AndroidHealthClinic

havermout lekkerder maken ?

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
hoe kan ik mijn havermout meer smaak geven want natuurlijk krijg ik het niet binnen ...

groetjes en alvast bedankt iedereen

Whey erdoor.

cacaopoeder en zoetstof zoals aspartaam erdoor.

Paar druppels vanille of amandel (of rum..) essence erdoor, heb je een bak (of een bek) vol met smaak....

gewoon....niet aanstellen

Of gewoon niets zeggen als er toch niets zinnigs uitkomt.

was ook een optie geweest, maar ik heb een iets andere instelling denk ik, zelfs als dogfood, "the bodybuilding shit no 1" zou zijn...dan at ik het, boeit mij het hoe het smaakt ;)

(maar hoe dom kun je zijn, als je niet kunt bedenken hoe je havermout wat lekkerder kunt maken, bv door de opties in de 1e reactie, is gewoon dom topic)

Laatst bewerkt:
Instant Oats van MP gebruiken of 1 van hun Flavouring Systems kopen en er doorheen pleuren.
Die Instant Oats smaken echt 100x beter dan havermout of Brinta van de AH. MP179726 voor 5% korting daar.

Alternatief kan je ook van dat Bambix kopen bij de AH, Ibo zit eraan en hij zegt dat hij sindsdien de gains van z'n leven maakt.

• Like
Waarderingen: D77
Stukjes appel,rozijn,banaan erdoorheen. Het is een beetje zoals bier,in het begin lust je het niet maar na een tijdje wil je geen ander ontbijt meer ;)

jammer dat mensen het niet lekker vinden als hoe het al is :(

Instant Oats van MP gebruiken of 1 van hun Flavouring Systems kopen en er doorheen pleuren.
Die Instant Oats smaken echt 100x beter dan havermout of Brinta van de AH. MP179726 voor 5% korting daar.

Alternatief kan je ook van dat Bambix kopen bij de AH, Ibo zit eraan en hij zegt dat hij sindsdien de gains van z'n leven maakt.[/QUOTE]

Oh is dat zo:D:D
Dat klopt.:D

Whey, rozijnen of ei-eiwitten(eventueel ook het geel)met kanaal en zoetstof.
Dit laatste klink viezer dan het smaakt. :D

Doe gewoon bambix rijstebloem, kaneel, je favoriete smaak whey en een handjevol rozijnen en wat heet water bij doen.
Maak er een papje van en smullen maar.
Als je dat doet, maak je gegarandeerd de gains van je leven :D:D

was ook een optie geweest, maar ik heb een iets andere instelling denk ik, zelfs als dogfood, "the bodybuilding shit no 1" zou zijn...dan at ik het, boeit mij het hoe het smaakt ;)

(maar hoe dom kun je zijn, als je niet kunt bedenken hoe je havermout wat lekkerder kunt maken, bv door de opties in de 1e reactie, is gewoon dom topic)

dude heb je ooit al is hondenvoer geproefd? zo nee doe het dan is en kom dan terug.

ontopic wees is wat creatief:s zoveel opties zoals je ziet

Ik heb dat bambix nog nooit gezien bij de AH. Staat niet naast de havermout, brinta, muesli e.d. ?

Ik doe het in een shakebaker. melk erbij en zo snel mogelijk binnenkappen voor het hard wordt

idd choco whey dr door!

zo slecht is honden eten niet :)

Terug
Naar boven