (breezer, coke)sletjes genoeg in de uitgaansbuurten imo

Kan ze dus toch niet zo hard lopen :p
EDIT bagger ben ik weer te laat met mijn grapje :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven