AndroidHealthClinic

Harlekijnsyndroom. Je zal het maar hebben. (niet voor iedereen een prettig gezicht!)

Die baby kan zeker niet zien?

Re: Harlekijnsyndroom. Je zal het maar hebben. (niet voor iedereen een prettig gezicht)

I saw what u did there.
21ahkr8.png

..

Laatst bewerkt:
Wat ik me al een tijdje afvraag, en dit kan gek klinken, maar wanneer heb je eigenlijk de mogelijkheid om je baby te laten inslapen wanneer blijkt dat er iets ernstig mis is? Ik neem aan dat daar bepaalde vereisten voor zijn?

Wat ik me al een tijdje afvraag, en dit kan gek klinken, maar wanneer heb je eigenlijk de mogelijkheid om je baby te laten inslapen wanneer blijkt dat er iets ernstig mis is? Ik neem aan dat daar bepaalde vereisten voor zijn?

nooit

• Topic Starter Topic Starter

Voor zover ik weet hanteren artsen dezelfde regels als bij volwassenen. Ik begreep dat er een soort ongeschreven regel is als verstikking dreigt, passieve euthanasie waarbij ze de behandeling stoppen en indirecte euthenasie als bijvoorbeeld bij pijnbestrijding een dosis wordt gegeven waardoor de patient komt te overleiden. Maar directe euthanasie... Mogelijk dat ouders dat mogen doen. Ik ga het eens opzoeken.

Hier staat erover geschreven:
[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

smennn.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed topic

Ik lees net dat er de oudste ongeveer 20 jaar zijn geworden. Maar zonder goede zorg zijn sommige al binnen een uur de pijp uit.

Jezus mina je zou het maar krijgen zeg.

Hier een 14 jarige:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben nu aan het eten. Ik check je link later wel Tabak :D

Terug
Naar boven