hoe kan ik mijn havermout meer smaak geven want natuurlijk krijg ik het niet binnen ...
groetjes en alvast bedankt iedereen
groetjes en alvast bedankt iedereen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of gewoon niets zeggen als er toch niets zinnigs uitkomt.

Instant Oats van MP gebruiken of 1 van hun Flavouring Systems kopen en er doorheen pleuren.
Die Instant Oats smaken echt 100x beter dan havermout of Brinta van de AH. MP179726 voor 5% korting daar.
Alternatief kan je ook van dat Bambix kopen bij de AH, Ibo zit eraan en hij zegt dat hij sindsdien de gains van z'n leven maakt.[/QUOTE]
Oh is dat zo![]()
Dat klopt.Instant Oats van MP gebruiken of 1 van hun Flavouring Systems kopen en er doorheen pleuren.
Die Instant Oats smaken echt 100x beter dan havermout of Brinta van de AH. MP179726 voor 5% korting daar.
Alternatief kan je ook van dat Bambix kopen bij de AH, Ibo zit eraan en hij zegt dat hij sindsdien de gains van z'n leven maakt.[/QUOTE]
Oh is dat zo![]()
![]()
Whey, rozijnen of ei-eiwitten(eventueel ook het geel)met kanaal en zoetstof.
Dit laatste klink viezer dan het smaakt.![]()
was ook een optie geweest, maar ik heb een iets andere instelling denk ik, zelfs als dogfood, "the bodybuilding shit no 1" zou zijn...dan at ik het, boeit mij het hoe het smaakt
(maar hoe dom kun je zijn, als je niet kunt bedenken hoe je havermout wat lekkerder kunt maken, bv door de opties in de 1e reactie, is gewoon dom topic)
Of gewoon niets zeggen als er toch niets zinnigs uitkomt.
was ook een optie geweest, maar ik heb een iets andere instelling denk ik, zelfs als dogfood, "the bodybuilding shit no 1" zou zijn...dan at ik het, boeit mij het hoe het smaakt
(maar hoe dom kun je zijn, als je niet kunt bedenken hoe je havermout wat lekkerder kunt maken, bv door de opties in de 1e reactie, is gewoon dom topic)