MuscleMeat

hartritme...

roidmuncher666

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
sup beasts...

kuur : test e 1-8 weken 750mg pweek
winstrol 1-6 50mg ed
ben nu al 14 dagen off .. was woensdag al met mijn nakuur ( nolvadex ) gestart 20mg ed...
gisteren in de ochtend naar de gym geweest, alles ging goed... opeens wou ik ff mijn mobiel oprapen van de grond.. en ineens ging mn hartritme tekeer .. en dit bleef ook best lang zo, ik gelijk naar huis gegaan.. is idd wel weggegaan.. maar nu lijkt het alsof ik een ergere hartritme heb als van te voren... voel me ook best moe en lui. ( komt dit door nolva ) ?

als het zo blijft aanhouden ga ik maar is langs de huisarts weer.

Dude, je hebt teveel angsten man.

Eerst het 1, nu weer dit.

Ze geven steroiden aan verzwakte mensen en dieren om ze aan te laten sterken.
En jij wordt er alleen maar zieker van?

• Topic Starter Topic Starter
Dude, je hebt teveel angsten man.

Eerst het 1, nu weer dit.

Ze geven steroiden aan verzwakte mensen en dieren om ze aan te laten sterken.
En jij wordt er alleen maar zieker van?
hmmz.. jammer dat het dan weer zo moet, ik begrijp je ook wel.. maar ik dacht dt ik hier wel ff advies kon krijgen

Advies heb je: niet zo angstig zijn. Het kan zijn dat het echt wat is maar je klinkt nogal hypochondrisch.

Bij twijfel huisarts, en tegelijk jezelf afvragen of kuren wel echt wat voor jou is(hypochondrie).

Wat houdt een "ergere hartritme" in ?

heb de mijne ook eens gemeten, is 72 in rust zittend opstoel (rustige ademhaling en zonder angstige gevoelens).
zit in mijne 2de week pct arofixen

Mijne is 100 in rust

mijn 92 :P

Ik ken je probleem TS. Ik heb dit namelijk heel soms zelf als ik moet bukken.

hmmz.. jammer dat het dan weer zo moet, ik begrijp je ook wel.. maar ik dacht dt ik hier wel ff advies kon krijgen

het lijkt soms alsof die sneller gaat dan een normale hartslag ?
heb net ff gemeten ... 79 hartslagen per minuut.. terwijl k gewoon op bed lig

Ja ik geef je ook advies man, wil je echt niet af kraken of wat dan ook.
Wil je alleen duidelijk maken dat je je om alles druk maakt.

Dat je hart "iets" sneller gaat kloppen maakt niet uit, maar omdat je paranoide bent ga je er op letten,
net als die "steken" in je ballen waarvoor je naar de docter bent gegaan.

Dat je op internet gaat lezen wat het kan zijn, je drukker gaat maken, je hartslag gaat meten, topics opent etc bevestigd dit.

Ik heb dit vroeger ook gehad, dacht dat ik van alles kreeg door die shit, maar het zit echt tussen je oren.

Je hebt echt niet zomaar ineens iets.

Dont worry, maak je gewoon echt niet druk, ga verder met je leven, vergeet je klachten, en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon. Trust me :)

Ja ik geef je ook advies man, wil je echt niet af kraken of wat dan ook.
Wil je alleen duidelijk maken dat je je om alles druk maakt.

Dat je hart "iets" sneller gaat kloppen maakt niet uit, maar omdat je paranoide bent ga je er op letten,
net als die "steken" in je ballen waarvoor je naar de docter bent gegaan.

Dat je op internet gaat lezen wat het kan zijn, je drukker gaat maken, je hartslag gaat meten, topics opent etc bevestigd dit.

Ik heb dit vroeger ook gehad, dacht dat ik van alles kreeg door die shit, maar het zit echt tussen je oren.

Je hebt echt niet zomaar ineens iets.

Dont worry, maak je gewoon echt niet druk, ga verder met je leven, vergeet je klachten, en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon. Trust me :)
Idd!
Een klein voorbeeldje dat ik kan geven is over mij.
Wou lsd gebruiken was al ernstig bang en onzeker toen ik het slikte.
na paar minuten was ik mij zo zorgen aan het maken , dat mijn harstlag sky high ging, met paniek aanvallen en al tot gevolg.Door mij daar mentaal over te zetten is het over gegaan.
En wat blijkt, was mijn lsd fake , gewoon klein steentje dat ik geslikt had.
Zit hem allemaal tussen je oren :)

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:33 ----------

100 in rust ? met 2m en in de 120 kg als stats.
Is dit niet gevaarlijk ?

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:34 ----------

Idd!
Een klein voorbeeldje dat ik kan geven is over mij.
Wou lsd gebruiken was al ernstig bang en onzeker toen ik het slikte.
na paar minuten was ik mij zo zorgen aan het maken , dat mijn harstlag sky high ging, met paniek aanvallen en al tot gevolg.Door mij daar mentaal over te zetten is het over gegaan.
En wat blijkt, was mijn lsd fake , gewoon klein steentje dat ik geslikt had.
Zit hem allemaal tussen je oren :)

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:33 ----------

100 in rust ? met 2m en in de 120 kg als stats.
Is dit niet gevaarlijk ?
excuseer mij! 130 kg :D

Hahaha moest wel even lachen om die lsd.. Mijn eerste trip was ook zo, alleen was de mijne echt, na 30min dacht ik dat we tripten en deden extreem vaag, totdat er nog 30 min verstreekten hahaha zalig die tijden..

En idd, ik had als tiener daar ook last van, als ik internet moest geloven toen, dan had ik nu adhd, schyzofrenie, lichte vorm van autisme, en daarna gestopt met wiet elke dag te roken, mijn zorgen smelten als sneeuw voor de zon..
Je maakt je druk nergens om volgens mij, we kunnen natuurlijk verkeerd zijn, maar dan ga je gwn even bij de dokter langs, wij hebben geen magische bol.. Spijtig genoeg :(

En als ik net een zware compound heb gedaan dan heb ik ook last van hartkloppingen, zweten, etc..
Is toch normaal na een zware inspanning..

sup beasts...

kuur : test e 1-8 weken 750mg pweek
winstrol 1-6 50mg ed
ben nu al 14 dagen off .. was woensdag al met mijn nakuur ( nolvadex ) gestart 20mg ed...
gisteren in de ochtend naar de gym geweest, alles ging goed... opeens wou ik ff mijn mobiel oprapen van de grond.. en ineens ging mn hartritme tekeer .. en dit bleef ook best lang zo, ik gelijk naar huis gegaan.. is idd wel weggegaan.. maar nu lijkt het alsof ik een ergere hartritme heb als van te voren... voel me ook best moe en lui. ( komt dit door nolva ) ?

als het zo blijft aanhouden ga ik maar is langs de huisarts weer.

Nolva voor het slapen nemen, herken je bijwerkingen niet.

Terug
Naar boven