Cottage cheese?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cottage cheese?
Word dat dan meer van belang als je spiermassa boven je natuurlijke Max is?Ik heb een tijd lang oats met daarover een soort korrelige kwark gestrooid met kaneel en rozijnen gegeten als ontbijtbeetje rare combinatie misschien maar dat was toentertijd heel lekker en verteerde prima. Wanneer je iets eet maakt niet zo veel uit voor de gemiddelde gym bro
Nee.Word dat dan meer van belang als je spiermassa boven je natuurlijke Max is?
En ik maar denken dat die pens bij sommigen door de groeihormonen kwamNee.
Edit, toelichting. Als je op een gegeven moment 120 kg lean bent en 6500 kcal nodig hebt om te groeien en daarom laten we zeggen 400 gr eiwit per dag naar binnen schuift boeit het geen hol of jij 's avonds 40 gram langzame eiwitten naar binnen werkt. Helemaal 0.0. Wat van belang is is of je die eiwitten goed verteerd. Dus schiet kwark door jou heen, lekker doen. T gros krijgt er een opgeblazen pens van wat op 3000 kcal geen drama is maar op 6500 wel want dan krijg je je voer niet meer normaal weg.

Meet je navelomtrek nuchter en pre bed met je huidige kcal en tel daar maar een paar cm bij op als je 5/6/7k kcal pd eet.En ik maar denken dat die pens bij sommigen door de groeihormonen kwam
Maar snap je helemaal, dank voor de uitleg.
Alle anderen ook bedankt voor jullie bijdrage 💪
I know, was maar een grapje van de pensMeet je navelomtrek nuchter en pre bed met je huidige kcal en tel daar maar een paar cm bij op als je 5/6/7k kcal pd eet.
Maaginhoud = pens

Dat was wel de vraag, de derde. Even goed OP lezenDe vraag was ook niet of kwark voor het slapen goed is, de vraag was of kwark ook bij het ontbijt kan. Mijn antwoord plus voorbeeld was dat het allemaal geen drol uit maakt. Uiteraard moet je lekker je kwark eten als je gelooft dat dat goed is.
BlijkbaarZijn er oprecht mensen die geen melk lusten maar wel kwark? wtf![]()
Zijn ook mensen die trainen en geen vooruitgang boeken dus alles kan tegenwoordig 🤷♂️Zijn er oprecht mensen die geen melk lusten maar wel kwark? wtf![]()
Ik vind dat niet raar, zijn toch twee totaal verschillende producten mijns inziens. Melk is zoet en vloeibaar, kwark zuur en dik vloeibaar tot stevig. Weet niet of er qua lactose nog verschil is.Zijn er oprecht mensen die geen melk lusten maar wel kwark? wtf![]()