Fitness Seller

Havermout

Bezoekers in dit topic

eet bijna nooit havermout. maar morgen gaak boodschappen doen :)

ik denk dat ik voortaan savonds na de training havermout + yoghurt pak. ipv 2 boterhammen.

meer eiwitten + betere koolhydraten en minder vet. goede verbetering. hoeveel is voldoende om 2 boterhammen mee te vervangen? 50-100 gram ?

havermout vindt ik wel apart maar idd lekker met yoghurt + banaan. thanx for the recipi dandy :)
 
Mijn plan is om havermout met kwark en eventueel een banaan erdoorheen als ontbijt te nemen. Is dit hier geschikt voor?
 
tuurlijk, de beste bron van kh (ik weet t, maar ben ik echt van overtuigd:D) en goede bron van eiwitten, banantje erbij (doe ik nu in de cut echter niet) en je hebt een goed ontbijt..perfect. ik hoop alleen dat je t wegkrijgt zoals ik al aangaf en dat komt dan niet door de havermout:)
 
Ik eet t al sinds kind af aan, mn pa at t vaak bij t ontbijt en ik ook
 
Originally posted by dandyman
tuurlijk, de beste bron van kh (ik weet t, maar ben ik echt van overtuigd:D) en goede bron van eiwitten, banantje erbij (doe ik nu in de cut echter niet) en je hebt een goed ontbijt..perfect. ik hoop alleen dat je t wegkrijgt zoals ik al aangaf en dat komt dan niet door de havermout:)

Ik wil die havermout toevoegen aan 250 gram magere kwark. Hoeveel gram havermout zou jij daar doorheen mixen?
 
t is idd goed voor elke leeftijd, genoeg vezels dat vetgehalte kan verlagen en t draagt bij aan een daling van je cholesterolgehalte.
Ook ideaal voor mensen met hart en vaatziekten

Voldoende vezels helpen bij een goede darmwerking en stoelgang en hebben een gunstige invloed op de opname van voedingsstoffen uit je voedsel. Verder zorgt vezelrijke voeding snel voor een verzadigd gevoel, dat helpt voor wie op zijn gewicht wil letten. Bij voldoende vezels in je voeding heb je bovendien minder kans op hart- en vaatziekten en aandoeningen aan het darmstelsel. Uit recent, grootschalig, onderzoek blijkt dat voldoende vezelrijke voeding dodelijke kankers met 40% kan verlagen!

een gezonde voedingsbron voor iedereen:thumb:

damn Quaker zal mij moeten betalen voor deze uitspraken:)
 
Originally posted by TongPo


Ik wil die havermout toevoegen aan 250 gram magere kwark. Hoeveel gram havermout zou jij daar doorheen mixen?

genoeg:D..ik zou denken rond de 100 gram, maar wat ik al aangaf vind ik t niet lekker en makelijk weg te werken tussen de kwark. je kan t eerst proberen met een klein beeje kwark in een schaaltje en dar een eetlepel havermout doorheen en dan altijd nog je keuze doorzetten of niet...eventueel een papje maken met melk of mixen met yoghurt (ok, wel relatief minder eiwitten maar dat kan je dan weer opvangen he)

welk merk heb je?
 
ik vind t een beetje een vage combi kwark met havermout maar goed
 
Ik ga het morgen ff testen...

En maakt het merk bij havermout nou nog wat uit? Havermout is toch havermout of niet? Zo kan je hier bij de super de boer al voor 50 eurocent zo'n zakje halen van 500 gram terwijl Quaker een stuk duurder is.
 
heb een keer een zak van euroshopper gehaald en ik merke cht wel kwaliteitverschil (lees:kwailteit voor mn smaakpapillen)
 
Hehe... ik heb me laten vertellen dat bij quaker de vlokken een stuk groter zijn. Maar voor de rest zal het toch niet veel verschillen lijkt mij?
 
Originally posted by TongPo
Hehe... ik heb me laten vertellen dat bij quaker de vlokken een stuk groter zijn. Maar voor de rest zal het toch niet veel verschillen lijkt mij?
grotere vlokken betekent grotere gains:D
 
Ohw, dus de smaak kan wel verschillen :)

Dan ga ik toch ook maar zo'n zak van quakers erbij halen...
 
Originally posted by TongPo
Ohw, dus de smaak kan wel verschillen :)

Dan ga ik toch ook maar zo'n Pak van quakers erbij halen...
 
Originally posted by Man-Mountain


3 vlokken per pak, soort van speculaaseffect :)

:) jep en dan door de kwark dippen..havermoutvlokken met kwark..iig gezonder dan de vlokken van De Ruijter:D
 
Multifunctioneel die havermout :thumb:
 
Hihi.. die Dandy. Hij gaat me nu zeker zelfs vertellen dat hij havermout met lijnzaadolie lekkerder vindt dan frikandellen, 1 schnitzel, 2 goulashkroketten van en 1 gewone kroket. :burger: :P

Espi
 
Back
Naar boven