AndroidHealthClinic

Hardloopster verkracht in Amsterdam

Je kan vreemdgaan toch niet vergelijken met verkrachting...
Natuurlijk zijn er verkrachters die handelen vanuit lustgevoelens, daarom staat er ook in het gemelde onderzoek dat de mééste (niet álle) verkrachters hun voldoening zoeken in gevoelens van macht, controle en woede. Een "normaal" persoon die vreemd wil gaan zal niet zomaar overgaan tot verkrachting.

wel foktop voor haar als er iets is wat me kwaad maakt dan zijn het verkrachters wel..vooral bij jonge meisjes tussen de 14/18 :grumble:

Je kan vreemdgaan toch niet vergelijken met verkrachting...
Natuurlijk zijn er verkrachters die handelen vanuit lustgevoelens, daarom staat er ook in het gemelde onderzoek dat de mééste (niet álle) verkrachters hun voldoening zoeken in gevoelens van macht, controle en woede. Een "normaal" persoon die vreemd wil gaan zal niet zomaar overgaan tot verkrachting.

Beide is binnendringen van de vagina.. :o

Mijn punt was dat ze er van uit gaan dat iemand die een persoon heeft om coïtus mee te hebben geen lust heeft naar andere personen en dus verkracht vanuit woede.

Al die kinderen die jaarlijks misbruikt worden, t kan me niet voorstellen dat ze dat vanuit woedde doen en het is zeer zeker verkrachten.

Sniperx?

Feiten onder ogen zien is triest nu? Niet liegen over statistieken is akkoord gaan met Stormfront?

Wat een logica toch weer.

Eerst maar eens wat lezen:

Zet even je linkse bril af en stap in de realiteit. Stop vervolgens met mensen die wél de realiteit zien, automatisch in het kamp van racisten en nazi's te plaatsen. Er is een probleem met bepaalde immigranten, gaan we dat probleem bespreken, of gaan we dat zoals de afgelopen 50 jaar onder de mat blijven vegen?

De statistieken in Nederland en de rest van Europa ken ik niet, maar ze zullen meer dan waarschijnlijk dezelfde trend volgen. Het punt is niet om nu alle immigranten te stigmatiseren, maar wel om het probleem aan te pakken. En dat kan je pas als je weet waar het zich situeert, zodat je de oorzaken kan achterhalen.

ten eerste doelde ik niet op jouw post maar op het gescheld op mensen met een andere huidskleur.

Ten tweede,fijn voor u dat ge de wereld en mensen enkel indeelt in links en rechts maar aan dat gezwans doe ik niet mee. Noch links en zeker niet rechts.

Ten derde denk ik niet dat die cijfers die je geeft in belgie hetzelfde zijn.Zweden is Zweden.Maar goed dat weten we niet dus dat laat ik in het midden,
Verkrachting door vreemden(iemand die je niet kent) zal veel sneller worden aangegeven dan verkrachting door bekenden.Is een feit dus ik veroordeel verkrachting voor iedereen zonder me te focaliseren op..
Dat doet andere verkrachtingen geen recht aan om enkel waarde te geven aan wie de daders zijn.

En lol @de simpele ziel die vreemdgaan vergelijkt met verkrachten.

Dan liep ze niet hard genoeg.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 19:43 ----------

Oh hij is al gemaakt op de eerste pagina :(

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 19:44 ----------

Te simpel zijn om niet doorhebben dat zowel verkrachten als vreemdgaan coïtus is buiten een relatie. :o

Vind het wel een verschilletje, niet? :o

blanke huid?

Sinds wanneer gebruiken ze dat woord in de media? :roflol:

Terug
Naar boven